ps2 poltto
|
|
JT_Kirk
Member
|
2. marraskuuta 2004 @ 15:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikä elikkä... Minulla on mdf ja mds tiedostot pelistä ja poltto ei onnistu. Yrittänyt mm. Nerolla, Alcohol 120%lla ja CDRWinillä mutta aina tulee pelkkiä pannunalusia. Neljä eri yritystä ja kolmessa tiedostot näkyvät kyllä koneella, mutta PS2 (modattu) ei niitä huoli.
Kokeilin jopa vaihtaa imagen iso muotoon isobusterilla, mutta ei auttanut...
Levyinä on noita Verkkokauppa.comin tallinnan varaston Commodoreja. Eli sekundakamaa... tässäkö syy?
Luin jostakin että pitäisi polttaa mode kakkosella, muuta enpä ole löytänyt mistään ohjelmasta tuota vaihtoehtoa.
apua
|
JT_Kirk
Member
|
10. marraskuuta 2004 @ 19:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli ei tietoa?
Pitäisikö tuo mdf kuva kuitenkin pystyä polttamaan suoraan ilman kikkailua levylle? Eli siis saisin varmuuden siihen että vika on todennäköisesti levyissä...
|
Moderator
|
10. marraskuuta 2004 @ 20:15 |
Linkki tähän viestiin
|
|
JT_Kirk
Member
|
11. marraskuuta 2004 @ 16:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Ehkä et ymmärtänyt mitä olen sanonut kun ohjasit minut tuolle sivulle....
Eli Osaan kyllä polttaa kuvan levylle (ainakin kolmella muullakin ohjelmalla kuin DVDdecrypterillä), mutta ongelma onkin se että en tiedä onko levyissä vika vai missä kun en saa peliä toimimaan...
|
Shadown
Suspended due to non-functional email address
|
11. marraskuuta 2004 @ 21:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko siinä ylipäätään mitkään kopiot toiminut koskaan?
|
JT_Kirk
Member
|
12. marraskuuta 2004 @ 19:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Oliko tuo moite PS2sta kohtaan yleensä ;-)
Jos tarkoitit minun pleikkariani niin, kyllä, se oli jo ostaessani sen modattu. Lukupään olen joutunut putsaaman kerran kun se alkoi pahasti tökkimään, mutta muuten en ole sitä itse availlut...
Mutta näistä vastauksista päättelen että olen ymmärtänyt asian oikein ja vika on levyissä.
|
Moderator
|
12. marraskuuta 2004 @ 20:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Just..levyissä taitaa vika piillä, jälleen. Jos sulta löytyy ~3 egee ylimääräistä eikä ole pitkä matka atk-liikkeeseen, niin käyppä siellä ja hae Verbatim-merkkinen levy ja mieluummin vielä (-) formaattia eli dvd-r.
edit: mikä versio sulla on ps2:sta?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. marraskuuta 2004 @ 20:41
|
JT_Kirk
Member
|
14. marraskuuta 2004 @ 07:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsekin päädyin Verbatimien ostoon jo aiemmin tällä viikolla ja tilasin isomman erän sopivalla hinnalla
;-)
Versio on kait 4. Mallinumero SCPH-30004.
Eli aika vanha laite kyseessä...
|
Labour
Newbie
|
15. marraskuuta 2004 @ 08:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsen ostin myös Commodore Dvd-r levyjä ja valitessani 1x-polton, polttonopeus oli tasaisesti 2.6-2.8x ja varmaankin osittain tämän johdosta ei Ps2 näitä iso-tiedostoja osannut tulkita vaan antoi "data read error"-ilmoituksen. Yritän varmaankin jollain luotettavammalla medialla seuraavaksi.
|
Labour
Newbie
|
15. marraskuuta 2004 @ 13:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeilin tänään Tdk:n levyllä mutta tulos sama..Tämän pelin kansio mitä yritän kirjoittaa sisältää r00-44-tiedostoja, joista ensimmäisen purin d-asemalta c-asemalle tilanpuutteen takia Winrar ohjelmalla.
Olenko siis toiminut oikein vai pitäisikö näitä pelejä polttaa jotenkin erilailla. Rar-tiedoston purettua sain iso.tiedoston siis jonka polttaminen ei onnistu millään.
|
Mainos
|
  |
|
Zimba
Newbie
|
26. marraskuuta 2004 @ 12:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Omassa pleikassa (versio 3 kait) samat commodore-DVD:t eivät toimineet, kun taas Verbatimin laadukkaammat versiot pelittää mainiosti. Käytin alcohol 120% ja nopeus taisi olla 4X.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. marraskuuta 2004 @ 12:29
|