User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 17.11.2024 / 09:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > kiire.....kiitos
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kiire.....kiitos
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
teukkari
Junior Member
_
2. marraskuuta 2004 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ASENNAN JUURI DYNAMITE OHLELMOINTILAITETTA JA ONGELMANA ON ETTÄ OLEN KYLLÄ IMENYT M2 FILUT SYOPISTA MUTTA KUN KOITAN SIIRTÄÄ DATAA KORTILLE NIIN SE MERIROSVO ILMOITTA ET COM MIKÄÄN EI OO KÄYTETTÄVISSÄ.MIKÄ VIKANA?KORTTI ON PLATI JA HERMOT KIREELLÄ.LAITE ON AINOASTAAN USB.N PERÄSSÄ KUTEN OHJEESSA MAINITTIIN.MITEN SAAN COMIT TOIMIMAAN.KIITOS AVUSTA ETUSEEN.....

noviisi
Bolls
Junior Member
_
2. marraskuuta 2004 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kytke laitteesta sarjakaapeli tietokoneeseen ja varmista ohjauspaneelista, että com1 on käytössä.
Siis pitää olla molemmat usb ja sarjakaapeli kykettynä!
teukkari
Junior Member
_
2. marraskuuta 2004 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ELI KUN HUOMENNA HAEN SOPIVAN KAAPELIN NIIN MINKÄLAISEN TAI SIIS MIHIN LIITTIMEEN SEN PITÄIS SOPIA TUOL KONEEN TAKANA JOS KYSE ON COM 1,2,3.KONE ON PENA 4 2.8.OLEN HIEMAN HUKASSA NYT MUT KIITOS KÄRSIVÄLLISYYDESTÄ.

noviisi
pera70
Suspended due to non-functional email address
_
2. marraskuuta 2004 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suora sarjakaapeli
vilunki
Newbie
_
2. marraskuuta 2004 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos koittasit laittaa siihen missä on yheksän tappia
pystyssä sellasessa d-liittimessä sisällä,koneen takaosassa.eiköhän se sit ala.
Moderator
_
2. marraskuuta 2004 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja opettele kirjottamaan normaalisti, ilman Caps Lockia!!!

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
vilunki
Newbie
_
2. marraskuuta 2004 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei mut eix siitä merirosvosta saa vaihdettua sitä
usbia käyttöön!!
Jappe^
Junior Member
_
2. marraskuuta 2004 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikun sarjaporttia eli com:ia
teukkari
Junior Member
_
3. marraskuuta 2004 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sarjaportti on kytketty mut herjaa viel et ei käytössä.usko menee...

noviisi
nh1131
Member
_
4. marraskuuta 2004 @ 03:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko laite phoenix tilassa ja 3.58 valittu.
tämä ohjelma pitää olla auki samaa aikaa kun ladataan,ohjelmankuvake on siellä ruudun ala laidassa.
kun klikkaat kuvaketta tulee pieni harmaa ruutu josta näet onko phoenix tila jne.

2*Sammy9500AY+Nokia9802s+tit+plat+Fun5+3*Thorn+3*Sirius+Hotbird+Astra
teukkari
Junior Member
_
4. marraskuuta 2004 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kaikki toimii nyt vallan hyvin..mut kun olin ohjelmoinut kortin siis platiniumin m2 filuilla ja laitoin sen digipoksiin niin tuli teksti et väärä älykortti.boksi on philips ja olen kyllä noudattanut annettuja ohjeita.Latasin stopista myös titaniumin filet eikä tulos muuttunut yhtään.Kaverin titaniumkortti joka on ohjelmoitu infinitillä ja on titan koodit toimii vallan mainiosti.Osaisko joku auttaa...kokemuksia?

noviisi
karle
_
4. marraskuuta 2004 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

"...mut kun olin ohjelmoinut kortin siis platiniumin m2 filuilla ja..."

Siis mitä???

ICT engineer
teukkari
Junior Member
_
4. marraskuuta 2004 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sori,siis kortti platiniumi ja laitoin siihen m2 filut stopista.Kokeilin myös titan filuja mut tulos sama...väärä älykortti.

noviisi
nuudeli
Junior Member
_
4. marraskuuta 2004 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
teukkarille:
Toimit vain kuten sinulla olisi MII kortti. Päivitithän myös OS:n sillä MII tiedostolla.
teukkari
Junior Member
_
4. marraskuuta 2004 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen täältä lukiessani saanut sen kuvan että kun ohjelmointilaite on dynamite ja kortti platinium niin c+++ aukeisi minulle pieten ja vähän suurempienkin mutkien kautta.

noviisi
teukkari
Junior Member
_
4. marraskuuta 2004 @ 14:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toimi vaikka kuinka yrittää.Olisiko joku muu ohjelma jota kannattaisi koittaa.Tämä on dynaniten oma ja duolabsin tekemä.filut siis on stopista.auttakeeeeee

noviisi
dipoli
Member
_
4. marraskuuta 2004 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aikoinaan kokeilin omaa m2:sta tutun philips merkkisessä digiboksissa ja se ilmoitti samaa, että väärä kortti. Toisessa boksissa, joka oli humax, kortti toimi loistavasti. Liekö tuo philips vähän ronkeli korteille.
dipoli
Member
_
4. marraskuuta 2004 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja tässä ois vielä hyvä foorumi, jossa on myös osio suomalaisille: http://xsorbit25.com/users5/eurosatboard/index.php
teukkari
Junior Member
_
5. marraskuuta 2004 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep,mulla on nyt kaks noita kortteja ja olen yrittänyt saada niitä toimimaan eri laitteissa mutta turhaan.kokeilin myös tota stopin vanhaa MII versiota mut sekään ei auttanut.Joku on nyt menny vissiin lahjakkaasti pieleen kun tää on näin vaikeeta.Voisiko vika olla vielä sarjakaapelissa?Jaa no tuskin kun se ohjelmoi kortin kuitenkin.Entä duon ohjelmassa tai jotain?fiksut tietää minä en joten pyytäisin taas kerran neuvoja.

noviisi
Shadown
_
6. marraskuuta 2004 @ 03:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeiles piruuttas laittaa siitä MII softasta se MP35USB päälle.

Muistaakseni se oli joku "Philips" jutska.

Temeri--
Junior Member
_
8. marraskuuta 2004 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Philipsin DTR2000 on ronkeli ei hyväksy mII korttia. Ilmoittaa aina että väärä kortti. Teki niin minulle ja on tehnyt monelle muullekin.

Vaihda boksia esim. finluxiin niin johan alkaa näkyä.

Philipsin boksi näyttää c++++ kanavat kuulemma titin kortilla. En sitten tiedä.
Mainos
_
__

_
teukkari
Junior Member
_
8. marraskuuta 2004 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri niin.Ennen kuin luin tän viestin niin kokeilin titan korttia ja nyt toimii.Varmaan on sama ongelma myös nokian laatikoissa.KIITOS kaikille vinkeistä.

noviisi
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > kiire.....kiitos

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy