User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 19:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > missä vika ???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
MISSÄ VIKA ???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
modaaja
Newbie
_
11. lokakuuta 2004 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asensin ps2 v9 modpiirin ja kone toimi hetken aikaa,mutta vähän ajan päästä levykelkka ei toiminut enää ollenkaan.Kun eject nappia painaa niin ei kuulu edes mitään moottorin ääntä.Mittasin kaikki kaapelit jotka menevät piirilevyltä
levyasemaan,kaikki näyttää olevan ehjiä.Otin mod-piirin myös irti mutta ei auttanut.Missä mahtaa olla vika? Itse epäilen että se moottori joka liikuttaa levykelkkaa on kärähtänyt tai sitten se vaan ei saa virtaa levyltä
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
11. lokakuuta 2004 @ 21:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin saattaa olla että huonosta modauksesta johtuen olet kyrväyttänyt joko sulakkeen taikka jossain oikosulku.

modaaja
Newbie
_
11. lokakuuta 2004 @ 23:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo vika löytyi,sulake oli palanut.Nyt on vaan toinen vika,ei lue mitään levyjä eli vian etsintä jatkuu :D
Member
_
12. lokakuuta 2004 @ 06:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämän takia ei kannata aina tehdä kaikkea itse.;)
ja55e
_
12. lokakuuta 2004 @ 06:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuulostaa siltä että se 50? tuli sijoitettua oikeaan kohteeseen eli asennukseen....
Shadown
_
12. lokakuuta 2004 @ 06:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu olen myöskin aivan samaa mieltä, että kandee mieluummin se 50? sijoittaa siihen että todennäköisemmin 150? masiina toimii myöskin modauksen jälkeenkin.

Itsellä tietty tässä kohtaa oma lehmä ojassa, mutta kuitenkin varmaan lukijat ymmärtää pointin.

Toisekseen tälle "modaajalle" tiedoksi, että korjailen myöskin modauksessa rikki menneitä koneita.

modaaja
Newbie
_
12. lokakuuta 2004 @ 08:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se ollut oma masiina joka hajos,olen asentanut n.20-30 ps2 modia ja toi oli ensimmäinen joka hajos :D
Mainos
_
__

_
Shadown
_
12. lokakuuta 2004 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep itse olen modannut noin 2000-3000 masiinaa joista 5-10 masiinaa mennyt paskaksi kokonaan.
Nekin tosin suurimmaksi osaksi kun olen asentanut Neon4 modia jonka asennus hiukka toisenlaista kuin nykyisten modien.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > missä vika ???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy