User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 19:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > avg
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
avg
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
viva
Suspended due to non-functional email address
_
26. lokakuuta 2004 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
avg virustorjunta ilmoittaa troijan hevosesta mikä on f:system..... hakemistossa hakemistoa ei löydy f:kovalevyltä ja olen ajanut avg monta kertaa mutta se ei ilmoita silloin troijan hevosesta ja ad6 ei löydä mitään
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
26. lokakuuta 2004 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
viva
_
28. lokakuuta 2004 @ 03:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeilin kummatkin ohjelmat ei löydä mitään silti vaan avg sheal ilmoittelee että pitäis ajaa full scan jonka olen tehnyt mutta sekään ei löydä mitään
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
28. lokakuuta 2004 @ 04:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noilla pitäisi viimeistään löytyä toi pirulainen.
Hae ja aja regseeker,puhdista rekisteri,katso jos/kun viitteitä ko.hakemistoon näkyy,poista manuaalisesti.
http://www.hoverdesk.net/freeware.htm

Hae ja aja SpyBot 1.3.laita asetukset kohdalleen.Ohjeet löydät tuosta osoitteesta.
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/spybot.htm

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
viva
_
1. marraskuuta 2004 @ 09:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on sama ongelma kun tolla makee53
deTag
Junior Member
_
5. marraskuuta 2004 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun itse yritin ettiä tietoa tuosta samasta ongelmasta alkoi tuntua että AVG keksii noita troijalaisia ihan itse. Kaikki ovat ajaneet kaikki mahdolliset skannerit eikä mitään löydy mutta edelleen tulee varoitusteksti jostain olemattomasta pöpöstä jossain ihme kansiossa.
Senior Member

5 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2004 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on avg:n omassa virus vault (mikä lie) jemmassa ,tyhjennä se.
Niin tai sitten se avg ei saa sitä pois järjestelmänpalautus jemmasta.
Järjestelmänpalautus pois ja pyöritä avg, sitten palautus takaisin
topias
Member

2 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2004 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kansion asetuksissa täppi siinä, näytä piilotetut tiedostot ja kansiot.
Mainos
_
__

_
viva
_
8. marraskuuta 2004 @ 09:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä on näytä salaiset kansiot päällä
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > avg

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy