DC++ aika lailla sekaisin
|
|
Ällikkä
Newbie
|
6. lokakuuta 2004 @ 20:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Kasasin itselleni uuden koneen ja nyt DC++ ei suostu toimimaan millään. Käyttiksenä on WinXP Pro ja SP2 on mukana.
Aktiivisena tulee sama ongelma kuin monella muullakin. Kaikki toimii muuten hyvin, paitsi haku ei toimi ja en pysty lataamaan keneltäkää. Olen koettanut monia ratkaisuja, mutta ilman tulosta.
Mutta sitten, passiivisena tulee taas toisenlaiset ongelmat. Kaikki toimii hyvin noin puolesta tunnista tuntiin. Sen jälkeen yhteydet hubeihin alkavat katkeilla ja lataukset pätkivät rankasti. Hubeja pitää yhdistellä jopa puolen minuutin välein. Jossain vaiheessa myös haku lakkaa toimimasta ja koko kone pitää käynnistää uudelleen.
Onko tämä kaikki nyt pelkästään SP2:sta kiinni. Entisellä koneella ei ollut mitään ongelmia. Alkaa tässä hermo jo vähitellen mennä.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
7. lokakuuta 2004 @ 11:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitä sitä ny turhaa hermoileen, ite jouduin aktiven takiin tekee paljo enemmän työtä. Otahan Windows XP:n palomuuri pois päältä, joka on ilmeisesti SP2:n asennuksen jälkeen lipsahtanut oletuksena päälle.
|
Ällikkä
Newbie
|
7. lokakuuta 2004 @ 12:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ole Windowsin palomuuri päällä. Mulla on Norton käytössä ja oikeat portit pitäs kyllä olla auki. Oon tosin koittanut ilman mitään palomuuria, mutta eipä toimi silloinkaan.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
7. lokakuuta 2004 @ 12:52 |
Linkki tähän viestiin
|
ADSL modeemista oikeat portit auki?
DC:n asetuksissa oikea IP ja portti?
|
Ällikkä
Newbie
|
7. lokakuuta 2004 @ 13:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on kaapeli yhteys ja IP sekä portit on kunnossa. Hauskaahan tässä on se, että vanhalla koneella kaikki toimi hyvin. Silloin oli tosin WinXP Home käytössä eikä SP2:sta asennettu. Muuten kaikki on tehty samalla tavalla.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
7. lokakuuta 2004 @ 14:08 |
Linkki tähän viestiin
|
No johan on kummaa...Jos palomuuri softa päästää läpi ja motukkaa ei ole ja Windowsin palomuuri pois päältä sen on pakko toimia.
Ookko kokeillu ilman mitään portteja ja IP:tä DCN asetuksis? Se kannattaa vielä kokeille...sit täytyy uskoo, että ISP:si on lyöny NATin linjaasi :D
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
7. lokakuuta 2004 @ 14:08 |
Linkki tähän viestiin
|
No johan on kummaa...Jos palomuuri softa päästää läpi ja motukkaa ei ole ja Windowsin palomuuri pois päältä sen on pakko toimia.
Ookko kokeillu ilman mitään portteja ja IP:tä DC:n asetuksis? Se kannattaa vielä kokeille...sit täytyy uskoo, että ISP:si on lyöny NATin linjaasi :D
|
Ällikkä
Newbie
|
7. lokakuuta 2004 @ 14:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei toiminut ilman IP:tä ja porttia. En oikein jaksa uskoa, että tähän linjalle mitään NATia olis tullut. Mulla oli pari päivää tämä uus sekä vanha kone kummatkin käytössä. Silloinkin vanhalla DC toimi ja uudella ei. Ja siis samalla yhteydellä kokeilin.
Kyllä mä tätä passivenakin voisin käyttää kunhan edes se toimisi. Tälläkin hetkellä on DC auki ja ei meinaa mikään onnistua. Yhteydet hubeille katkeilee koko ajan ja lataukset hyppii miten sattuu.
Täytyy varmaan kohta kokeilla semmosta Windowsia, missä ei ole SP2:sta.
|
Jopperi
Junior Member
1 tuotearvio
|
10. lokakuuta 2004 @ 08:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen päivittänyt sp2 ja winnukan palomuuri on päällä muuta en ole tehnyt kun antanut luvan dc++ käytää nettiä
kaikki toimii hienosti,että se palomuuri ei kyllä vaikuta
dc++ toimintaan.Ps muuta palomuuria en ole käyttänyt sp2
päivityksen jäleen.
|
vrantala
Newbie
|
23. lokakuuta 2004 @ 20:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on kyllä ihan sama vika.Aluksi hubeista ei pystynyt hakemaan mitään,kun dc++ search ei löytänyt mitään.Nyt asensin dc:n uudestaan ja se ei löydä edes public hubeja enää.
Itselläni on ZA-palomuuri ja windowsin palomuuri pois kytkettynä.ZA:ssa olen laittanut asetuksiin,että dc++ päästetään läpi.Eli ongelmia on!
PS.ennen sp2:sta ja juuri hankittua palomuuria (ZA)kaikki toimi ihan hyvin niillä asetuksilla,mitä tällä hetkelläkin dc:ssä on päällä
|
Moderator
1 tuotearvio
|
23. lokakuuta 2004 @ 20:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Ongelmia dc++:n kanssa -> zone pois. Joillain liittymillä jo zonen asennus estää dc++:n aktiivikäytön kokonaan, tiedä mitä se tekee winukalle, mutta tuo tapahtuu. Uninstall ja jotain toista tilalle, vaikka Kerio.
|
jp.69
Suspended due to non-functional email address
|
23. lokakuuta 2004 @ 21:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaa kokeilla vanhempaa dc++ versiota joka toimi ennen kun saattaa näissä uusimmissa olla aina pikku bugeja.
Itsekin pelkäsin että tulee ongelmia kun sp2 asentaa koneelle mutta mitä sitä turhia pelkäämään kun ei mitään tapahtunut.
Nyt on ohjelmallinen palomuuri rautaisen tueksi(telewell tw 645).
Minulla on kanssa kaapelimodeemi yhteys jossa nopeus nousi ihan äskettäin eli tavaraa tulee n.90-105 kb/s vauhtia,dc imuttaessa on ollut jopa 150 kun ruottista imuttaa.Miten muilla toimii kaapeli modeemi????
|
toope
Senior Member
6 tuotearviota
|
24. lokakuuta 2004 @ 08:57 |
Linkki tähän viestiin
|
samoja ongelmia oli mullakin.Ohjeita ja neuvoja tuli vaikka kuinka muutta ei apua.vika oli verkkokortin asetuksissa.Kasasin itsekkin koneen ja tappelin ongelman kanssa kauan nyt pelaa hyvin.
|
Jakuda
Junior Member
|
24. lokakuuta 2004 @ 12:35 |
Linkki tähän viestiin
|
jo haluutte warettaa niin äklää hyvät ihmiset asentako SP2:sta.teette elämästänne helve****...
|
Mainos
|
  |
|
toope
Senior Member
6 tuotearviota
|
24. lokakuuta 2004 @ 14:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei mulla ainakaan sp2 ole vaikuttanut waretukseen mitenkää.Sp2:n päivitin koneelle paljon sen jälkeen kun sain kaikki pelaamaan pelaa siis päivityksen jälkeen aivan samalla tavalla.Sori jos olin epätarkka.
|