User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 15:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > technotrend dvb-c peruskysymyksiä
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
TechnoTrend DVB-C peruskysymyksiä
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
jaapaa
Newbie
_
30. lokakuuta 2004 @ 10:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämän siitä saa kun ostaa halvinta..

Eli ostin TechnoTrend Budgetline DVB-C kortin, sain sen koneeseen kiinni, progDVB:llä näkyy kuvaakin PC:ltä.

Nyt sarja newbie kyssäreitä:

1) Maksulliset kanavat.
Jotta salattuja kanavia voi katsoa, pitää hankkia esim. htv:ltä kortti. Vaan mitä kaikkea tarvitsen lisää PC:hen? Viestiketjuissa on mainittu minulle outoja termejä CA jne. Oli linkki sateliittisamin sivuille ja sieltä kun katsoin, CA-moduuli (kortinlukija??) näyttää ihan kannettavan tietokoneen PCM kortilta. Pitäisikö minun DVB-C kortissa olla joku paikka mihin tuo CA-Moduli lykätään?
Vai tuleeko minun hankkia joku erillinen kortti, johon laitetaan tuo CA-moduuli, johon laitetaan esim. htv:ltä hankittu ohjelmakortti?

2) Katselu
Asensin progDVB:n ja kanavatkin sain toimimaan. ProgDVB näyttää streamin windows mediaplayerin kautta. Kyseinen M$ kökköohjelma ei näy telkkarissani (vain musta ruutu siinä kohtaa jossa kuvan pitäisi olla), sen sijaan esim media player classic näkyy hyvin. Onko mitään ohjelmaa, jossa voisi itse valita mitä softaa katseluun käytetään? Tai esimerkiksi softa joka toimii frameserverinä avisynthin tyyliin..


3) Nauhoitus
Mitä ohjelmaa kannattaa käyttää ohjelmien nauhoitukseen? mielellään joku sopivan monipuoliset ajastusmahdollisuudet omaava.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > technotrend dvb-c peruskysymyksiä
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy