User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 19:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > club3d radeon 9600 pro + näytön sammuminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Club3d Radeon 9600 pro + näytön sammuminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Åsna
Newbie
_
7. lokakuuta 2004 @ 05:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tervehdys!

Taustaa: Tähän asti moitteettomasti toiminut 9600 pro kortti, joka kilahti vaihdettuani näyttökortin ajurit. Kortti ei ainakaan pääse ylikuumenemaan, siitä on huolehdittu.

Ongelma:

Päivitin ajurini uusimpaan versioon 4.9 (?) ja koneeni alkoi tiputtamaan näyttöä virransäästötilaan. Eli signaalia ei tule näyttöön näyttökortista. Heitin tämän jälkeen päälle 3.9 ajurit, joita tällä foorumilla suositeltiin -> sama ongelma.

Ilmeisesti tämä liittyy jotenkin VPU Recoveryyn, sellaisenkin viestin olen saanut irti koneesta. Miten pirussa se disabloidaan?

Tätäkin kirjoittaessa näyttö saattaa pimahtaa koska tahansa. Eli ongelma on peleissä sekä 2d sovelluksissa.

Hyvät neuvot on tarpeen! :)

piiska
Senior Member
_
7. lokakuuta 2004 @ 05:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näköjään noissa 9600 korteissa on paljon ollut ongelmia ajureiden kanssa. VPU Recoveryn saa pois sieltä näytön lisäasetuksista joltain välilehdeltä ruksi pois sen Recoveryn kohdalta.
Åsna
Newbie
_
7. lokakuuta 2004 @ 06:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, tosiaan ainakaan tuossa vanhemmassa ajuri versiossa (3.9) ei ollut siellä paneelissa sitä VPU recoveryä. Asensin uudet 4.9:t ja siellä se on.

Otin sen pois, mutta edelleen kone tekee samaa. Jos on vielä heittää neuvoja, niin olisin kiitollinen.
Staff Member

32 tuotearviota
_
7. lokakuuta 2004 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Piirisarjan ajurit uusimmat?
Åsna
Newbie
_
8. lokakuuta 2004 @ 05:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Puhutko nyt siis BIOS versiosta?

Vai voiko näyttökorttia päivittää muuten kuin uusimmilla ajureilla?

Tosiaan, tuon näyttökortin ajuriepisodin jälkeen kone on ollut perkuleen epästabiili. Viimeksi noin 5 min. sitten lähti taas tolkku vehkeestä.

EDIT: Huomaa, että on aamu. Tarkoitit siis ilmeisesti näyttiksen ROM:ia? Miten se tehdään käytännössä, kun ei ole kokemusta siitä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. lokakuuta 2004 @ 05:38

Anttiprkl
Newbie
_
3. marraskuuta 2004 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MORO!
Mulla oli jonkun aikaa sitten vpu recoveryn kanssa ongelmia, eikä ollut mitää hajua mistä se olis johtunut. Olin asentanut W2K:n uudelleen ja sen jälkeen ongelmat pelatessa alkoivat. Saattoi pelata n.5 min maksimissaan ja näytöstä lähti virrat. Kunnes frendin kera huomattiin, että emolevyn ajurit oli unohtunut asentaa :D ! Kaikki muu toimi hyvin winkkarin defaultteina, mut ATI:n AGP-väylänopeus oli "smartgart" lehdykästä off, eikä sitä voinut muuttaa! Emolevyn ajurit yllättäen poisti ongelmat heti! Täytyy sanoa, että hieman nolottaa, mut nii se on, että ku oli tuhat ja yks asiaa jotka piti muistaa, asentaa (hyötyohjelmat jne.) , nii joku sit unohtui.
W2k
amd xp2700+ @ 2Ghz
connect3D ati radeon aiw 9800se @ pro (softmod catalyst)
epox 8kra2+
2 x 512 ram
hitatchi 120GB
Mainos
_
__

_
petterson
Newbie
_
4. marraskuuta 2004 @ 10:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla tulee kans toi recovery viesti mut isompi ongelma on että mulla sammuu koko kone. Se johtuu varmaan ylikuumenemisesta. Mulla on 9800 pro 128mt, 512 400DDR ja AMD3000+ prossu. oon asentanu noi emolevyn ajurit ja muutkin ajurit!
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > club3d radeon 9600 pro + näytön sammuminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy