User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 19:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > kuinka helposti s-videokaapeli voi mennä rikki?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuinka helposti s-videokaapeli voi mennä rikki?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
dildoDon
Newbie
_
26. syyskuuta 2004 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Minulla on ollut televisio kytkettynä s-videokaapelilla suoraan etupaneelissa olevan liitännän kautta ja viritys on toiminut mainiosti. Nyt yhtäkkiä kuva ei enää siirry televisioon. Olen yrittänyt vaikka mitä, mutta ei vaan onnistu. Onko mahdollista, että kaapeli tai jomman kumman pään liitin on mennyt rikki? Viimeksi kuva näkyi mustavalkoisena aluksi ja otin kaapelin irti television päästä laitteiden ollessa päällä, jonka jälkeen ei enää näkynyt ollenkaan kuvaa. Kokeilin vielä laittaa signaalin tulemaan scartin kautta, mutta ei sekään toimi. Kun työplydän laajentaa televisioon, niin hiirtää saa liikutettua "piiloon", mutta televisiossa kuvaa ei näy. Clone modea ei saa ollenkaan päälle. Mikä neuvoksi? Uusi kaapeli?
Paavali
Member
_
27. syyskuuta 2004 @ 05:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ihan sama juttu. Mulla on kyllä komposiitillä etupanelissa kiinni.Otin johdon pois kun piti katsoa dvd:tä (dvd ja tietsikka ei voi olla samaan aikaan kytkettynä) ja seuraavana päivänä laitoin takasin niin kuva ja värit oli ihan päin sitä. Mitään muutoksia asetuksiin en tehnyt. Joku kertoi että tv-out olis mennyt hajalle, ehkä pitää takuuseen viedä. Vastaus tähän olis kyllä ihan mukava.

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > kuinka helposti s-videokaapeli voi mennä rikki?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy