User Käyttäjä Salasana  

lauantai 2.8.2025 / 18:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > ping (en kyl tiiä kuuluuks tää tänne)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ping (en kyl tiiä kuuluuks tää tänne)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Koptanui
Newbie
_
7. lokakuuta 2004 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ku mun ping on yleensä ku pelaan vaik jotain netti pelii ni n.80 mut ny se on alkanu olla 200-500 oisko mitään keinoo alentaa sitä ??
Staff Member

32 tuotearviota
_
7. lokakuuta 2004 @ 19:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
älä tee netissä muuta kuin pelaat, eli sammuta P2P ohjelmat taustalta ja jne.
Koptanui
Newbie
_
8. lokakuuta 2004 @ 06:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta kun vaikka pistän kaikki ohjelmat/lataukset pois päältä niin silti pingi on 200-500
mut siihen ei sit varmaan pysty muuten puuttuu
Senior Member
_
8. lokakuuta 2004 @ 10:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kenen ja mikä nettiliittymä sulla on?
Koptanui
Newbie
_
8. lokakuuta 2004 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla o kait lohjan puhelimen kaapeli modeemi ja sit se on jotain 700 /512 tai ku mä en muista mut toi eka alko aina kin 7 ja toka 5 xD
Senior Member

3 tuotearviota
_
8. lokakuuta 2004 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaapelimodeemeissa noi pingit on aika korkeita, mut en tiiä kui korkeita pitäs olla normaalisti.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. lokakuuta 2004 @ 10:55

konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. lokakuuta 2004 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Kaapelimodeemeissa noi pingit on aika korkeita, mut en tiiä kui korkeita pitäs olla normaalisti."

No eipä mulla ole korkeat pingit ja yhteys muodostuu kaapelimodeemin kautta. Eli kyllä taitaa olla vika jossain muuaalla.
Senior Member

3 tuotearviota
_
11. lokakuuta 2004 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh sori toi oli mun moka, iskostunu jostaki vaa mieleen et kaapelimodeemeissa on isot pingit. Liiotellu kai joku tjsp.
IIlkkA
Junior Member
_
11. lokakuuta 2004 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelailetko jossai huitsin nevadassa päin olevilla servuilla?
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
11. lokakuuta 2004 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaapelimotun heikkous on Full-duplexin puute eli liikenne kulkee vain yhteen suuntaan kerralla. Tästä johtuen ADSL on parempi nettipelailuun. En silti väitä että kaapelilla ei vois pelata ja pingi ei vois olla matala..edellytykset on vain huonommat. Se tosin ei selitä miksi sun pingit on yhtäkkiä kasvaneet noin roimasti...ootko asentanut jotain softaa esim palomuuria tai virustutkaa? Oletko pelannut aina samoilla servereillä?

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Mainos
_
__

_
jp.69
Suspended due to non-functional email address
_
14. lokakuuta 2004 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli joku aika sama ongelma eli pelatessa pingi heilui 25-250 välillä vaikka yritin löytää pienellä pingillä olevia servuja.
Ongelmana oli koneelle pesiytynyt virus w32/parite nimeltään joka tarttui kaikkiin exe päätteisiin tiedostoihin ja täten häiritsi koneen toimintaa.
Antivirin avulla sain tuhottua kaikki virukset koneelta ja Adawaren ja spy-botin avulla hävitin troijalaiset ja kaiken muun epämääräisen paskan koneelta pois.
Nyt yhteys pysyy aina alle 100 ms.
Yhteytenä kaapelimodeemi 750/250 nopeudella eli ei tämä enää hidas ole joskus pingi on 30 ms.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > ping (en kyl tiiä kuuluuks tää tänne)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy