User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 19:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > digiboxin hankinta.
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Digiboxin hankinta.
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Wiljami
Junior Member
_
3. marraskuuta 2004 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Iltaa ihmiset!

Kertokaa tyhmälle että mikä digiboxi kannattaa ostaa.
Talossa on antenniverkko ja boxsilla ei sais olla hirveesti hintaa. Itsellä ei oo mitään hajua että minkä laatikko kannattaa ostaa... tulossa siis ihan telkkariin ei koneeseen. Telkkuna on joku pari vuotta vanha samsungin 28" laajakuvaTV


Kiitos etukäteen.

Hello World!
2fst4u
Junior Member
_
4. marraskuuta 2004 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tällaisen tilasin viime viikolla.

http://www.luxorit.fi/

Sisältää conaxin ja on halpa. Laadusta ei tietoa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. marraskuuta 2004 @ 08:27

veikko--
Newbie
_
4. marraskuuta 2004 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kertokaahan onko kukaan saanu philipsin DTR2000:a toimimaan titanium tai m2 -korttien kanssa ?
masaV
Member
_
5. marraskuuta 2004 @ 03:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
viimisten tietojen mukaan philiipsit ja noksut markkinoiden huonoiten toimivat laitteet yleensäkin korttipelissä.eli sutta ja sekundaa ovat.

----------------------
dreambox,finlux 520T,nokia 150,210,triax,philips kaon combo,season+wce/lce,itsetehtyjä seasoneita T poksin sisällä,funprogger+fun 2-6,smartmouse/phoenix itsetehtyjä,M2,tit,goldcard,wafer,simmejä,88cm dish,2LNB.
Temeri--
Junior Member
_
5. marraskuuta 2004 @ 06:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole ketään saanut toimimaan tuota philipsin roskaa. Itse koitin kesällä mutta ei toiminut ja se siitä.

Tuosta luxorin boksista vois jotain lisää laittaa että toimikoo piraatti kortit!
Junior Member

2 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2004 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin mökille Philipsin boksin ja kyllä mulle titanium toimi mainiosti....tosin ksignaali oli heikompi kuin esim.halvassa DigitAllWorld boksissa???
Junior Member

2 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2004 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin mökille Philipsin boksin ja kyllä mulla titanium toimi mainiosti....tosin ksignaali oli heikompi kuin esim.halvassa DigitAllWorld boksissa???
adhd
Newbie
_
5. marraskuuta 2004 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omistan Luxorit T4 boksin joka on erittäin pätevä vehje. Luxorit:in sivuilla vaan lukee että ko. masiinassa ei piraattikortit toimi. Miten on? Onko jollain kokemuksia?? Ei viitsisi ostaa ohjelmointilaitetta ennen kuin tuohon asiaan saisi varmuuden.
Akke
Newbie
_
6. marraskuuta 2004 @ 00:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi Wiljami
Tässä on jo enestäänkin näköjään puhuttu siitä Luxoritin T4-mallista, mikä näytäis olevan sinule sopiva kapine. Hullu hinta vielä, en usko että on enään kauan. Nyt saat sen ? 99,-. Kun tunnen vehkeen, niin voin vakuuttaa, että lienee hinta/laatu-suhteessa paras. Mulla on niitä parikin kappaletta, kun ne toimii niin huvin ja hinta ainakin naksahtaa kohdalleen. Katso www.luxorit.fi,
niin tiedät mistä puhun. -Akke
-Akke

Akke
Akke
Newbie
_
6. marraskuuta 2004 @ 01:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi liian nopea mullekin (2fast4u)!
En taida sittenkään olla ainoa, joka uskoi Luxortin T4:jään. Se kun aluksi tuntui liian hyvältä ollakseen ihan totta. Nyt se on näköjöön saatu jo www.digitv.fi sivuille ja sielä osoitteesa uutiset 04.11. Vaikuttaa siltä, että Digita Oy suomessa ja Canal+ (testilabrassa) Norjassa, ei paljon pahaa sano ja kuten kerroin, saluksenpurku(Conax)toimii. Mulla on käytössä canal+:n kaikki maksukanavat ja kun olen urheilufriikki, niin tietysti kaikki MTV+:n myös.
Kattokaa niiden kotisivuja (peevelin asialliset) ja myös näitä suomen "virallisia" uutisia. Sattumalta tiedän, että vaikka niitä on Suomessakin jo aikamoinen määrä, niin valituksia ei maahantuojalle ainakaan vielä ole tullut. Yksi pelko toki on: kun joku jaleluketju alkaa sitä myymän, niin hinta takuuvarmasti nousee, joten kylmästi suosittelisin sen 99:n käyttämistä nettikaupassa ennen sitä. Kyllä kai netikauppakin jatkuu, mutta hinta tulee kovemmak-
si kuin ketjuilla ja sama takuu ja kul.suoja on kuulemma kuin kaupoissa. Kotisivuille on pantu ihan oma linkki kuluttjan suojaan. Kuulostaa luotettavalta, vai mitä. Olisi kiva kuulla muidenkin kommennteja, jos on kokemuta käytöstä.

Akke
Akke
Newbie
_
6. marraskuuta 2004 @ 02:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi "piraattikorttikysyjä"
Mä en sitten helvetissäkään tajuu, miksi laitteeseen pitäisi käydä ns. "piraatti"? Kai se ei sitten olekaan "vitsi", että jos yksi ei maksa, niin muut maksaa enemmän, Mä en vaan tajuu, että sulla on pokkaa julkisesti kysellä asiasta. Jos Luxorit on ilmoittanut, ettei siihen voi kortteja tehdä, niin ehkä se on niin. Jos sä ole niin pirun guru, niin tee vaan, mutta mä en tajua sun motiivejasi (onko maksukanavat muka niin kalliita?)
Varoittaisin sua jo etukäteen, ettet lykkä kättäs siihen laitteeseen, se kun ei ole suunniteltu "loosereita" ym. v....:n lusmuja varten.
Hyvää onnea vaan sulle, niillä tulee olemaan päivityksiä useammin kuin luuletkaan, Tsori, jos hermostuin, mutta kun mä en diggaa lusmuista, joita näköjään näilläkin palstoillakin kiertää p..:kaa puhumassa. Aikasemmin mä diggasin, et nää on ian hyviä
juttuhetkiä ja mielipitiden vaihtoa, mutta nyt meni arvot uusiks. Hyvää jatkoa ja pärjäile niitten piraatties kanssa.

Akke
adhd
Newbie
_
6. marraskuuta 2004 @ 05:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Akke: Sinun ei varmasti kannata lukea näitä Afterdawnin foorumeita sitten enempää. Täällä jutellaan paljonkin sellaisista asioista mistä sinunlainen kuuliainen kansalainen ei välttämättä pidä. Ja tuo "kun yksi ei maksa, muut maksaa enemmän" fraasi ei kyllä pidä tässä tapauksessa paikkaansa. Bussilippujen hinnoissa kyllä mutta ei esim Canal+:n maksuissa. Enkä oikein jaksa itseäni luuseriksi sen perusteella nimetä että haluan katsoa jotain tv-kanavaa maksamatta. Noh, onneksi meillä kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä, niin myös sinulla. Hyvää päivänjatkoa vaan sinullekin.
masaV
Member
_
6. marraskuuta 2004 @ 08:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
akke vaan trollaa eikä tiedä edes mistä puhuu ,no löpiskööt omiaan,noilla perusteilla akke ei voisi missään sivuilla netissä käydä :)
no kaikkihan on luusereita ja lusmuja ja akke itse oikea mestari :D
eihän ne kalliita ole ja itselläkin on jopa virallisetkin kortit mutta harrastuksia pitää olla pitää mielen vireänä eikä akkeudu :)
tosin esim,C+ on kyllä ylihintainen kun vertaa tarjontaa/hintaa eli hinta/laatu suhde surkea.

----------------------
dreambox,finlux 520T,nokia 150,210,triax,philips kaon combo,season+wce/lce,itsetehtyjä seasoneita T poksin sisällä,funprogger+fun 2-6,smartmouse/phoenix itsetehtyjä,M2,tit,goldcard,wafer,simmejä,88cm dish,2LNB.
2fst4u
Junior Member
_
6. marraskuuta 2004 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin nyt sain tuon Luxorit T4:n ja hyvin toimii! M2 kortti pelaa loistavasti ;-)

Yllättänyt minut!
adhd
Newbie
_
6. marraskuuta 2004 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
2fst4u: Hieno homma! Sittenhän tuo on osoittautunut lähestulkoon täydelliseksi boksiksi tuossa hintaluokassa. Jos tulee jotain muuta kommentoitavaa niin kirjoita ihmeessä tänne.
Akke
Newbie
_
6. marraskuuta 2004 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi ADHD ja 2fst4u
Hei ADHD. Heitin ehkä liian jyrkän kommentin kysymykseesi, eihän se tietenkään mulle kuulu, mitä harrastat. Kiva kun olit vastauksessasi maltillisempi, etkä kai polttanut hihojasi. Tämähän on alan harrastajille tarkoitettu sivusto, eikä ole oikeasti mun hommani arvostella, kuka mitäkin harrastaa ja miten. Pysytään kai puheväleissä kuitenkin. Kummallekin haluaisin sanoa, että tosi kiva, jos tykkätte laitteistanne, mulla kun se on ollu jo muutaman kuukauden ja vihdoin kuulin, etten ole ainoa, jonka mielestä boxi vastaa tarkoitustaan, eli on tossa hintaluokassa ylivoimaisesti paras, mihin minä olen törmännyt. Kertokaa, jos löytyy ominaisuuksia, joita amatöörit(meikäläinen) ei edes huomaa (en tosin tarkoita niiden M2 korttien tekoa).
Hyvät viikonlopun jatkot kaikille palstalaisille.

Akke
2fst4u
Junior Member
_
8. marraskuuta 2004 @ 04:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Akke:

Ettet vain olisi tuolla luxorit:lla töissä? ;-)

Ja taidat olla rekisteröitynyt jo toisella (omalla) nimelläsi
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=30882
ja
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?p=399484#post399484
tuonne toiselle palstalle, mainostit nimittäin tuota luxorit:ia siellä!

Eihän siinä mitään hyvä laite jne., mutta voinet jättää moralisoinnit hiukan vähemmälle...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. marraskuuta 2004 @ 04:53

2fst4u
Junior Member
_
8. marraskuuta 2004 @ 05:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos nyt tuosta luxorit:sta muutaman sanasen tokaisen, siis (VALIOLIIGA!!!)-viikonlopun käyttökokemuksella!

Plussat:
+Todella nopea asennus, kanavatkin menivät suoraan oikeille paikoilleen (piuhat kiinni ja kielen valinta--> valmiina<5min)
+Selkeä käyttöliittymä
+Optinen ulostulo (tosin vahvarissa ei enää tilaa :-()
+Nopea kanavanvaihtoviive etenkin ylös-alas-painikkeilla
+Lukee teoriassa (itsehän en harrasta;-)ainakin Platinum korttia (no pitihän se salauksen avautuminen telkkarilla testata, kun oskilloskooppini on pärnäsen korjaamolla)
+Hyvä "?"-nappula, jonka avulla saa jokaisesta ruudusta tarvittavaa apua
+teksti-tv:ssä mahdollsuus valita ruudulla näkyviä sivunumeroita suoraan
+*-jokeri näppäin, johon voi ohjelmoida esim. kahden kanavan(nykyinen ja edellinen) välisen nopean vaihdon

Miinukset:
-1kpl scart liittimiä, joutuu hiukan kikkailemaan videoiden ja dvd:n kanssa
-teksti-tv:stä puuttuu alasivujen selaus! (tulisikohan softa päivityksen mukana...)
-teksti-tv hiukan tahmainen, kelaus aika hidasta lisäksi hieman epälooginen (joskus ottaa sivuja muistista, joskus ei)

Lyhykäisyydessä SUOSITTELEN!!!
Akke
Newbie
_
8. marraskuuta 2004 @ 05:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luxoritista vielä.
Olen samaa mieltä noista sinun antamistasi +:sta.
Sitäpaitsi, kuten jo edellisessä kirjeessäni kirjoitin, kukin harrastaa, mitä haluaa ja moralisoinnit on ainakin mun kohdaltani ohi.
Laite lienee kuitenkin käyttäjien mielestä hyvä,
etenkin kun vertaa hintaa.

Akke
effer
Member
_
8. marraskuuta 2004 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun noin kovasti kehutte, niin tilasin minäkin yhden kappaleen kokeeksi.

Uusin Lg 3D älytelkkari 55"
VU+ Ultimate ym.
joumar
Newbie
_
8. marraskuuta 2004 @ 14:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Tästä Luxorit T4:stä vielä. Tilasin omani vajaa kaksi viikkoa sitten. Luxoritin kotisivulla lupaavat "yrittää" toimittaa alle kahdessa viikossa - saas nähdä tuleeko.

Onko muilla kokemuksia tilausajoista - onko boxin kehuminen ehkä pistänyt heidän toimitusajat koville?
2fst4u
Junior Member
_
9. marraskuuta 2004 @ 02:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omani sain noin 10 päivässä.
U2TAI
Newbie
_
26. marraskuuta 2004 @ 22:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kai se riippuu vähän tsägästäkin, mutta mun toinen Luxoritti tuli viikossa ja toisessa meni kai vähän reilu 2. Keräähän ne kai siellä kollit täyteen ennen toimitusta (luulisin), vai mitähä se tulis maksaan jos jokainen lähetettäisiin ysitellen. Eipä silti, miksi niitten saamisella olis niin päivälleen kiire.
Jos olis, kävisin ainakin itse hakenassa liikkeestä.

0202
Temeri--
Junior Member
_
26. marraskuuta 2004 @ 22:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolla Luxorit:n sivulla näyttäis et jälleenmyyjä on "Halpa-halli" et nyt niitä sitten saa ns.kaupasta ,ettei tarvitse tilata :D
Mainos
_
__
 
_
U2TAI
Newbie
_
27. marraskuuta 2004 @ 04:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samat jutut molemmissa ketjuissa, mutta mitä se haittaa. Se Halpa-Halli-ketjussa (oliko se nyt 32 eri
liikettä) on hemmetin hyvä juttu ja mulla on semmonen tutina, että kun ne laittoi tuotteen liikkeisiin, niin niitä tulee jatkossa löytymään monesta muustakin kaupasta. Mun käsittääkseni se ei ole mitenkään vaikea artikkeli myydä ketjuille, mutta aika näyttää.
Tosin kun mulla asuu kaveri paikkakunnalla, jossa on HH:n myymälä ja se halusi kanssa Luxoritin, niin HH:ssa oli kuorma just vasta tulossa, eli sitä kai saa sitten ensi viikolla. Laitoin tämän oman arvaukseni tähänkin ketjuun, kun muitakin näyttää toi Luxorit kiinnostavan ja kuten olen aikaisemminkin palstalla kertonut, niin ei ihan turhaan. Tämä nyt on vain minun mielipiteeni, mutta kun mulla tosiaan on jo niitä 2 kpl, niin on vähän kertynyt jo kokemusta käytöstä. Kertokaa, kun kuulette, mikä tulee olemaan HH:n hinta. Toivottaavasti se pysyy siinä 149:ssä tai vaikka mieluummin alle.

0202
 
Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > digiboxin hankinta.
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy