User Käyttäjä Salasana  

maanantai 13.1.2025 / 02:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dts vs ac3?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dts vs ac3?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ceecee
Junior Member
_
21. lokakuuta 2004 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaako tuolla shrinkillä varmuuskopiota poltettaessa ottaa elokuvaan mukaan tuo DTS 5.1-ch?? Vai kannattaako pelkästään ottaa tuo AC3-ch? Mitä eroa näillä on käytännössä? Tuo DTS vie kyllä hirveästi tilaa ja shrinkki aluksi ehdottaa ettei sitä otettaisi mukaan. Entä kannattaako tuo DTS polttaa ajatellen vaikka tulevaisuutta jos ostaa uuden kotiteatteri paketin niin onko siitä DTS:stä mahdollisesti jotain hyötyä?
jasu2
Junior Member
_
21. lokakuuta 2004 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, itse olen päättänyt olla ottamatta DTS ääniä mukaan, koska ne vievät juuri paljon tilaa. Tosin, kun katson leffoja, niin kuuntelen aina DTS:sää, koska jotenkin vaan siinä on muhkeammat soundit. Tosin ei DD sille, niin hirveästi häviä. Ja jos lainailee noita leffojaan kavereille, joilla ei ole kotiteatteria, niin nehän ei kuule mitään, joa on pelkkä DTS ääni. Jos kaikilla olisi DTS:sää tukevat soittimet ja vahvistimet, niin silloin valitsisin kyllä DTS:sän, mutta nyt tyydyn Dolby digitaliin, joka on myös hyvä.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
21. lokakuuta 2004 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse jätän aina leffaan ainoastaan dts-ääniraidan (jos siis pystyy valitsemaan) juurikin paremman äänenlaadun takia. Kuvasta voi mielestäni vähän tinkiä. Ja itse en ainakaan välitä yhtään et voiko kaverit katsoa noita leffoja. Itsellenihän mää ne poltan.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dts vs ac3?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy