hdloader ja rw-levyt
|
|
ProOfHifi
Junior Member
|
7. lokakuuta 2004 @ 16:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Hep!
Hdloader, 2 eri versiota, ja hdadvance, kaikki kaatuu siinä kohassa kun pitäisi kopioida peli kovolle. Siinä kohtaa kun ohjelmat pyytää laittamaan pelilevyn sisään. Laitan levyn sisään ja ohjelma ilmoittaa tsekkaavansa levyn eikä mitään tapahdu.... resettikkään ei toimi vaan pleikkari pitää sammuttaa. Voisko toi johtua modista? Mulla on Matrix Infinity. Ihan sama onko levy alkuperäinen vai kopio, aina tekee saman.
Mitäs rw-levyjä toi pleikkari oikee lukee. Ostin uuden hopean värisen pleikan vähän aikaa sitten kaupasta ja romu ilmoittaa oli rw sitten +rw tai -rw että laita pleikkari levy sisää. Normaali dvd levyjä kyllä tuntuu lukevan... vaikka aika huonosti. Poltin Battlefrontin Imationin levylle 4* nopeudella ja levy toimii mutta swappailee tosi paljon.
|
zapnic
Member
|
7. lokakuuta 2004 @ 19:08 |
Linkki tähän viestiin
|
käytä HDL_Dumb niin ei tarvii poltella
gowabunga!!!!!
|
ProOfHifi
Junior Member
|
7. lokakuuta 2004 @ 19:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lueskelin näitä juttuja ja bongasin ton winhiipin. Laitoin muutaman pelin sillä kovolle ja iskin kovon pleikkariin kiinni. Näytti aika hyvälle kun pelit näkyi niin hdadvancessa kuin hdloaderissakin.... mutta kun aloittaa lataamaan jotain peliä, niin ruutu menee pimeäksi eikä mitään tapahdu. Pleikkari menee taas juntturaan. Pitäis varmaa vielä kokeilla jotain toista kovalevyä, vaikka lukeehan mun pleikkari tuolta kovolta kun se näkee ne pelitkin. Mystinen juttu.
|
ProOfHifi
Junior Member
|
7. lokakuuta 2004 @ 20:19 |
Linkki tähän viestiin
|
voiskohan se olla mahdollista et noi loaderit on ntsc versioita ja pelit paleja ni ne ei toimi sen takia? Koska mulla pari peliä lähti toimii ja en tiedä onko ne paleja vai ntsc pelejä... ne mitkä ainakin on paleja ei ainakaan toimi...
|
Shadown
Suspended due to non-functional email address
|
7. lokakuuta 2004 @ 22:51 |
Linkki tähän viestiin
|
ntsc tuskin on syy tähän.
Toimiihan modillakin suoraan ntsc pelit tosin mustavalkoisena ilman rgb kaapelia.
Luulen, että tässä on kyse siitä mitä olen näistä ihme virityksistä aina puhunut että ne ei vaan yksinkertaisesti toimi. Siinä se.
|
ProOfHifi
Junior Member
|
8. lokakuuta 2004 @ 07:51 |
Linkki tähän viestiin
|
No hätä. Netistä löytykin asiaa tuosta ongelmasta. Loadereissa on eri moodeja, mitkä toimii jos toimii eri pelien kanssa. Lista toimimattomista peleistä on brutaali! Silti, jos on kovalevy minkä voi valjastaa ps2:n käyttöön ja on aatellut pelaavansa netissä, niin miksei iskisi kovoa pleikkariin kiinni... Lataus ajat on nopeammat, ei tarvi ostella hirveitä määriä dvd aihioita ja muutenkin näppärä tollanen "jukeboxi". Yhdessä modin kanssa lyömätön yhdistelmä... kuhan olisi vielä parempi tuki peleille.
Mutta kysyin myös niistä rw levyistä... toimiiko yksikään rw levy pleikkarissa?
|
Shadown
|
8. lokakuuta 2004 @ 13:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen joskus kokeillut ohimennen ja ainakaan niistä levyistä en ole koskaan saanut toimimaan mitään.
|
zapnic
Member
|
8. lokakuuta 2004 @ 14:51 |
Linkki tähän viestiin
|
tota tota netissä on muokkaus ohjelmia mitä muutavat peli pal=ntsc ntsc =pal
t
gowabunga!!!!!
|
Mainos
|
|
|
Shadown
|
8. lokakuuta 2004 @ 15:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Ainoo hyöty moiseen ohjelmaan on se, että pystyy katselemaan ntsc pelejä väreissä ps2 omalla kaapelilla. Eikä joudu ostaan kuvaa muutenkin huomattavasti parantavaa rgb kaapelia.
|