User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 15:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > galaxis matrix dvb-c
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Galaxis Matrix DVB-C
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
sonic*
Suspended due to non-functional email address
_
25. lokakuuta 2004 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelmana on ettei laitteesta tule kuvaa, eikä ääntä. Laite on ollut aikaisemmin vuokralla. Olisiko mahdollista että palveluntarjoaja on lukinnut laitteen? Saako jotenkin auki?
Olen hakenut uuden kortin, päivittänyt laitteen, mutta ei auta.
Ohjelmatiedot tulevat kyllä näkyviin, mutta ei muuta.
Korttikaan ei kyllä reagoi mitenkään, oli se sitten paikalla tai ei.
Onko mitään toivoa saada eloon?
F091550
Newbie
_
26. lokakuuta 2004 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole varma onko sulla sama Galaxic DVB-C purkki kun mulla. Mulla tehnyt samanlaista, olen saannut purkin henkiin menemällä setup:iin sieltä ohjelmistotiedot. Sitten painat 0 niinkauan kunnes uusi ikkuna aukeaa. Nyt laitat kotikanava tiedot oikeiksi ja talletat asetukse, niin sen jälkeen purkki käynnistyy uudelleen. Näin olen saannut Galaxin toimiin.
sonic*
Suspended due to non-functional email address
_
26. lokakuuta 2004 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytyypä hankkia vielä nuo tiedot, mutta ihme kun löytää kyllä kaikki kanavat...
Tuon päivityksen jälkeen muuttui kaikki valikot, eli tuo 0 ei tee mitään. Taajuuden, symbol raten ja qam modulaation saa asetettua, mutta network id:tä ei löydy kuten ennen päivityskikkailua.
Unohtui vielä mainita että ilmoittaa "ei käyttöoikeutta"
F091550
Newbie
_
27. lokakuuta 2004 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sulla ei näy mikään kanava, niin olet selvästi alueella missä kaikki kanavat salataan, mikä on mun mielestä väärin. Mutta jos sulla tulee ei käyttöoikeutta niin vaikuttaa että kortilla ei ole oikeutta katsella näitä kanavia, mutta voit koittaa puhdistaan kortin liittimen pintaa, lika estää tosi hyvin purkin ja kortin yhteistyötä. Ja vielä voisit katsoa setup:sta Ohjelmakortti ja sitten tilaustiedot jos pääset katsomaan tilaustietoja niin purkkisi lukee kortin. Tilaustiedoista pystyy katsoon mitkä paketit on auki ja mitkä ei ole.
Mainos
_
__
 
_
sonic*
Suspended due to non-functional email address
_
29. lokakuuta 2004 @ 07:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt selvisi että boxi on jäänyt palauttamatta vuokrasuhteen loputtua.
Luultavasti boxilla ei ole muuta virkaa kuin ohjelmatietojen katselu...
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > galaxis matrix dvb-c
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy