User Käyttäjä Salasana  

lauantai 28.12.2024 / 00:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > windvd creator , kaappaus ja kvcd
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
windvd creator , kaappaus ja KVCD
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
spolk
Junior Member
_
6. lokakuuta 2004 @ 07:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain tuon intervideon WinDVD creaorin emon mukana ja olen alkanut kaapata sillä kuvaa, kun siinä on MPEG2 pakkeri.

Tietääkö joku, millä resolla tuo kaappaus Creatorissa tapahtuu, kun asetuksena on "good" DVD-quality ja "Bests e.g" quality.Kaappasin viimeksi tuolla "paras laatu" asetuksella ja parin tunnin filmi vei n. 8 GB.

TMPGEnc ei suostunut enkoodaamaan könttiä KVCD:ksi ennenkuin asensin m2v_vfp-0.6.48 plug-in:n

Mulla on sellainen muistikuva, että olen jostain lukenut, että anologista PAL kuvaa kaapattaessa ei yli 480 x 576 resolla tee mitään. Eli nyt ois kiva tietää tuon creatorin "good" DVD-quality resoluutio.

Mun mielestä KVCD jälki oli hiukan parempaa, kun enkoodasin MPEG2 kaappaus => KVCD, kuin aiemmat enkoodaukset MPEG1-kaappaus => KVCD. Huffy olis tietysti kaappaukseen paras kodekki, mutta kun on tasapainoiltava tuon kovotilan ja laadun välillä...

SPOLK
cronos
Senior Member
_
6. lokakuuta 2004 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Silleen saat ainakin reson selville kun kaappaat pätkän ja lataat sen Gspot betaan joka kertoo infoa mpeg 1 ja 2:sta.

Tuota kaapattua laatua voi parantaa huomattavastikin kun tekee mpeg-2--kvcd koodauksen avisynthin kautta ja tutkii omalle materiaalille parhaat filtterit avisynthiin.

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > windvd creator , kaappaus ja kvcd

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy