User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 20:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > d-link 514 reititin asennus onkelma......
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
D-link 514 reititin asennus onkelma......
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member
_
12. lokakuuta 2004 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep... eli mulla on toi d-linkin 514 reititin jolla yritän jakaa adsl yhteyden pöytäkoneelle kaapelilla ja kannettavaan wlanilla.

Oon saanu ainoastaan pöytäkoneen nettiin. Kannettavaa en saa kirveelläkään löytämään nettiä. Kokeilin laittaa myös kannettavan kaapelilla kiinni reitittimeen, mut ei sillonkaan toimaa...

En oo mikään nero näiden verkko hommien kanssa joten jos joku viisaampi tietäis mitä mun pitää laittaa reitittimen asetuksiin ja mihin ja mitä muuta pitää tehä niin oisin tosi kiitollinen.

Vehkeet ovat: reititin DI-514
adsl moteemi zyxel prestige 600
wlan kortti SMC 2635W
verkkokortti D-Link DFE-538TX
molemmissa koneissa Wintoosa XP

Senior Member
_
15. lokakuuta 2004 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt toimii ku junan vessa....

Eli piti vaan laittaa dynamic ip ja laittaa DHCP päälle. On se helppoa ku sen osaa : )

Eipä täs muuta...
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > d-link 514 reititin asennus onkelma......

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy