User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 13:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > onko digiboksit susia?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onko digiboksit susia?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
kaitim
Suspended due to non-functional email address
_
21. lokakuuta 2004 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on Fintec 300 (eli Lemon 030) boksi ja se meni pimeeksi vain 4 kk käytön jälkeen. Täältä korvesta on 60 km takuuhuoltoon. Vanhan ajan analogitelkkarit kestää sentään tavallaan vuosia ennenkuin vanhuuttaan alkaa dementia...
Kuulin naapurini valittavan melkein samaa. Fintecciä oli käyttänyt huollossa jo kolmatta kertaa.
Onko kukaan muuten täysin tyytyväinen digibokseihin?
Muuten,
Ohjelman päivitys meni hienosti, toimi kuukauden moitteettomasti...


KAI TIMOSKAINEN RÄÄKKYLÄ www.iki.fi/kaitim
effer
Member
_
21. lokakuuta 2004 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tyytyväinen, tämä Nokiani edustaa sitä vanhempaa kunnollista mallia ja toiminut moitteetta parisen vuotta.Uudemmat eivät välttämättä ole yhtä varmatoimisia, tosin eivät varmasti yhtä hitaitakaan.

Uusin Lg 3D älytelkkari 55"
VU+ Ultimate ym.
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
22. lokakuuta 2004 @ 05:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen täysin tyytyväinen salora/finlux c-420 boxiin ja tuohon medion boxiin, joka tosin täysin sama laite kuin salora/finlux.

Mainos
_
__
 
_
kaitim
Suspended due to non-functional email address
_
22. lokakuuta 2004 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mittailin boksia. Se kuluttaa virtaa (lämpenee), joten vika lienee piirilevyn digitaalisemmassa osassa. Merkkivalo palaa himmeästi ja se tummenee ja kirkastuu virtakytkintä liikutettaesssa. Pitää viedä takuuhuoltoon, ei sille kuitenkaan mitään muuta mahda.

KAI TIMOSKAINEN RÄÄKKYLÄ www.iki.fi/kaitim
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > onko digiboksit susia?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy