User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 06:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koneen normaalit lämpötilat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
koneen normaalit lämpötilat
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
joram
Junior Member
_
31. lokakuuta 2004 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitkä olis suurinpiirtein tämmösen koneen normaalit lämpötilat tai missä vaiheessa kannatais huolestua

emo:epox 8krai
prossu: amd xp2500
kiinto: 40gb maxtor
virtalähde: nexus 350w
näytön ohjain:club 3d radeon 9600 pro

pitäs tietää emon ja prossun lämmöt
ouzgi
Member
_
31. lokakuuta 2004 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikös 70 c ole joku ns yleinen että jos rasituslämmöt menee sen yli niin kannattaa huolestua.
Moderator
_
31. lokakuuta 2004 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noita lämpötiloja voit itse seurata vaikka ohjelman avulla, pari hyvää vaihtoehtoa:
http://www.almico.com/speedfan.php
http://mbm.livewiredev.com/download.html

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
joram
Junior Member
_
1. marraskuuta 2004 @ 06:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii ja sit mulla ois tämmönen tooinen ongelma kun pelaan americas armya tai esim mohaa:ta nii jonkun ajan jälkeen esim. mohaa:ssa 5-20minuutin jälkeen näyttö sammuu ja kun yrittää avata sen uudelleen niin näyttöön tulee viesti
"no signal input or cable disconnect"
ärsyttää kun ei voi pelata 20 minuutti pitempään
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
1. marraskuuta 2004 @ 06:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
nii ja sit mulla ois tämmönen tooinen ongelma kun pelaan americas armya tai esim mohaa:ta nii jonkun ajan jälkeen esim. mohaa:ssa 5-20minuutin jälkeen näyttö sammuu ja kun yrittää avata sen uudelleen niin näyttöön tulee viesti
"no signal input or cable disconnect"
ärsyttää kun ei voi pelata 20 minuutti pitempään
Koneessa jäähdytys kunnossa ? Sanoisin,että toi sun Raato lämpenee kohtalaisen hyvin,kun raskaita pelejä pyörittää,eikä sen oma jäähdytys jaksa oikein jäähdyttää tarpeeksi,jolloin kaataa koko systeemin.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
joram
Junior Member
_
1. marraskuuta 2004 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei oo läpöjä ku vähän yli 40 parhaimmillaan

mutta tuli pari muuta juttuu mieleen
ensiksi vedin 3dmark03 läpi ja sain ~2500 musta tuntuu et vähän liian vähän radeon 9600 prolle
ja sit et en saa agp nopeutta päälle vaikka emon pitäs tukee 8X käynnistää vaan koneen uudelleen ja mitään ei tapahdu voisko vika olla siinä
soku
Member
_
3. marraskuuta 2004 @ 03:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä olenko ainoa mutta tuo Club3D:n kortti vähä epäilyttää.

Olen lukenut joskus muutamista paikoista että nuo Club3D:t ovat suht kovia lämpenemään, myös vakiokäytössä.
Eli jos sun kotelossa on kuuma niin tuo kortti saattaa tykätä huonoa.

''You can never have too much firepower''
Mainos
_
__

_
towelie
Member
_
3. marraskuuta 2004 @ 04:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mä sain vajaa 4000markkia 03 340 ja mulla on AMD 3000+@2.15ghz, 9600XT 128mb, Gigabyte GA-K8VT800, 512 400mhz DDR.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koneen normaalit lämpötilat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy