User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 05:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > usb muistin ja muiden laitteiden kytkeminen ei onnistu...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
USB muistin ja muiden laitteiden kytkeminen ei onnistu...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member
_
29. syyskuuta 2004 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs mulla on tämmönen ongelma ku yritän liittää mun kannettavaan USB muistin ni windows xp avaa uuden laitteen asennus ikkunan ja ettii jotain ajureita, mut eihän noi USB muistit tarvii mitään ajureita...

Oon kokeillu liittää ulkosen diski aseman myös USB porttiin mut siinäki windows vaatii ajureita...

Mikä mahtaa olla syynä moiseen???

kone on 3kk vanha verkkokaupan laajakuva kannettava.
Staff Member

32 tuotearviota
_
29. syyskuuta 2004 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oletko kokeillut antaa XP:n etsiä netistä ajureita?
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
30. syyskuuta 2004 @ 11:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokemusta rikkinäisestä uudesta usb-muistista(sandisk), XP etsii ajuria eikä löydä edes netistä ja ilmoittaa muistin tuntemattomaksi laitteeksi.
muisti takuuseen ja jopas toimii..

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
Senior Member
_
1. lokakuuta 2004 @ 11:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon antanu windows xp:een ettiä ajureita mut ei se löydä...

ja muisti ei voi olla rikki ku kaverin koneella toimii hyvin.
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
1. lokakuuta 2004 @ 11:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
USB väyläkään ei voi olla rikki ku hiiri on USB portissa ja toimii hyvin.

Kokeilin myös ottaa hiiren pois ja laittaa usb muistin samaan porttiin mut taas aukee vaan uuden laitteen asennus homma.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > usb muistin ja muiden laitteiden kytkeminen ei onnistu...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy