User Käyttäjä Salasana  

maanantai 13.1.2025 / 01:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd ei näy kotiteatterissa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD EI NÄY KOTITEATTERISSA
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
1919
Newbie
_
8. lokakuuta 2004 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen uusi jne. Rippasin elokuvan DVD crypterillä. Sitten jaoin elokuvan kahdeksi tiedostoksi DVD SHRINKillä. Poltin levyt Roxio dvd creator 6:lla.
Levyt ja äänet (sub tekstien toimivuudesta ei tietoa)toimivat tietokoneessa sekä ulkopuolisen NEC polttajan kautta. Kotiteatterin
Pioneer dvd soitin ei kuitenkaan tunnista levyjä lainkaan!!! Missä vika??? Olen ennen käyttänyt
backuppina Dvd x copyn Platinumia ja siitä
90 %:sti splitting optiota ja kaikki on toiminut
loistavasti. MUTTA onni päättyi muutama viikko sitten,
koska Platinum lakkasi toimimasta totaalisesti!?
Sen takia olen etsinyt muita ohjelmia backuppien tekoon. Onko olemassa mitään toimivaa dvd-backup ohjelmaa,joka mahdollistaisi filmin splittauksen silloin kun dataa on reilusti
yli 4,7 gigan.

jee jee
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd ei näy kotiteatterissa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy