FIN sikala
|
|
dap-
Suspended permanently
|
22. syyskuuta 2004 @ 13:36 |
Linkki tähän viestiin
|
FIN sikala hubi tarvitsee käyttäjiä!
Hubin osoite on sikala.sytes.net
Minimi jakoraja on vain 1gb
ja minimi slotit 1
Ja VIP tunnuksia tarjolla viidelle ensimmäiselle
hubille sisään astujalle, niin kuin allekirjoituksesta näkyy!
EDIT(20:28): Vielä 1 VIP tarjolla...
Nyt uusi DC++ hubi avattu; FIN sikala, osoitteessa sikala.sytes.net
-----
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. syyskuuta 2004 @ 03:32
|
Member
|
22. syyskuuta 2004 @ 14:29 |
Linkki tähän viestiin
|
tiedä sit muista mut mie oon ainakin aika tympääntyny tähän dc++ hubien mainosteluun täällä
EDIT: pahimmat typot
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. syyskuuta 2004 @ 14:31
|
dap-
Suspended permanently
|
22. syyskuuta 2004 @ 14:36 |
Linkki tähän viestiin
|
No kai sitä jollain tavalla täytyy vahän mainostaa, että
sinne tulisi edes pari käyttäjää, ja siten hublist.org
listaa sen hubilistalle ja sieltä listan kautta
sitten käyttäjiä voi tulla hubille...
vai?
-----
|
Jubez
Member
|
22. syyskuuta 2004 @ 22:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Dap mainosta sitte kavereille PM:nä mut tää EI OLE mainostamiseen tarkotettu paikka (lue ne säännöt).
Tuskin tuo sinne montaakaan useria tuo... Enkä suosittele sitten sitä tuntemattomille Privassa mainostamista saati mainissa siitä yleenstä tulee bannit (ainaki ite annan joka kerta ja jokaiselle 70 hubille jossa oon OP). Keinoja on monia, on ne muutki saanu mainostamatta hubin nousemaan (minä mukaan lukien) pitää vaa olla vähä tuttuja jne. ja ilman niitäki sen hubin kyl saa rullaamaan se vaan ottaa enemmän aikaa ku viikon. Eli varaudu siihen et sulla voi kestää sen ekan 100 userin saaminen tyyliin 2kk (mulla tais kestää jotaa sitä luokkaa) mut sitte se kyllä lähtee nousemaan omineen. Tosin jos on niitä tuttuja niin voi saaada niitten hubeilta redejä joilla voi saada hubiin vähän jengiä. Ja tuo 2kk joka mulla kesti johtu ihan siitä ettei silloin semmosia tuttuja oikein ollu hurjasti... Nyt jos vasta alottasin tekee hubia saisin sen varmaa tunnissa :) Mut joo... varaudu siis siihen parin kuukauden oottamiseen. Hubin pito vaarii kärsivällisyyttä äläkä luovuta liian helpolla.
Ja vielä muista että päivä hubeilla ei tee mitään, niihin ei jengi jää eli pidä hubia 24/7 auki ja väkee alkaa tulee
|
Jubez
Member
|
22. syyskuuta 2004 @ 22:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja sulla on liian tiukat rajat tuonne alkuun... Koitin tulla sisään mut max hubit oli 10 (ihan liian vähä alottevalle hubille). Eli ota suosiolla rajat min 1GB ja 1 slot ja ei maksimi hubeja/slotteja... sitte ku sitä populaa alkaa tulemaa ni voit nostella rajoja.
|
dap-
Suspended permanently
|
23. syyskuuta 2004 @ 03:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu "kevensin" hiukan rajoja
-----
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. syyskuuta 2004 @ 03:22
|
Jubez
Member
|
23. syyskuuta 2004 @ 08:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Oho.. Tuli vahingos 3 kertaa tuo viesti x)
sitä se väsymys teettää :)
|
[NGN]Narc
Suspended due to non-functional email address
|
23. syyskuuta 2004 @ 21:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Tosiaan, oli aika tiukkaa aloitteleville, piti oikeen pistää muutama hubi pois nii pääsi sisään. Voisi jopa pistää ton suosikkeihin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. syyskuuta 2004 @ 21:07
|
Jubez
Member
|
24. syyskuuta 2004 @ 00:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin mäki tein :D sinne mä jäin tukemaan :) vaikka vähä väärä paikka mainostaa olikii (älkää tätä täällä mainostamista nyt alottako, yleensä siitä tulee vaa noottia)
|
dap-
Suspended permanently
|
27. syyskuuta 2004 @ 08:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Nujuu, käyttäjät pyörii nykyään tuossa 10-15 paikkeilla...
...Koska yksikään hubilista ei ole listalleen hubia vielä lisännyt :)
-----
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. syyskuuta 2004 @ 08:34
|
Jubez
Member
|
27. syyskuuta 2004 @ 13:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Et vaa osaa... :) Neuvon DC:n kautta miten se tehää kuhan kerkeen (eli vaikka huomenna tiistaina)
Sisäinen idiootti...
|
Member
|
27. syyskuuta 2004 @ 17:33 |
Linkki tähän viestiin
|
kyllä sitä piti kuitenki sitte lisätä hubi favoureihin...
|
Pete-74
|
28. syyskuuta 2004 @ 12:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Jubezille pari asiaa mitä olen ihmetellyt jo kauan...
Niin toi sanomasi tuntea tuttuja henkilöitä on juuri se syy minkä takia te tapatte dc:stä yksityis yritteliäisyyden kun redaatte heti uusille hubeille käyttäjiä joihinka saatte luonnollisesti OP:n oikeudet.
Tosiasia on kuitenkin se ettet pysty millään valvomaan 70 hubien jakoja.
Eli sinä ja monet muut vain keräätte niitä etuliitteitä,jaoista mitään piittaamatta.
Niin ehkä sekin on sinulle jokin saavutus jos elämässä ei muuta saa aikaiseksi.
Pystythän nyt ainakin näyttää kuinka mahtava ja suuri OP olet dc:ssä.
No pillua et niillä liitteillä saa etkä mitään muutakaan elämässä!!!
Oikeestaan toi on säälittävää ja jopa koomista.....
|
Jubez
Member
|
28. syyskuuta 2004 @ 12:14 |
Linkki tähän viestiin
|
No itseasias on ihan yhtä helppoo vahtii 70 hubia ku kahta hubia. Jos et tienny ni suurin osa OP:ista potkii searchin kautta jollon tulee ne kaikki hubit käytyä läpi eli älä puhu asiasta josta et tiedä mitään. Kukaa täysjärkinen ei ala jokaista listaa yksitellen ottamaa ja takistamaa, sillon mistää ei tulis mitää. Eli äläpä puhu asioista joista et tiedä mitää.
Sisäinen idiootti...
|
Jubez
Member
|
28. syyskuuta 2004 @ 12:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja itseasia en oo yhtäkää OP tunnusta saanu tolla sun sanomalla tavalla eli redaamalla jengii hubille (sikalaankaan en redaa koska mun hubi on ketjussa). Ja toinen asia suurimman osan julkisista OP oikista oon saanu sen takii et potkin jengii (myönnettäköön et pari "kaveri" OP tunnusta on mut ei ne OP tunanrit niistä koostu). Ja noista mun vajaasta 80 OP hubista about puolet on privoja, kai sä sen laskit mukaa?? Niiltähän ei yleensä jengiä potkita. Ja noista about 40 julkisesta OP hubista taas yli 30 oon saanu sen takia et potkin (en siis jakojen tms. takia vaikka moni niin aina sanoo... Jakojen takia toki noille privoille oon päässy).
Ja sitten vielä et mulla ei suinkaan oo aina kaikki hubit auki koska se ei muakaa millää taval hyödytä. Esim. noilla privoilla ei oikeesti tee mitää koska ei niissä kama liiku mut kuhan oon ku on kerran regattu. Mut tosiasia on et ne hubit syö munkii koneesta tehoja aika rutkasti et en mä joka paikas aina sen takii oo.
EDIT: Ja minkä mä sille voin et joku aina tahtoo regata vaikka on jo ennestää liikaakii hubeja. Onko se mun ongelma? Ei mun tietääkseni.
Sisäinen idiootti...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. syyskuuta 2004 @ 12:21
|
Pete-74
|
28. syyskuuta 2004 @ 12:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin itseasiassa satun kyllä tietämään.....
Kehtaatko tosiaan väittää että laitat searchiin hakusanaks esim. teen ja jaksat katsoa kaiken löytämän 70 hubilta läpi...epäilen.
Sitten mietis mitä toi ketjutus oikeestaan on...
redausta ja tappaa näin ollen yksityis yritteliäisyyden.
Ketjuun ei välttämättä pääse heti eikä kaikki haluakkaan mikä on aivan oikeen!!
Jos menet ketjuun joudut muutamalle henkilölle antamaan OP:n oikeudet.
Se on perseestä suoraan sanottuna.
Niin ja itsellenikin on tarjottu vieläkin sen jälkeen kun luovuin kaikista OP:n oikeuksista niin uudelleen oikeukisia mihinkä vastasin ystävällisesti ei kiitos ja ei kukaan suuttunut.
Et kyllä sä pystyt niihin reggauksiin vaikuttaa jos haluat.
Sinun kaltaistesi takia oon lopettanut dc:n käytön melkeen kokonaan.
Ja piste koko jutulle!
|
Jubez
Member
|
28. syyskuuta 2004 @ 12:45 |
Linkki tähän viestiin
|
No itseasias teen sanalla ei kannata hakee vaan esim suoraan preteen tms. Kuhan osaa niin se menee helposti. Ja mä käyn kerran tai pari kertaa päivässä läpi haulla hubit (ja niin ku sanoin noista mun hubeista puolet on privoja joill EI POTKITA. Eli en näin ollen hae ku about 40 hubilta). Ja voin toki vaikuttaa mut ku sä sanoit et niitä OP oikkia saa redaamalla jne. ni ite en oo yhtäkää niin saanu vaan AINA on joku tullu kysymää et meenkö sinne ja sinne.
Ja ketjussa ei kyl tartte yleensä antaa OP oikkia jos ei taho mut monet silti antaa (Korkeintaa networkin owner voi haluta oikat hubille joka ei oo oikein eikä esim mun ketjussa semmosta käytäntöä oo et annettas esim ownereille oikat, sen takii omassani oonkii ja isoissa ketjuissa se ei yleensä myöskää oo käytäntö).
EDIT: Ja vielä se ettet oo tainnu täysin käsittää OP:n tehtävää. Se on muutakii ku potkimista (toki sekii on OP:n tehtävä) mut OP:n tarkotus on tarvittaessa neuvoo tai jos ei osaa neuvoo ni mahollisesti opastaa semmosen tyypin juttusille joka ehkä osais sitte neuvoo. Sitä mäkii koitan harrastaa niin paljo ku vaa pystyn (tosin tota kyl toi hubi määrä vaikeuttaa, sen myönnän. Mut monesti jengi ihan privanakii kysyy ja monesti joku saattaa ohjatakkii laittamaa mulle privaan kyssärin jos vaikka osaisin auttaa)
Sisäinen idiootti...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. syyskuuta 2004 @ 12:53
|
[OP]Hawk
Junior Member
|
28. syyskuuta 2004 @ 15:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Pete-74 ymmärrät kai, että dc++ on monille harrastus muiden harrastusten joukossa ja dc:täkin voi käyttää monella tavalla, jotkut käyttävät sitä pelkästään lataamiseen ja jakamiseen. Toiset ovat kiinnostuneet myös ns. helpdesk hommista hubeilla ja auttavat käyttäjiä ilmaiseksi parhaansa mukaan ja saavat ehkä jollekin hubille sitä kautta esim. opit palkkioksi. Jos tässä on mielestäsi jotain vikaa niin olethan täälläkin samaa tehnyt ja saanut Junior Member arvon tosta postauksien määrästä ;)
Ilman networkkeja eli ketjuja direct connect verkko olis vaan kasa hajanaisia hubeja ilman suunnan antajaa.
Katseleppa joskus huvikseen vaikka suomilistalta pikkuhubien määrää mitkä eivät ole missään networkissa, tuo on sitä kutsumaasi yritteliäisyyttä.... harmi vaan, että ehkä 70-90% noista hubeista ei koskaan kasva suureksi vaikka yritystä löytyykin, mutta käyttäjiä taas ei löydy. Tämä ongelma suurimmaksi osaksi johtuu siitä, kun muita kilpailevia hubeja niin paljon ja suuri enemmistö käyttäjistä suuntaa suuremmille hubeille, kun niistä löytyy paljon parempi valikoima tavaraa jaosta.
Se mitkä vaatimukset ketjuun pääsyssä on ja joutuuko ketään ottamaan opiksi samalla on ihan networkista kiinni joten vapaastihan sen saa loppupeleissä valita oman mielen ja oman hubin koon antaessa rajat tietty tuohon.
Esimerkiksi networkin perustajan / johtajan ottamista hubille op:ksi vähintään en ite vaikka pidä mitenkään kummana juttuna.... ei nuo networkitkään mitään hyväntekeväisyyttä tee. Networkin owneri usein pitää huolta koko networkin redeistä, koordinoi niitä ja tarvitsee siksi tunnarit hubille sekä usein myös mahdollisuuden itse muuttaa rectejä, jos esim. vaikka se hubi mille rectataan kaatuu / sillä yhteysongelmia ym.
Ja redaus ei tapa yksityisyritteliäisyyttä läheskään yhtä paljon kuin kilpailu ja hubien määrä, kun katsoo noita yksityisyrittelijöitä.
Ja ymmärrän kyllä mikset enää op tunnareita halua, kokeilit millaista se on ja et pitänyt siitä ja haluat nyt ihan norm. juuserina hubeilla pyöriä, mikäs siinä tunnen itsekin joitakin ketkä ovat samaan ratkaisuun päätyneet.
Ja mitä muiden tekemiset niin sinua haittaavat? "Sinun kaltaistesi takia oon lopettanut dc:n käytön melkeen kokonaan." Jos et kestä nähdä redaamista, suuria ophubimääriä joillakin hyvin kokeneilla opeilla esim. 1-4 vuotta op toimintaa harrastaneilla ym. dc:ssä niin siirry sitten noiden niin ihailemiesi pikkuhubien norm. käyttäjiksi sillä jokainen vähänkin suurempi hubi on lähes poikkeuksetta jossakin networkissa missä rediketju on pystyssä ym.
Voisitko perustella mikä sinua ärsyttää muiden tekemisissä niin, että lopetat vaikka itse dc:n käytön kokonaan sen takia? dc:ssä on valtavasti eri ikäisiä käyttäjiä joilla kaikilla eri mielipiteet eri tunteet oikeasta ja väärästä ym. aivan kuten oikeassa elämässä.
Irtisanoudutko työpaikastasi esim. jos et tykkää joidenkin työntekijöiden / johtajien mielipiteistä, työtavoista, poliittisista näkemyksistä ym. ?
|
jarzza
|
28. syyskuuta 2004 @ 15:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Juma, eiköhän ole jo vähän kiihkomielistä, yhden hikisen P2Pohjelman tähden (jumalat minut armahtakkoon).
|
Jubez
Member
|
28. syyskuuta 2004 @ 19:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Hawk puhuu asiaa :) Eipä tuohon paljo oo lisäämistä
Sisäinen idiootti...
|
Moderator
|
28. syyskuuta 2004 @ 20:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Juma, eiköhän ole jo vähän kiihkomielistä
no sanos muuta, ei tollast jaks kyl edes läpi lukee :)
Eiköhän toi nikki jo velvoita puolustamaan dc:tä viimeiseen hengenvetoon =). Kukin tavallaan.
..over and out
|
Jubez
Member
|
28. syyskuuta 2004 @ 20:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo joku tykkää, joku ei. Saa sitä DC:n käytön lopettaa en mä sitä kiellä mut onhan tio vähä outo syy se lopettaa mut sama se. Makuasioissa ei tässäkään asias kai voi kiistellä :)
Sisäinen idiootti...
|
Newbie
|
29. syyskuuta 2004 @ 14:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei hubin koolla ole väliä. :)
Pienet hubit on just hyviä, käyttäjät uskaltavat kysellä
apua ja saavatkin sitä useimmiten. Isommilla hubeilla
kukaan ei uskalla mainissa mitään kysyä, eikä kysymyksiin
usein saa edes kunnon vastausta. Näin ainakin omalle
hubilleni on käynyt.
Itse myös pyrin auttamaan muita käyttäjiä ja sitä kautten
op tunnuksia hubeille olen saanut. Redit menevät omaan
ketjuun, joten redejä antamalla en ole op tunnuksia saanut.
|
Jubez
Member
|
29. syyskuuta 2004 @ 15:14 |
Linkki tähän viestiin
|
No saa sitä apua isoillakii hubeilla (ainakii niillä aina joku jotaa kysyy ja joku yleensä myös auttaa).
Sisäinen idiootti...
|
Mainos
|
  |
|
dap-
Suspended permanently
|
30. syyskuuta 2004 @ 08:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, helpommin varmaan isoilla hubeilla apua saa, kun
näillä pienemillä hubeilla suurin osa ihmisistä ei ole
paikalla, eli siis idlaa... :)
Ja onhan isommilla hubeilla tietenkin enemmän
ihmisiä, joten on suurempi mahdollisuus,
että hubilta löytyy kysymykseen vastauksen
tietävä henkilö.
-----
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. syyskuuta 2004 @ 09:07
|