User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 20:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > vika ,miehessä, polttimessa vai standalonessa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vika ,miehessä, polttimessa vai standalonessa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Agathon
Junior Member
_
6. marraskuuta 2004 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivää.

Tälläisen pulman eteen olen nyt joutunut, kun ostin ison setin Princo-R DVD aihioita (pitäisivät käydä polttimeeni) ja DVD soittimeni ( Euroline 4030) ei suostu niitä näyttämään.Autorisoinnin olen tehnyt Encore DVD:llä, jolla olen menetyksekkäästi tehnyt aiemmin DVD:itä, tosin käyttäen Verbatimin +R aihioita.
Polttimena LG 4040b (FW A301).Kysymys kuuluu, mikä näistä on nyt huono:aihio, poltin vai DVD.PC:ssä DVD:t toimivat hyvin.Voiko olla niin, että DVD soitin ei tue - merkkisiä DVD:itä?Ainakin itse olen lueskellut, että niiden pitäisi toistua paremiin kuin +.

Kiitos mahdollisista vastuksista etukäteen.

Ykä

www.gloomy-grim.info
Staff Member

32 tuotearviota
_
6. marraskuuta 2004 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ne tietokoneella toistuvat niin standalone varmaan syrjii niitä, oletko polttanut hitaimmalla mahdollisella nopeudella?
Agathon
Junior Member
_
6. marraskuuta 2004 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Homma ilmeisesti selvisi.Tein testin ja kopioin toimimattoman DVD:n DVD +RW levylle joka on ennenkin toiminut.Se toimi moitteetta.Sitten päivitin firmwaren 304:ään ja kopioin siitä joka ei aluksi toiminut tiedostot tyhjään Princo -R levyyn ja nyt sekin toimii.
Aiemmin nuo Princot paloivat x2 nyt x4.

A

www.gloomy-grim.info
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
6. marraskuuta 2004 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
myöhästyin... neuvoni poistin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2004 @ 17:15

Agathon
Junior Member
_
9. marraskuuta 2004 @ 04:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Intoilin liian aikaisin.Ei ne leffat vieläkään toimi kunnolla.Eli nyt sentään tulee valikot ym. esiin ja lähtee pyörittämäänkin levyä kunnolla, mutta yllättäen palaa juurivalikkoon.Olisiko ehdotuksia mitä tekisin?Takuu olisi vielä tuossa DVD soitimessa voimassa, pitänee varmaan kokeilla vaihtamalla, jos vika olisi siinä.Luulen, että vika saattaisi piillä siinä, että tuo soitin ei jostain kumman syystä halua toimia yhteen noiden Princojen kanssa, kun ne ovat - merkkisiä.Kaikki + merkkiset ovat nimittäin toimineet mainiosti.Onko tälläisestä havaintoja kenelläkään muulla?

A

www.gloomy-grim.info
Mainos
_
__

_
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2004 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostappa kaupasta vaikka yksi TDK:n -R levy ja polta sille (laadultaan huippuja). Jos toimii hyvin niin vika on käyttämässäsi aihiossa.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > vika ,miehessä, polttimessa vai standalonessa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy