User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 14:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > auttakaa mua! kovalevy
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Auttakaa mua! Kovalevy
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
nidia
Newbie
_
7. lokakuuta 2004 @ 08:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun kovalevy on maxtor diamondmax plus 9 200gb ja se kuumenee ja sitten katuu koko kone. mitä voin tehdä? auttakaa mua kiitoksia
Aragorn86
Suspended due to non-functional email address
_
7. lokakuuta 2004 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no, onkos sulla tarpeeks tuulettimia tai jotain, ja onko se uus vai vanha kovalevy, että onko takuuta tai jotain jäljellä.

Folkke
Suspended due to non-functional email address
_
7. lokakuuta 2004 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä päättelit että kovalevy kaataa koneen? Kyllä kovalevyn "kuuluu" lämmitä, joskus jopa todella paljon.

Nämä uudet kovot, mitkä pyörivät jumalatonta faarttia, ovat kyllä todella kuumia pakkauksia!

Joten sinuna hakisin vikaa kyllä jostain muualta...
Mainos
_
__
 
_
Staff Member

32 tuotearviota
_
7. lokakuuta 2004 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeileppa esim speedfan:illa katsoa sen kovalevyn lämpötiloja.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > auttakaa mua! kovalevy
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy