User Käyttäjä Salasana  

perjantai 12.9.2025 / 05:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > ac3filter 1.01 rc5 yllätti minut housut kintuissa (mitkä asetukset, että ac3 menee suoraan vahvarille)?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ac3filter 1.01 rc5 yllätti minut housut kintuissa (mitkä asetukset, että ac3 menee suoraan vahvarille)?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pirnti22
Junior Member
_
4. lokakuuta 2004 @ 19:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaihdoin tosta 0.70b versiosta tähän ja yllätyksekseni en siis ymmärrä, että mitkä asetukset mulla pitää tuossa olla että ac3-ääni menee vahvarille suoraan?

Aikaisemmin olen ac3filterin asetusten muutosten lisäksi vain muuttanut ruksin tohon "Play control" -> "lisäasetukset" -> "1 Digital Output only" -kohtaan ja kaikki on toiminut buenosti eli vahvari työnti DD5.1 ääntä ulos.

Äänikorttina on SB live 5.1 ja olen laittanut siihen windowsin omat SB ajurit koska minulla oli ongelmia sen vahvistimen DD5.1 ja PL rumppaamisen kanssa. Näin siis niiden ajureiden kanssa, mitkä tuli kortin mukana rompussa.

Staff Member

32 tuotearviota
_
5. lokakuuta 2004 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
S/P DIF passthrough
kohta löytyy varmaan jostain päin asetuksia, en tuota uutta vielä ottanut itse käyttöön.
pirnti22
Junior Member
_
7. lokakuuta 2004 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo toi asetus mulla mielestäni olikin... en sit tiiä, kait vois kokeilla toisia SB:n ajureita. Koin helpommaksi kumminkin siirtyä takas vanhaan versioon, kun ei siitä mitään konkreettista hyötyä mulle ole kun kaikki menee kumminkin digitaalisena vahvarille.
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2004 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AC3filter 1.01 versiossa toi SPDIF passthrough valinta löytyy system välilehdeltä.
EDIT:
Hiukan myöhässä tosin tämäkin tieto...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. lokakuuta 2004 @ 13:54

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > ac3filter 1.01 rc5 yllätti minut housut kintuissa (mitkä asetukset, että ac3 menee suoraan vahvarille)?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy