Ufovärit leffoissa
|
|
SantanaJ
Newbie
|
22. lokakuuta 2004 @ 21:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Käyttis XP Professional..latasin äskettäin tuon uusimman ffdshow:n ja asensin GeForce FX 5400 ohjaimeen ajurin..sitten asensin Xvid codekin ja edelleen on värit virheinä...olipa ohjelma mikä tahansa millä katselen..luulen että ongelma alkoi esiintyä sen jälkeen kun asensin tuon uusimman ffdshow paketin..
Any ideas?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
23. lokakuuta 2004 @ 09:15 |
Linkki tähän viestiin
|
onko directx 9.0c asennettuna?
|
SantanaJ
Newbie
|
23. lokakuuta 2004 @ 19:07 |
Linkki tähän viestiin
|
directx9 on asennettuna ja siihen on tehty muutoksia että saan yhden pelin toimiin..mutta leffat on toiminut ennen ihan hyvin...nyt vasta äskettäin alkoi tämä vihreä väritys leffoissa..ja olen aika varma että se tapahtui sen jälkeen kun asensin uusimman ffdshow paketin
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
23. lokakuuta 2004 @ 21:00 |
Linkki tähän viestiin
|
FFDshow asetuksia et ole muuttanut?
Koita uninstalloida se FFDshow ja asentaa uudelleen.
|
kkuula
Senior Member
6 tuotearviota
|
24. lokakuuta 2004 @ 01:37 |
Linkki tähän viestiin
|
poista muut koodekit ja jätä vain ffdshow. sen kyllä pitäis näkyä default asetuksilla moitteetta.
|
SantanaJ
Newbie
|
25. lokakuuta 2004 @ 07:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Mites noi Valikon Videon pakkausohjelmat..
VobSub, Xvid, AC3 Filter ja FFdshow? Poistanko kaikki?
Eli siis toimiiko kaikki leffat pelkästään tuolla uusimmalla ffdshow paketilla?
|
Senior Member
|
25. lokakuuta 2004 @ 08:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaa kokeilla! Parhaiten se ffdshow toimii kun koneessa ei ole mitään muita kodekkeja.. Vain ffdshow ja katseluohjelma leffoihin liittyen..
|
Senior Member
|
25. lokakuuta 2004 @ 08:34 |
Linkki tähän viestiin
|
EDIT: Prkl, tuli tupla.. :|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. lokakuuta 2004 @ 08:34
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
25. lokakuuta 2004 @ 13:43 |
Linkki tähän viestiin
|
AC3filter kannattaa säästää.
|
SantanaJ
Newbie
|
28. lokakuuta 2004 @ 06:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Poistin kaikki muut paitsi ffdshow paketin...ja edelleen näkyy värit vihreinä! Mitäköhän seuraavaksi..?
|
mahil
Junior Member
9 tuotearviota
|
28. lokakuuta 2004 @ 09:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
SantanaJ
Newbie
|
29. lokakuuta 2004 @ 16:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo eipä toimi vieläkään..yhdessä mustavalkoelokuvassa ei tosin ollut ongelmaa värien muuttumisen kanssa..mutta kaikki normaalivärilliset leffat muuttuvat vihreiksi kun niitä katselee..joku on nyt pielessä edelleen..mitähän seuraavaksi?
|
SantanaJ
Newbie
|
1. marraskuuta 2004 @ 06:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Kaveri toi sellaisen seikan että värit näkyvät jotenkin vastaväreinä...esim. violetti näkyy vihreänä yms..voisiko tämä olla tietokoneen asetuksista kiinni? Eli onko joku paikka esim tietokoneen hallinnassa mistä kannattaisi tsekata jotain?
Kun itse näistä en oikein tiedä..pliis hjelp!
|
Newbie
1 tuotearvio
|
1. marraskuuta 2004 @ 07:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla oli samainen ongelma SP2:sen päivityksen jälkeen, kun päivitin myös näyttiksen ajurit. Mihin en todellakaan keksinyt muuta ratkaisua kuin asentamalla uusimman Windows Meidia player 10 version. tuskimpa oli oikea ratkaisu. Mutta se auttoi.
Luulisin että ongelma liittyy jotenkin radeonin uusimpiin ajureihin...Ainakin mun kohdalla.
|
SantanaJ
Newbie
|
2. marraskuuta 2004 @ 19:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Latasin tuon Media Player 10...ja edelleen vihreää!! Nyt jotain raskan sarjan vinkkejä! Paitsi vinkkarin asennus =P
|
SantanaJ
Newbie
|
6. marraskuuta 2004 @ 20:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Quick timella toimii kaikki niinkuin pitääkin! OUTOA!!!
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
7. marraskuuta 2004 @ 13:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Mistä latasit nuo näytönohjaimen ajurit?
|
SantanaJ
Newbie
|
7. marraskuuta 2004 @ 14:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Ihan Googleen kirjoitin ohjaimen nimen ja sieltä sain ajurin...mutta oli se mulla tossa cd:lläkin..mutta ilmeisesti tämä netin ajuri oli uudempi tai päivitys niin se on nyt käytössä.
|
Joni86
Junior Member
1 tuotearvio
|
7. marraskuuta 2004 @ 14:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Mullakin Oli yhesti tollasia onkelmia,ku näyttiksen ajureiden asetukset ei pysynyt kohdallaan aina ku rupes kahtoon elokuvia niin piti käydä laittamassa colour/väri asetuksista asetukset defaultille,muistaakseni tosta VMR kohdasta.
Nyt mulla on nvidian international 66.81 ajurit,DirectX 9.0c,WinXP Pro,SP2,XviD Codecci xvid toistoon ja ffdshow divx... toistoon ja PowerDVD Deluxe Playerinä.Ja käytän TVToolia.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. marraskuuta 2004 @ 14:56
|
Joni86
Junior Member
1 tuotearvio
|
7. marraskuuta 2004 @ 15:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. marraskuuta 2004 @ 15:18
|
SantanaJ
Newbie
|
9. marraskuuta 2004 @ 06:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Hienompi homma...asensin nuo ajurit joihin oli linkit..ja asennusvaiheessa XP käyttikseni sanoi jotain että "ei ole yhteensopiva", mutta painelin vaan ok ja tämän hetken tilanne on se että kone käynnistää windowsin MUSTALLA RUUDULLA!!
En saa konetta edes vikasietotilaan..näyttö on musta kun windows avautuu...äänet kyllä kuuluu mutta mitään ei näy..mistä helvetistä sinne paikkaan pääsee missä on vaihtoehto "vikasietotila" ja "käynnistä viimeksi toimineella kokoonpanolla"???
Koneen käynnistyessä ei edes ehdi lukemaan mistä noihin valikkoihin pääsee..otin kameralla kuvan ja vaithoehdot olivat nämä: ESC:Setup (ei tee tästä mitään vaikka kuinka painelen esciä) F11: Boot option menu johon pääsen mutta vikasietotilasta ei jälkeäkään vaan on jotain koodikieltä...ja viimeinen on F12: Network Boot jolle en myöskään osannut tehdä mitään..ARRGGHH PLIIS HELP!!
|
Newbie
1 tuotearvio
|
9. marraskuuta 2004 @ 06:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Naputtelet vaan koneen käynnistyessä F8, niin saat valikon näkyviin.
|
Member
|
9. marraskuuta 2004 @ 07:03 |
Linkki tähän viestiin
|
joo ja codecit...ffdshow ite en laittas
divx+xvid+ac3 noilla pärjää jos haluaa hyvä laatuisia leffoja katella,ja kuka nyt huono laatusia ees kattoo.
|
Joni86
Junior Member
1 tuotearvio
|
9. marraskuuta 2004 @ 11:44 |
Linkki tähän viestiin
|
_No Miksei Rauhis Laittas ffdshow...Oli mullakin DivX mut en saanut Vobsubia pelittään sen kans niin sitte otin pois käytöstä.Saisihan Siihen kyllä yhteensopivan tekstitys codecin,mutta eipä viitsi hommata,kuitenkin tulis onkelmia sen ja vobsubin välillä.
_ompa Kumma homma,mulla pelaa täydellisesti nuo ajurit, Vaikka on aivan paska kellotettu GeForce4 MX420...
|
Mainos
|
|
|
Member
|
9. marraskuuta 2004 @ 15:18 |
Linkki tähän viestiin
|
lähinnä six että mun radeon 9700 vihaa ffdshow:ta
ja bsplayer tukee subit tarpeex hyvin mitään vobsubei =).
|