firefoxi+java
|
|
Member
|
20. lokakuuta 2004 @ 10:24 |
Linkki tähän viestiin
|
En saa javaa toimimaan firefoxilla.
Asensin usr/java/jre1.5.0 ja tein symbolisen linkin firefox/plugins hakemistoon. Kuitenkin java peleissä selaimella pyydetään latamaan java plugin.
Tarvitaanko pluginista gcc 3.2:lle tehty
versio ? En googletuksella löytänyt, libgcc_s.so.1:stä, jos sitä tarviin ?
|
Senior Member
|
20. lokakuuta 2004 @ 10:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Sama ongelma.. Niillä betaversioilla homma toimi moitteetta, waan ei tuolla final 1.0 versiolla..
EDIT: Tosin konqueror toimii moitteettomasti vieläkin niillä firefoxin betan plugineilla ettei onglma ole kovin minua vaivannu. Silti ratkaisu kiinnostaa minuakin..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. lokakuuta 2004 @ 11:00
|
AfterDawn Addict
|
20. lokakuuta 2004 @ 17:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Sama ongelma.. Niillä betaversioilla homma toimi moitteetta, waan ei tuolla final 1.0 versiolla..
Onkos firefoxista julkaistu 1.0 final??
Mulla on asennettuna Firefox 1.0 PR (Preview Release)...mutta eipä näytä tolla tosiaan java toimivan...
Quote: EDIT: Tosin konqueror toimii moitteettomasti vieläkin niillä firefoxin betan plugineilla ettei onglma ole kovin minua vaivannu. Silti ratkaisu kiinnostaa minuakin..
Mä oon kanssa nyt jonkun aikaa käyttänyt pelkästään konqueror:ia (ja java toimii moitteetta), kun aloin käyttämään KDE:tä taas pitkästä aikaa... :)
|
Senior Member
|
21. lokakuuta 2004 @ 07:13 |
Linkki tähän viestiin
|
...saattaa se olla mullakin toi PR.. Se on olemassa mulla nimittäin vain ja ainoastaan noiden pluginien lataamista varten niin ei ole niin suurta mielenkiintoa.. Ajattelin vaan että kun on 1.0 niin... :|
|
Fidelaar
Senior Member
|
21. lokakuuta 2004 @ 07:43 |
Linkki tähän viestiin
|
|
AfterDawn Addict
|
21. lokakuuta 2004 @ 09:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Eikun Sunin javaa asentamaan.
http://java.sun.com
Mulla on ainakin sun-jdk asennettuna ja blackdown-jdk tuli myös kokeiltua...
|
Senior Member
|
21. lokakuuta 2004 @ 11:22 |
Linkki tähän viestiin
|
SUN:n java on mulla kotona Linuxissa kanssa, ei toimi sillä ei.
Ei toimi myöskään sama FireFox kunnolla javan osalta Windowsissa, ainakaan SUN:javan kanssa, kokeilin just tällä työpaikan masiinalla.. (jälkimmäinen ei tosin kait oo ihme.. :D )
|
AfterDawn Addict
|
21. lokakuuta 2004 @ 14:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Alkohan se java toimimaan Firefoxin 1.0 PR versiossakin...Gentoossa onnistuu ihan niin, että kääntä esim. sun-jdk:n mozilla USE flagilla...Firefox on ihan sorsista käännetty, eikä binääri paketti...
|
Senior Member
|
22. lokakuuta 2004 @ 05:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis?:
USE=java emerge firefox
?? Vai mitenkäs sä ton teit.. Tietää kokeila kotona..
|
AfterDawn Addict
|
22. lokakuuta 2004 @ 08:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Siis?:
USE=java emerge firefox
?? Vai mitenkäs sä ton teit.. Tietää kokeila kotona..
Joo eli siis tein näin...
USE="mozilla" emerge sun-jdk
env-update && source /etc/profile
Sit en tiedä, että mitä vaikutusta sillä on tohon, kun käänsin ensin firefox-0.9.3 ja kokeilin javaa...ja se toimi...sitten käänsin firefox-1.0PR:n uudestaan ja java toimi sen jälkeen siinäkin...käytin kyllä java flagia firefoxia kääntäessä eli siis näin:
USE="java" emerge mozilla-firefox
|
Senior Member
|
22. lokakuuta 2004 @ 08:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Pitääpä kokeilla.. Toi "USE="mozilla" emerge sun-jdk " tuntuu aika oudolta, kun se jdk on kumminkin valmiiksi käännetty binääri.. Eipä olis tullu kyllä äkkiä mieleen kokeilla.. :)
|
Mainos
|
|
|
AfterDawn Addict
|
22. lokakuuta 2004 @ 09:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Pitääpä kokeilla.. Toi "USE="mozilla" emerge sun-jdk " tuntuu aika oudolta, kun se jdk on kumminkin valmiiksi käännetty binääri.. Eipä olis tullu kyllä äkkiä mieleen kokeilla.. :)
Toi mozilla flagi ei varmaan tee mitään muuta, kun sen java plug-in:in mozillalle tai jotain sen tyyppistä...
mutta jos et oo nyt linuxin ääressä, niin:
gentoo-box portage # emerge -pv sun-jdk
These are the packages that I would merge, in order:
Calculating dependencies ...done!
[ebuild Rf ] dev-java/sun-jdk-1.4.2.06 -doc -gnome -jce +kde +mozilla 0 kB
Total size of downloads: 0 kB
gentoo-box portage #
:)
|