User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 11:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > toimivia dvb-t pci-kortteja?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Toimivia DVB-T PCI-kortteja?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
marttila
Newbie
_
7. lokakuuta 2004 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Testitulokset PCI-korteista ovat olleet tosi huonoja. Nyt ainakin Nebula DigiTV PCI:n ja KiSS SATDEM T:n mainostetaan toimivan oikein myös Ylen tekstitysten kanssa. Onko totta - tekstit sekä näkyvät että ovat tallennettavissa ja myöhemmin toistettavissa? Usein kortit ovat vaatineet järjetöntä antennisignaalinvoimakkuutta toimiakseen stabiilisti. Mitenkäs nämä?

Digiukkeli
Make79
Junior Member
_
7. lokakuuta 2004 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon vielä aloittelija tuon DigiTV:n kanssa, mutta mulla on toi Nebula PCI.

En oo vielä tekstejä saanu tallennettua, mut kyllä ne katsoessa näkee. Välillä kuitenkin joku sotkee sitä tekstitystä, kuvaa tulee musta suorakaide jossa lukee jotain tämän tapasta "Moi, olen Onni Kotikadulta. Minunkin puheeni saat näkyviin tekstiTV:n sivulta 333". Tuo laatikko tulee samalla näkyviin ku enabloi tekstityksen. Välillä vilahtelee oikee tekstitys taustalla, mutta toi laatikko on siinä tekstityksen kohalla. en tiiä et mistä se johtuu.

Saas nähä, et miten Nebulan seuraava ohjelmistoversio toimii noiden tekstitysten kanssa. Ilmeisesti Nebulan ohjelmistoa päivitetään parhaiten.
SF100
Member
_
7. lokakuuta 2004 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nebulalla tekstitykset toimii myös nauhoituksissa mutta vain vanhemmilla softaversioilla joissa taas ei toimi MTV3. Olen laittamassa Nebulalle kootut kommentit uusimmasta betasta sunnuntaina. Käykääpä betan käyttäjät DVDPlazalla kertomassa omia huomioitanne siitä.
->marttila Vanhemmalla Nova T:llä (Philipsin piiri) näyttää toimivan tekstitykset myös tallennuksissa uusimmalla ProgDVB:llä. En ole kyllä ehtinyt paljoa vielä niitä testaamaan. Ja vanhempaa versiota kortista taitaa olla jo vaikea löytää.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > toimivia dvb-t pci-kortteja?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy