User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 13:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > platimun kortti
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
platimun kortti
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:123>
vesku72
Junior Member
_
7. lokakuuta 2004 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kertoisko joku mistä saan conaxin
koodit platinum korttiin vai käykö siihen
titaniumin tai m2:sen koodit
dipoli
Member
_
7. lokakuuta 2004 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vesku72
Junior Member
_
7. lokakuuta 2004 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jo kiitti mut saako stopstopista
ja mitä kaikkee siihen tarvii ladata
olis kyllä toi dynamite programmeri?


Vesku 72
dipoli
Member
_
7. lokakuuta 2004 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
stopstop:sta käy myös M2 filu. Lataat vain sen ja sitten "update OS" ja sitten "program card"...
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
7. lokakuuta 2004 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kaikkia näitä kokeillut, mutta mulla ei ainakaan tossa saloran c-420 lootas toimi toi platinum kortti. Että onko antaa vinkkejä moiseen?
Loota on siis kaapeliverkkoon tarkoitettu. Onko tämä se syy miksei toimi.
pera70
Suspended due to non-functional email address
_
8. lokakuuta 2004 @ 04:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ei toimi naapurillakaan kaapeliboksissa
dipoli
Member
_
8. lokakuuta 2004 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Maanpäällinen ja satelliitti käyttää samoja avaimia. Kaapelissa on omat avaimet. Eli et saa auki stopstop:in ohjelmilla. Et millään kortilla.
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
8. lokakuuta 2004 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu olen huomannut..:D
Täytynee mennä ostaan T boxia sekä sisäantennia.
vesku72
Junior Member
_
8. lokakuuta 2004 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olisko tietoa/apua olen yrittänyt
pistää filuja tohon platinumiin
mut valittaa aina et failed to get an atr
???


Vesku 72
dipoli
Member
_
8. lokakuuta 2004 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun en tiedä sun ohjelmointilaitteesta mitään, niin täytyy kysyä ensiksi löytyykö siitä phoenix-tila?
vesku72
Junior Member
_
8. lokakuuta 2004 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo löytyy on tommonen dynamite
ja saan ladattuu vanhan gold cardin
mut en tota platinumii noilla stpostopin
filuilla


Vesku 72
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
8. lokakuuta 2004 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin sun täytyy myöskin se phoenisx tila valita siitä ja sit likata se phoenix 3.579.
Vasta tämän jälkeen yrittää käyttää sitä softaa millä tungetaan sinne korttiin softia.
dipoli
Member
_
8. lokakuuta 2004 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja jos se on samanlainen kuin infinity USB phoenix, niin myös sarjapiuhan on oltava kiinni. Ei pelkkä USB.
vesku72
Junior Member
_
8. lokakuuta 2004 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
just niin oon yrittäny tehdä mut
puuttusko mula jotku ajurit ei tullu toosan
mukan latasin duolabsin sivuilta mut asentu niin nopeesti et en tiä toimiiko


Vesku 72
vesku72
Junior Member
_
8. lokakuuta 2004 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo on sarja piuha ja onnistu tolle
vanhalle kortille usbin kautta


Vesku 72
dipoli
Member
_
8. lokakuuta 2004 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kortti alkuperäinen ja käyttämätön? Jos on niin mulla ois ratkaisu.
vesku72
Junior Member
_
8. lokakuuta 2004 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on tänään postista haettu tuli
toottista

Vesku 72
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
8. lokakuuta 2004 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vai että ratkaisu. Kerro nyt se muillekkin..:D
Toinen on, että millanen sarjakaapeli sulla on?
dipoli
Member
_
8. lokakuuta 2004 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kuullut, että jotkut "virgin" kortit tarttis pienen alkupotkun. Mulla ois se filu täällä. Jos haluatte sen niin pankaa viestiä: xxxxxxxxxx

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. lokakuuta 2004 @ 19:29

vesku72
Junior Member
_
8. lokakuuta 2004 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ai mitä millanen se on
tollanen SUB-D 9POL S/S 5 Metrin Kaapeli RS 232
tootista tilattu

Vesku 72
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
8. lokakuuta 2004 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun platinum nyt ainakin alkoi toimimaan ihan kiitettävästi ilman mitään alkupotkuja kunhan sain tehtyä oikeanlaisen kaapelin.

Noh sarjakaapelista se ei sitten ole kiini.
Ellei kaapeli risa. (epäilen)
Tosin oletko koskaan aiemmin käyttänyt koneesi sarjaporttia?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. lokakuuta 2004 @ 18:56

vesku72
Junior Member
_
8. lokakuuta 2004 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en vaikuuttaako se jotain

Vesku 72
dipoli
Member
_
8. lokakuuta 2004 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se "alkupotku" mikään epävirallinen juttu ole. Kortin valmistaja itse sen julkaisivat.
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
8. lokakuuta 2004 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se vaikuta, mutta onko se portti biossista esim otettu ylipäätään käyttöön?
Tarkista tilanne laitehallinnasta windowsista.
Mainos
_
__
 
_
vesku72
Junior Member
_
8. lokakuuta 2004 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näyttäs olevan ja väitti että laite
toimii oikein

Vesku 72
 
Sivu:123>
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > platimun kortti
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy