User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 11:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > vinkkejä fallout2:een
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vinkkejä fallout2:een
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Make89
Newbie
_
19. lokakuuta 2004 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oisko hyviä vinkkejä fallout2:een? ku mä oon enclavessa ja oon päässy pressan puheille mutta siitä eteenpäin en tiiä mitä tehä, että saan onnellisen lopun!?
Staff Member

32 tuotearviota
_
19. lokakuuta 2004 @ 22:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hemmetti
Junior Member
_
24. lokakuuta 2004 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistaakseni joku oli tähän peliin tehnyt myös suomenkielisen faq/walkthrough:in. Joskus vuonna 9x kun tuli tätä fallout2:sta pelailtua tuli sitä konsultoitua pari kertaa. Gamefaq:sta en sitä kuitenkaan löytänyt.
Member
_
28. lokakuuta 2004 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
senkus pumppaat siihe pressaa parit super stimpakei ja laitat pip boylla aikaa menee nii se kuolee äänettömästi ja otat silt sen kortin ja jos oot käyny laittaa pommin sinne yhtee mestaa tai puhunu proffalle et se laittais nii sit vaa meet siihe alku aulaa ja laitat kortin siihe koneesee nii saat apu koneita pomoo vastaa ja jos vielä puhut sielt enne aulaa niille pahiksille nii ne tulee sun puolelle mut kyl sen tappaa yksinki jos haluu.
Mainos
_
__

_
emperorr
Junior Member
_
29. lokakuuta 2004 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh vähän oli sekavat ohjeet (vaikka olen itsekkin pelin läpi pelannut) =D
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > vinkkejä fallout2:een

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy