User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 14:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > nhl 2005
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
nhl 2005
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hetekka
Member
_
11. lokakuuta 2004 @ 19:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistäköhän mahtaa johtua että peli kulkee ylinopeutta ei tahro pysyä silmät mukana. Pelinopeus laitettu hitaimmalle mutta silti äijät liikkuu kuin natonohjukset kiekosta puhumattakaan. Konettani ei ole kellotettu ainakaan tarkoituksella.
Koneeni on kannettava
Fujitsu-Siemens Amilo A 1630
AMD Athlon 64 3000+
512Mb muistia
ATI Mobility Radeon 9700 128Mb
ym.
Mörökölli
Account closed as per user's own request
_
15. lokakuuta 2004 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla sama onkkelma ja prikulleen sama kokoonpano. Nyt joku viisas auttakoon, menee muuten vklppu vituiks..
hetekka
Member
_
16. lokakuuta 2004 @ 03:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla alko seuraavanapäivänä toimii normaalisti enkä muistaakseni ollu koskenu mihinkään asetuksiin! Aika mystistä
Mörökölli
_
17. lokakuuta 2004 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko varma ettet muuttanu mitään, nim. mulla toi vmäinen ongelma ei oo poistunu. nyt joku viisas auttaa pulassa olevaa.. Eli kaikki tapahtuu hirveellä "ylinopeudella", niin kentällä kuin katsomossakin. Porukka hakkaa käsiään yhteen joku 100 krt/sek ja pelaajat luistelee tosiaan kuin nato-ohjukset!
hetekka
Member
_
17. lokakuuta 2004 @ 14:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En toki aivan varma, mutta käytätkö ATIn ajureita vai esim. Omega ajureita. Itse käytän ATIn orginelleja ajureita.
Ja sitten noi näytönasetuksista OpenGL ja Direct3D asetuksista oletukset käyttöön. Näillä mulla toimii.
Mainos
_
__

_
Mörökölli
_
18. lokakuuta 2004 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytän originelleja Ati:n ajureita ja en oo koskenu mihinkään. Laitakko lisää ohjeita, et miten sul noi asetukset on laitettu. Mullaki kaikki graffanamiskat näyttäs keskiasennossa olevan.

Muillakin Amd 64 -prossun omistajilla on ollu sama ongelma ja joku sano et EA ois sanoutunu irti kannettavien ongelmista, tiedä häntä. Taas kuluttajaa kustaan silmään,nyyh..
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > nhl 2005

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy