User Käyttäjä Salasana  

maanantai 13.1.2025 / 04:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > millä ohjelmalla kannattaa polttaa dvd:t?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Millä ohjelmalla kannattaa polttaa DVD:t?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jutasa
Suspended due to non-functional email address
_
30. syyskuuta 2004 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin, oon tässä DVD:n polttamisessa tosi "noob", eilen hankin 1. polttavan DVD-asemani =/

Mitäs softaa mun kannattais imutella ennenku edes harkitsen esim. DVD-leffan polttamista?

Kiitoos!
riipka-4
Suspended due to non-functional email address
_
30. syyskuuta 2004 @ 13:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse oon dvd shrink ohjelmalla ripannut ne ja dvd decrypter ohjelmalla sitten polttanut ja hyvin on toiminut. Kumpaakin löytyy hyvät ohjeet miten ne toimii ja itsekkin kun en oo mikään guru näissä hommissa niin jopa minä sain ne toimiin . Ei muuta kuin levyä palamaan.
InZane1
Newbie
_
30. syyskuuta 2004 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nerolla onnistuu aivan mainiosti...Itellä ei ole kertaakaa nerolla epäonnistunu..
Senior Member

5 tuotearviota
_
30. syyskuuta 2004 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä poltan video ts:sät NEROLLA ja imaget DVDDegrypterillä.

ktorni
Member

1 tuotearvio
_
1. lokakuuta 2004 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa polttaa Nerolla ja pitää poltetun datan todennus päällä.
Mainos
_
__

_
Moderator
_
1. lokakuuta 2004 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DvdDecrypter rippaukseen ja Nero polttoon, siinä hyvä yhdistelmä.
Leffan pakkaukseen löytyy montakin ohjelmaa, paras on CCE (maksullinen)! DvdShrink tekee ihan hyvää jälkeä myös ja on vieläpä ilmainen ja helpompi käyttää aloittelijankin.
Ohjeitakin löytyy: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/75696

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > millä ohjelmalla kannattaa polttaa dvd:t?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy