User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 19:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > club 3d radeon 9600 xt ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
club 3d radeon 9600 xt ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
timppa_88
Junior Member
_
22. syyskuuta 2004 @ 11:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tekee sellaista et aina välillä tulee se vpu recover virhe ilmoitus mikä on vikana? radeonisa uusimmat ajurit ja emoon päivitin vähä aika sitte biossin eikä auttanu direcxssä ei mee direct drawisa toinen tesi läpi kaatuu vaan koko kone ja pitää resetoida kortin pitäs toimia ku käytin liikkeesä sitä ja ajettiin 3d markki läpi eikä ollu mitään ongelmia

emo=msi 865pe neo2-p prossu=p4 2ghz näyttis=club 3d radeon 9600 xt 128mb ram=kingston 512 333mhz äänikortti=sb live digital käyttis=win xp sp2
jpekkam
Suspended due to non-functional email address
_
22. syyskuuta 2004 @ 11:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lämmöt?
timppa_88
Junior Member
_
22. syyskuuta 2004 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näyttiksesä on nytten 45 astetta cpu ja system pyörii suunnilleen samoissa asteissa

emo=msi 865pe neo2-p prossu=p4 2ghz näyttis=club 3d radeon 9600 xt 128mb ram=kingston 512 333mhz äänikortti=sb live digital käyttis=win xp sp2
jpekkam
_
22. syyskuuta 2004 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko kokeillut laittaa "fast write" ja "vpu recover" asetukset pois päältä radeonin asetuksista?
timppa_88
Junior Member
_
22. syyskuuta 2004 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
rupes toimiin meni directx läpi kiitti oikeesti tosi paljo oon vielä atinkaa melko tumpelo ku vaihoin pari päivää sitte nvidiasta atiin :)

jpekkam
_
22. syyskuuta 2004 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No hyvä, että oli apua!
HTakala1
Newbie
_
23. syyskuuta 2004 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Minulla on samankaltaisia ongelmia, mutta oma korttini ei suostu toimimaan muilla kuin 3.8 ajureilla. Kyseessä on siis club 3d radeon 9600xt 256.

Ihan uusi kortti on, joten tuskin siinä vikaa on. Fast write on pois päältä, kuten on myös VPU.

Osaisiko joku auttaa?
ResoNas
_
23. syyskuuta 2004 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse korjasin vaihtamalla lämpötahnat omaan 9600 xt sapphireen, kun siinä oli samankaltaisia onkelmii. Ei huuda vpu coveri enää. Fastwrite ja vpu päällä ja toimii moitteettomasti. Ja oon kellottanu sen tähän malliin: 530/720.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. syyskuuta 2004 @ 14:12

Jihni
Newbie
_
23. syyskuuta 2004 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on samantapaisia ongelmia ja mun varustukseni on amd athlon xp 2600+, näyttis ati radeon 9600pro ja muistia 512ddr ram... Eli ongelma on että joka ikinen peli tilttaa säännöllisesti korkeintaan tunnin pelaamisen jälkeen. Oon koittanu kaikenlaisia ajureita näyttikseen, apu alkais oleen oikeen mukavaa ku alkaa pänniin pelien tilttailu pikku hiljaa... Niin ja lämmöt on 50 paikkeilla.

Jihni
HTakala1
Newbie
_
24. syyskuuta 2004 @ 04:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm, minulla lämmöt pyörivät 39-48 paikkeilla. Kortti on nyt kellotettu 531/660. Ihan hyvin toimii.

Ainoa mikä rassaa on tuo ajurien toimimattomuus. Kun mokomalle ei kelpaa kuin yhdet ajurit. Mutta en liene ainoa, 3dguru.comin pojat valittivat samaa kuin minäkin.

Olisipa vain hauska tietää miksi ihmeessä kortti on niin nirso ajurien suhteen.

Jihni, katso onko tuuletin ja siilit kunnolla paikoillaan. Kuulostaa ihan siltä että kortti kuumenee liikaa.
Jihni
Newbie
_
24. syyskuuta 2004 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En mä kyllä usko että se lämmöstä johtuu ku ei se ny oo kuitenkaan paha ja oon kuullu että joillakin kavereilla on korkeemmatkin lämmöt eikä niillä oo mitään ongelmia... Kun peli tilttaa niin siihen tulee joko kyseisen pelin exe on tehny virheen ja peli on sammutettava tai sit kuva vaan jämähtää eikä kone tottele enää mitään tai kuuluisa blue screen. Oon kuullu että integroitu äänikortti ja 9600pro ei oikeen sovi yhteen että se vois olla yks mahku mutta onko siitä teillä tietoa???

Jihni
Jihni
Newbie
_
24. syyskuuta 2004 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kun kone viimeksi tilttasi niin koneen käynnistyksen jälkeen tuli tällanen viesti:
tietokone käynnistyi uudelleen odottamattoman sulkemisen jälkeen. microsoft windows on havainnut mahdollisen laitevirheen.
Tämän näyttölaitteen ohjain ei voinut suorittaa piirtotoimintoa.hanki laitteen valmistajalta päivitetty ohjain.
ilmoita ongelmasta kohteelle microsoft
näytönohjain laitteelle radeon 9600 series näyttää olevan syynä järjestelmän epävakauteen.

Jihni
HTakala1
Newbie
_
24. syyskuuta 2004 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näin täälläkin. Millä tahansa muilla ajureilla kuin 3.9 versiolla catalystistä fast write aiheuttaa ongelmia. Aino ongelma on se ettei Radeon anna ottaa sitä pois päältä. Suosittelen Jihni sinullekin kyseistä ajuriversiota, ne ovat vakaat ainakin siihen asti ennen kuin ongelmaan löytyy ratkaisu.
Jihni
Newbie
_
24. syyskuuta 2004 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti tiedosta mä kokeilen sitä... mulla on tällä hetkellä 4.9

Jihni
Jihni
Newbie
_
24. syyskuuta 2004 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta sit olis viä sellanen kysymys että mistä mahtais windows xp:lle löytyä se versio???

Jihni
HTakala1
Newbie
_
24. syyskuuta 2004 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Googleen vaan catalys 3.9 download, pitäisi löytyä. :)
Jihni
Newbie
_
24. syyskuuta 2004 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok. Ajuri löyty ja on asennettu mutta onko ehdotuksia että antaako vpu:n olla käytössä vai ei?
Kiitos neuvoista!!!

Jihni
jpekkam
_
24. syyskuuta 2004 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile kummin toimii...
Senior Member

5 tuotearviota
_
24. syyskuuta 2004 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Hei!

Minulla on samankaltaisia ongelmia, mutta oma korttini ei suostu toimimaan muilla kuin 3.8 ajureilla. Kyseessä on siis club 3d radeon 9600xt 256.

Ihan uusi kortti on, joten tuskin siinä vikaa on. Fast write on pois päältä, kuten on myös VPU.
Osaisiko joku auttaa?
Mulla sapphire radeon 9600 XT 256M toimii vain fast write päällä (myös VPU) käytän omegan ajureita (sivuilla maininta 9600-korttien fast write tarpeesta,muut ei tarvi.)

http://www.omegadrivers.net/

HTakala1
Newbie
_
25. syyskuuta 2004 @ 05:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin noita omega ajureita, mutta windows oli kuin niitä ei olisi olemassakaan.

Samperi.
Jihni
Newbie
_
1. lokakuuta 2004 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kone tilttaa edelleen aina sillon tällön... :( Kaveri ehdotti että menisin liikkeeseen ku on takuu koneessa jäljellä ja vaihtaisin näyttiksen uuteen samanlaiseen.... mitä mieltä ootte siitä???

Jihni
HTakala1
Newbie
_
2. lokakuuta 2004 @ 08:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse vaihdoin Geforce 5700:een.

Toimii kuin unelma, ei yhtäkään ongelmaa missään vaiheessa.

Veikkaan että tuo ongelma on koko sarjassa. Uusi samanlainen kortti saattaa tosin korjata ongelmat, mutta varmempi vaihtoehto on GeForce.
Dude84
Suspended permanently
_
2. lokakuuta 2004 @ 14:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on 9600XT core kellotettu 596MHz asti.
ResoNas
_
2. lokakuuta 2004 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Minulla on 9600XT core kellotettu 596MHz asti.
Millä jäähyllä sä noin korkeelle sait kellottumaan?
Mainos
_
__

_
Jihni
Newbie
_
3. lokakuuta 2004 @ 08:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon ny niin vit******nut koko radeoniin että meen ens perjantaina viimestään liikkeeseen ja ostan todennäkösesti itekin sen geforce 5700:sen paitsi että mulla on takuu jäljellä niin jos ne osaa asialle jotain tehdä niin sitten tekee... mutta kuitenkin ku oon ton koneen kans paininu viime joulusta asti ku sen sain niin kokoajan, jonkunlaista ratkaisua alan ny hakeen siihen. :(((

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > club 3d radeon 9600 xt ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy