User Käyttäjä Salasana  

maanantai 13.1.2025 / 01:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd:n ennen menua tulevien osien poisto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD:n ennen menua tulevien osien poisto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
19. lokakuuta 2004 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli tuossa mieleen, kun noita DVD:itä olen varmuuskopioinut ja extroja poistellut, että miten tuollainen DVD:n kopio mahtaa käyttäytyä, jos siitä poistaa ennen menuja tulevia osia.
Eivät minua ne lakitekstit haittaa, mutta jossain DVD:issä on joskus ennen menua muiden elokuvien trailereita, jotka vievät turhaa tilaa.
Eli sotkeeko jotenkin menua/jotain muuta, vai voiko nuo trailerit poistaa?
ceecee
Junior Member
_
21. lokakuuta 2004 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse poltteilin juuri äskön pelkän leffan ilman mitään extroja tai menu valikkoja ja hyvin toimi.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
21. lokakuuta 2004 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, mutta nyt siis juuri minulla oli mielessä menujen jättäminen ja extrojen poisto.
Tarkoitus olisi poistaa ennen menua tulevia trailereita, mutta en ole varma, miten elokuva sen jälkeen käyttäytyy.
Osaako se hypätä automaattisesti tuohon menuun jos sitä ennen tulevia osia ei olekaan?
kkuula
Senior Member

6 tuotearviota
_
21. lokakuuta 2004 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei kun kokeilemaan!
Moderator
_
21. lokakuuta 2004 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolla ohjeella nekin lähtee: http://www.nefernetti.com/dvd+menu.htm
..ei iso vaiva o kattoo soittimella niitä "item"-kohtia läpi.
Menu-sarakkeeseen ei tartte koskee lainkaan ja se tulee toimivana.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
21. lokakuuta 2004 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, päätinpä sitten kokeilla itse ja hyvin näkyy toimivan. Kokeilin 102 dalmatialaisella, josta poistin ennen menua muiden elokuvien trailereita ja ei mitään ongelmaa. Käytössä oli CloneDVD, mutta samalla tyylillä näkyy menevän kuin tuossa mikan neuvomassa oppaassa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. lokakuuta 2004 @ 16:37

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd:n ennen menua tulevien osien poisto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy