User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 13:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > www.datavirta.fi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
www.datavirta.fi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sinisilma
Newbie
_
22. joulukuuta 2007 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vain lähes 2 kk "pommittamisen" jälkeen on hra Datavirta maksanut rahat takaisin tuotteesta, jota ei pystynyt toimittamaan. Korottomana, tietenkin. Toivotan onnea muidenkin yrityksille.
Tämä kaava toimi minun kohdallani:yhteys kunnan/kaupungin kuluttajaneuvojaan, jonka kehoituksesta kirjallinen reklaamaatio Datavirralle. Yhteystiedot löytyvät yritysrekisteristä ja LY-tunnus toiminimen verkkosivuilta. Kirjattu kirje hra Datavirralle, josta käy ilmi selkeä päivämäärä, johon mennessä on tapahduttava jotain tai seuraava vaihe on sitten rikosilmoitus. Rahat tulivat samana aamuna kun keräilin papereita poliisia varten. Kannattaa printata kaikki käyty kirjeenvaihto ja turhatkin yhteydenotot Datavirtaan päin, jotta on sitten tarvittaessa mustaa valkoisella.
Kuinkahan tuollaiset kauppiaat saisi pois jatkuvasti jymäyttelemästä muitakin?
Member
_
9. tammikuuta 2008 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi persereikä, tilasin joulun jälkeen HD 3870 näytönohjaimen kyseisestä kaupasta ja nyt vasta löysin tän triidin! Toivottavasti tilaus kuitenkin tulee perille, maksettu se jo on. Näytönohjaimen saatavuus on kyllä muutenkin huono ja sivuilla lukee että 10.1.2008 pitäis kauppaan tulla sitä.

1. C2D E8500, 4GB DDR2, HD5850 1GB, BenQ E2400HD
2. X2 4800+, 2GB DDR2, X1950 Pro, Acer AL2216Wsd 22"
3. HTC Desire ;)
Member
_
10. tammikuuta 2008 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos uusia kokemuksia Datavirran toiminnasta? Onko kaikki nyt saanut rahansa/tilatut tuotteensa? Menee jännäksi.

3. HTC Desire ;)
kemerus
Suspended due to non-functional email address
_
10. tammikuuta 2008 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maizzi:
Voi persereikä, tilasin joulun jälkeen HD 3870 näytönohjaimen kyseisestä kaupasta ja nyt vasta löysin tän triidin! Toivottavasti tilaus kuitenkin tulee perille, maksettu se jo on. Näytönohjaimen saatavuus on kyllä muutenkin huono ja sivuilla lukee että 10.1.2008 pitäis kauppaan tulla sitä.
Juuh, sama juttu mulla. Maksoin etukäteen 4.12 Club 3d HD3870:n. Saas nähdä kuinka käy. Verkkokauppa.com ilmoittaa, että heille ko. tuotetta saapuisi 14.1. Täytyypi nyt vähän seurailla tilannetta.
Member
_
10. tammikuuta 2008 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kemerus:
Juuh, sama juttu mulla. Maksoin etukäteen 4.12 Club 3d HD3870:n. Saas nähdä kuinka käy. Verkkokauppa.com ilmoittaa, että heille ko. tuotetta saapuisi 14.1. Täytyypi nyt vähän seurailla tilannetta.
Nonni, samassa veneessä ollaan ja veikkaan että niin on moni muukin, oli nimittäin iha jämäkkä hinta kortilla.

Laitoin tänään mailia Datavirralle ja vastauksenki sain parin tunnin kuluttua. Kertoi että ei ole saanut vahvistusta maahantuojalta onko he saanut tuota näyttistä. Lupaili myös että lähipäivinä tulis.

Katsellaan, katsellaan.

3. HTC Desire ;)
Limes
Newbie
_
10. tammikuuta 2008 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse sain rahat vihdoinkin takas ku maahantuojalle ei tullutkaan sitä tuotetta minkä olin tilannut. Rahat (1200e) oli lainas siellä syyskuun alusta asti, välissä pitkä jakso ettei mitään kuulunut. Oli silloin kuulemma ollut rakentamassa rivitaloja eikä vastannut.
Member
_
10. tammikuuta 2008 @ 23:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaveri ottaa rennolla asenteella tuon kaupan pitämisen. Rivitalojen rakentaminen ei ole kyllä kovin pätevä syy pitää rahoja itsellään.

3. HTC Desire ;)
vmm88
Member

4 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2008 @ 00:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tottakai rivitalojen rakennus on hyvä syy pitää rahaa!!!
Rakentaminenhan syö rutosti valuuttaa...

No on hieno auto! Ihanko isäs osti?
Member
_
11. tammikuuta 2008 @ 00:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Totta, toivon mukaan pistää talot vuokralle ja vuokralaisten rahoilla sitten tuon saakelin datavirran toimimaan.

3. HTC Desire ;)
kmketola
_
14. tammikuuta 2008 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kemerus:
Nonni, samassa veneessä ollaan ja veikkaan että niin on moni muukin, oli nimittäin iha jämäkkä hinta kortilla.

Laitoin tänään mailia Datavirralle ja vastauksenki sain parin tunnin kuluttua. Kertoi että ei ole saanut vahvistusta maahantuojalta onko he saanut tuota näyttistä. Lupaili myös että lähipäivinä tulis.

Katsellaan, katsellaan.
Vieläkö jengi jaksaa ootella noita HD3870 -näyttiksiä tulevaksi tässä kuussa ? vissiin tuo GNT tuo niitä Suomeen ? Mahtaisko ne siellä tietää milloin niitä oikeasti tulee tänne ja millaisia eriä. Datavirran arvio on 15.1.08 (missä oma tilaukseni on sisällä), mut en oikein usko et tulee silloinkaan.

Täytynee silti vielä jaksaa ootella. Näyttiksenä tällähetkellä Asus EN6200LE halpis kortti, että sain edes uuden koneen laitettua kuntoon.
daizdel
Newbie
_
16. tammikuuta 2008 @ 22:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Xza123:
Täältä löytyy lomakkeet rikosilmoitukselle

http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/p...DA?opendocument

Ite käytin tota "anastetusta omaisuudesta" ilmoitusta. Täyttelet sen ja lähetät...

Mitenköhän muuten ton takuun kanssa toimitaan... Itellä ei ainakaan ole uskallusta lähettää sille takas näytönohjainta...
Takuuasioissa kannattaa ottaa suoraan yhteyttä laitteen valmistajaan, niin saat parhaiten ja nopeiten homman hoidettua. Yleensä valmistajilla on maakohtaisesti järjestetty huolto!
Arriax
Newbie
_
16. tammikuuta 2008 @ 23:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jees tässä mun kokemukseni, kellään samantyyppisiä? Onko liikkessä vai postissa vika:
Tilaus tehty 28.12
Tuli emailiin että tilaus postitettu 2.1
Ja postin lähetyksenseurantatunnus mukana, se toimi, mutta paketti ollut nyt 2vk jumissa tampereella, enkä sielä asu. Missä vika?
Ei ole kysymyksiini Hra Datavirta myöskään vastannut.
Limes
Newbie
_
17. tammikuuta 2008 @ 00:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vois kuvitella että vika on tällä kertaa postissa jos ne on sen jo ottanu kuljetukseen sen seurantakoodin mukaan.. Soita sinne postiin suoraa ja kysy mikä on homman nimi!
PQG
Member

1 tuotearvio
_
17. tammikuuta 2008 @ 00:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun mielipiteeni datavirrasta on se että en tilaa enää ikinä kun maksoin 18.12 ja vasta 11.1 tuli postiin.
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2008 @ 05:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Totta, toivon mukaan pistää talot vuokralle ja vuokralaisten rahoilla sitten tuon saakelin datavirran toimimaan.
Tai sitten saa vuokralaiseksi kopioita datavirrasta, asuvat kuukausi tolkulla ilmaiseksi ja lopuksi ennen lähtöään myyvät vielä huushollin tavarat.
Arriax
Newbie
_
17. tammikuuta 2008 @ 06:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Limes (Newbie) 17. tammikuuta 2008 @ 00:21
Vois kuvitella että vika on tällä kertaa postissa jos ne on sen jo ottanu kuljetukseen sen seurantakoodin mukaan.. Soita sinne postiin suoraa ja kysy mikä on homman nimi!
Näin aattelin, mutta varmuuden vuoksi käväsen tänään paikkakuntani postitoimistolla selvittämässä asiaa ja laitan ne sitten vaikka soittamaan sen paketin perään ja toivon että vika tosiaan on postissa, pistää vaan meinaan ärsyttämään ja tämän threadin lukemisen jälkeen pelkään että ei ookkaan postin vika.
Ilmottelen tänne myöhemmin että miten kävi.
Newbie
_
17. tammikuuta 2008 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
18.12 tilasin kotelon ja näyttiksen. 27.12 maksoin rahat tilille. 3.1 vastannut viimeeksi lähettämääni viestiin. Kokoajan olen odottanut lähinnä tuon näyttiksen (gf8800ft) saapumista. Ovat käsittääkseni loppu myös muistakin kaupoista, joten en ole vielä täysin luopunut toivosta, että saisin maksamani tavarat. Jos ei mitään kuulu maanantaihin mennessä, niin silloin taidan laittaa rikosilmoitusta vireille..

AMD X2 6000+|Asus M2N32-SLI Deluxe|GF8600GT|OCZ DDR2 800 CL4 4GB kit
K5000
Newbie
_
17. tammikuuta 2008 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jahas, samaisesta liikkeestä odotetaan kans tuota Club 3D:n 3870:tä. Olis ollut ehkä hyvä kans googlettaa tää topicci ennen tilaamista. :D
Joulukuussa tilattu ja katottu vaan kun päivämäärät venähtää ja venähtää, nythän siellä lukee yhä tuo sama ETA 15/01/2008.

Olen itse asiassa jo perunut kaupan sähköpostitse (täysin tietoisena tästä threadista luettuna, että rahoja saanee todnäk karhuta), saas nyt nähdä tuleeko rahoja tai korttia. Tässä vaiheessa oikeestaan kumpi tahansa kelpaisi.
daizdel
Newbie
_
17. tammikuuta 2008 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wallu667:
18.12 tilasin kotelon ja näyttiksen. 27.12 maksoin rahat tilille. 3.1 vastannut viimeeksi lähettämääni viestiin. Kokoajan olen odottanut lähinnä tuon näyttiksen (gf8800ft) saapumista. Ovat käsittääkseni loppu myös muistakin kaupoista, joten en ole vielä täysin luopunut toivosta, että saisin maksamani tavarat. Jos ei mitään kuulu maanantaihin mennessä, niin silloin taidan laittaa rikosilmoitusta vireille..
Joo, mulla sama juttu, tosin tilasin ja maksoin vähän aikasemmin. Tietääköhän tuo dadavirtanen, että jos sitä vastaan tehdään rikosilmoitus, hänelle voidaan antaa sakot. Vai ymmärsinkö itse oikein tuota rikosilmoituksen teko ohjetta tältä osin:

"Rikosilmoituslomakkeessa kysytään myös suostumustarangaistusmääräysmenettelyyn. Suostuessaan rangaistusmääräysmenettelyyn asianomistaja suostuu siihen, että poliisi voi antaa rangaistusvaatimuksen eli ns. sakon rikoksesta epäillylle henkilölle. Tällöin juttu voidaan vähäisissä rikosasioissa käsitellä ilman, että se viedään tuomioistuinkäsittelyyn."
Member
_
17. tammikuuta 2008 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ajattelin odottaa vielä kiltisti tuota HD 3870 näyttistä ainakin siihen asti kun muista kaupoista sitä löytyy. Ei nimittäin muualtakaan löydy kyseistä ohjainta.

3. HTC Desire ;)
kemerus
_
17. tammikuuta 2008 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti K5000:
Jahas, samaisesta liikkeestä odotetaan kans tuota Club 3D:n 3870:tä. Olis ollut ehkä hyvä kans googlettaa tää topicci ennen tilaamista. :D
Joulukuussa tilattu ja katottu vaan kun päivämäärät venähtää ja venähtää, nythän siellä lukee yhä tuo sama ETA 15/01/2008.

Olen itse asiassa jo perunut kaupan sähköpostitse (täysin tietoisena tästä threadista luettuna, että rahoja saanee todnäk karhuta), saas nyt nähdä tuleeko rahoja tai korttia. Tässä vaiheessa oikeestaan kumpi tahansa kelpaisi.
K5000!, ilmoitteletko sitten aikanaan kuinka hommassa kävi. Saatko rahat takaisin vai pullahtaako kortti yht'äkkiä kotiisi.

Itse kanssa ajattelin Maizzin kanssa vielä vähän odotella :-(
Arriax
Newbie
_
17. tammikuuta 2008 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs itselläni näytti käyvän erinomainen tuuri Hra Datavirran suhteen, postipiste johon pakettini saapuvat on sen verran pieni että siellä ei ole sitä rekisteröinti juttua, joten paketti näytti olevan tampereella, vaikka seoli todellisuudessa ollut jo tuossa lähellä sen 2vk. Olivat ilmeisesti lähettäneet saapumisilmoituksen, muttei se vaan ollut tullut perille.
Paketti ehjänä ja sisus sitä mitä tilasin.
Tsemppia teille muille.
Member
_
17. tammikuuta 2008 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onneksi olkoon! :D Luin muropaketista että kyllä joku muukin oli saanut näyttiksen ihan viikon sisään perille. Toivoa on, vihaan odottamista!

3. HTC Desire ;)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. tammikuuta 2008 @ 19:19

daizdel
Newbie
_
17. tammikuuta 2008 @ 21:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onneksi olkoon vaan kaikille, ketkä sieltä on tavaransa tai rahat saaneet. Minä aion katsoa asian loppuun asti. Niin kauan että hra DV:n toiminta liikkeenharjoittajana on ohi. Se juippi katuu vielä, että alkoi minun kans temppuilemaan.
Mainos
_
__

_
K5000
Newbie
_
18. tammikuuta 2008 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kävinpä taas katsomassa sivuilta, onko muutosta tuon 3870-tilanteen kanssa. Eipä ollut, mutta rupesi oikein naurattamaan, kun varmaan 25. kerran luin tämän tekstin:

TILAAMALLA VARMISTAT OLEVASI ENSIMMÄISTEN JOUKOSSA! TULOSSA RAJOITETTU ERÄ!!!!

:D

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > www.datavirta.fi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy