Mikä mod piiri uuteen littana ps2 koneeseen?
|
|
dimmmu
Junior Member
|
4. marraskuuta 2004 @ 16:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli käykö tuo kyseinen PS2 Mod Gameloader 2 piiri tähän ohueen uuteen koneeseen ja onko kokemuksia tuosta piiristä? Näyttäis olevan hintaa tuolla hevnetis 59?, onko muita samoja piirejä jossain halvemmalla? Tai muita hyviä alle tuon hinnan piirejä.
|
dimmmu
Junior Member
|
4. marraskuuta 2004 @ 16:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Tai ajattelin sittekin tilata sen matrix infinityn, eiks se käy tohon uuteen ohkaseen? Onks paree ku toi gameloader 2? vai onks mitää halvempii mitkä käy tohon kuten gameloader 12??
|
Shadown
Suspended due to non-functional email address
|
4. marraskuuta 2004 @ 20:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ole halvempaa vaihtoehtoa ja Messiah2 (Gameloader2) ei edes toimi tossa V12 koneessa.
Ja hevnetistä nyt ei muutenkaan kannata mitään tilata.
Mutta tutustu minun sivuihin.
Linkki alla.
|
dimmmu
Junior Member
|
4. marraskuuta 2004 @ 21:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaa miks ei kannattais tilata? Niin kysymys oli se että käykö tuo matrix piiri siihen uuteen v12 slim konsoliin? Ja tuleeko ohjeet ja kaikki tarvittava jos tilaa modpiiri.comista? ohjeet?
|
Shadown
|
5. marraskuuta 2004 @ 05:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Hevnetistä, koska se on kallis paikka.
Ja matrix käy uuteen koneeseen.
En tiedä sitä sitten mitä tarkoitat ohjeilla.
Asenuskuviako?
Vai mitä?
|
dimmmu
Junior Member
|
5. marraskuuta 2004 @ 09:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Niitä kuvia?
|
Shadown
|
5. marraskuuta 2004 @ 09:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Modpiiri ei toimita asennuskuvia, mutta heidän sivuillaan on suora linkki valmistajan asennuskuviin.
Mutta suosittelen kuitenkin modin asennuttamista, koska se on todella vaativa projekti.
Meinaan jos kone menee asennuksen aikana rikki omassa asennuksessa, niin sinne menee koko konsolin hinta aivan hukkaan.
Niin ja lisäksi tuo Matrix pitää päivittää asennuksen jälkeen, jotta se toimii oikein tuossa uudessa koneessa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. marraskuuta 2004 @ 09:48
|
dimmmu
Junior Member
|
5. marraskuuta 2004 @ 12:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, ei se ilman asennusta siin postipaketis kyl toimi:) Et kyl se ite pitää asentaa... Onks niitä päivitys levyjä jossain imattavis? Vai mites se päivitetään? Onko pakollinen?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. marraskuuta 2004 @ 12:40
|
Shadown
|
5. marraskuuta 2004 @ 19:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Uudeen "itteän" mallin suhteen on pakko päivittää.
Eli minä asennan myöskin uutta mallia. Ja päivitys kuuluu hintaan.
|
dimmmu
Junior Member
|
5. marraskuuta 2004 @ 20:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei voi jätkä olla noin kovas rahapulas et pitää väkisin mainostaa itteään, taitaa sun asennus paikka olla aikas perseestä kun ei tuota rahaa. Ei siihen asentamiseen tarvita noin säälittäviä tapauksia, sen kyl saa itekki modattua. Yrittää vaan kierrellä kysymyksiä, no onhan niitä asiantuntijoita olemassa ettei tarvi kysellä "kaikkitietävältä/osaavalta".
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
5. marraskuuta 2004 @ 23:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Oma lehmä on ojassa ja syvällä siellä. Eiköhän tämä paikka ole tarkoitettu neuvomiseen ja keskusteluihin eikä omien palveluiden mainostamiseen. Ja tämä siis sinulle shadown.
|
Shadown
|
6. marraskuuta 2004 @ 02:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen ihan selvästi antanut neuvon mistä pääsee suoraan valmistajan sivuille, josta saa sen imagen tarvittaessa.
Kyse on vain siitä, että herrat itse niin laiskoja että täytyy kaikki rautalangasta taittaa.
Joten menkää sinne valmistajan sivuille ja katsokaa mitä on tehtävissä.
Ja en ole väittänyt etteikö tuota modia voi itse asentaa, mutta se on hiukka eri asia kuin peruskoulussa ovikellon teko.
|
RealX
Junior Member
|
6. marraskuuta 2004 @ 18:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Mites tämä diodien asennus tähän pstwo v12 malliin niin mitä vaikustusta sillä on? laseripää kestää pitempään vai? tuolla matrixin kotisivulla oli siitä juttua ja asennus schemat. Mulla ei vaan tuo lontoon kieli ole kaikista vahvimpia niin en oikein ymmärtänyt tuota...
Elämä on tuskaa ja tuska on elämää...
|
Moderator
|
6. marraskuuta 2004 @ 19:01 |
Linkki tähän viestiin
|
No joo, onhan Shadown kovin itseään mainostanut ;)
..juttu on nyt kuitenkin niin, että jättäkää nuo asennushommat suosiolla ammattilaiselle, vaikka vähän joutuukin maksamaan. Tuossa hommassa saa äkkiä peruuttamatonta tuhoa aikaan, niin että ei ole Shadown jutut ihan tuulesta temmattuja.
|
Shadown
|
7. marraskuuta 2004 @ 06:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin tossa Matrixissa on uutena ominaisuutena toi tehonrajoitus jottei ainakaan nämä "heikotlaserit" hajoisi.
En tiedä sitten onko sillä vaikutusta uudessa litteässä mallissa.
Mutta jos sinulla sattuu olemaan v9/v10, jossa on tuo laseri sellainen tapaus joita liikenteessä, ettei kestä kopioiden lukua. Niin tuo ominaisuus "suojaa" laserin tai La ohjaimen hajoamiselta.
EDIT:
Eli tutkimme tuota Diodi hommaa ja kaveri käänsi sen Suomeksi.
Tulee meidän tekemä käännös jossain vaiheessa tuonne Matrix Teamin sivuille.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. marraskuuta 2004 @ 14:08
|
Tuutson
Junior Member
|
8. marraskuuta 2004 @ 06:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkä onko tuohon "littana" ps2:n hyvää ja toimivaa mod-piiriä?
|
Shadown
|
8. marraskuuta 2004 @ 06:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Matrix Infinity.
Tuo "diodihässäkän" laitto ei johdu modista vaan edelleenkin huonosta laserista ja ohjainpiiristä.
Eikä siis ole sidoksissa itse modiin.
|
juzu90
|
15. marraskuuta 2004 @ 16:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Saako uuteen ps2 siis siihen litteeseen niin ulkoosta mod piiriä ja mistä???? ja kumpi kannattaa ostaa se uus vai vanha malli??
|
jethro1
Member
|
16. marraskuuta 2004 @ 09:51 |
Linkki tähän viestiin
|
käy sivulla modpiiri.com se on aika halpa ja on toiminu kaikki mitä oon ostanu...
|
Shadown
|
16. marraskuuta 2004 @ 12:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Ulkoista modia ei saa PS2 koneisiin.
|
make200
Member
|
23. marraskuuta 2004 @ 06:10 |
Linkki tähän viestiin
|
mikähän siinä on kun suomalaisten pitää saada aina kaikki ilmaseksi tai pirun halvalla
mun mielestä köyhällä ei oo varaa halpaan?
siinä on teille halpa piiri ja helppo asennus
kertokaa toimiiko
ite en aio kokeilla koska infinity pelaa ja siinä on kaikki toiminnot
http://www.modchip.com/ps2/v56pnporder.htm
piiri 19?+Swap Magic Disc is required! jos ei löydä netistä onkin hinta jo 39?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. marraskuuta 2004 @ 06:11
|
Shadown
|
23. marraskuuta 2004 @ 06:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin tuo hintahan on dollareina.
Eli kurssi oli jotain 1.2.
Joten lopullinen hinta euroina on noin 80% tuosta.
Mutta ovat tuolla ahneita ja myyvät euroina yhtä "kalliilla"
Mutta toi modi on samaantapaan toimiva kuin esim Neon2.2.
Joten esim Ps2 levyjen toisto on niin ja näin.
|
RealX
Junior Member
|
23. marraskuuta 2004 @ 09:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Ilmeisestikkään tähän uuteen v12 malliin ei kannata laittaa vielä mitään modia? kun olen noita ulkomaan foorumeita selannut, niin aika paljon on kärähdellyt noita lasereita tästä mallista jopa ilman modia...
onko jollain tässä uudessa mallissa tuota matrixin infinityä ja tuota diodi hässäkkää? niin onko kestänyt laseri?
|
RealX
Junior Member
|
23. marraskuuta 2004 @ 09:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
  |
|
Shadown
|
23. marraskuuta 2004 @ 10:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu niin on.
Itse aion alkaa taasen koe mielessä modaan ainakin yhden TWO koneen tuolla lisämodilla varustettuna.
Myöskin Suomennamme ohjeet kunhan ehdimme.
|