User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 15:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > päivitys ongelma nokia 260 c
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
päivitys ongelma nokia 260 c
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
colazo
Member

1 tuotearvio
_
27. lokakuuta 2004 @ 20:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli kun pistin nokia 260c boxin päälle niin se alkoi päivittämään itseään ja mä kun sitä en ollut huomannu niin painoin kaukosäätimen nappuloita jolloin se jäi jumiin =( ohjeessa lukee että se pitäis viedä korjaamoon. onko tosiaan totta että en voi korjaa sitä ilman liikkeeseen viemistä??? minkälaisia kokemuksia teillä muilla on ? toivottavasti apu löytyy. kiitoksia ja ciao
moopeli
Suspended due to non-functional email address
_
28. lokakuuta 2004 @ 08:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moo

Ota virtakaapeli ja antennijohto irti.
Laita hetken kuluttua PELKKÄ virtajohto kiinni.
Laite pyytää kuittauksen päivityksestä, paina ok.
Tämän jälkeen laite pyytää laittamaan antennijohdon kiinni.
Näin ainakin mulla lähti toimimaan..

Julle Juu
colazo
Member

1 tuotearvio
_
29. lokakuuta 2004 @ 09:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jeeees kiitos todella paljon. huh huh mä jo luulin että joutuu viemään korjaukseen niinkun ohjeessa luki.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > päivitys ongelma nokia 260 c
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy