User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 04:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > celeronin mielipiteitä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Celeronin mielipiteitä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
team68
Suspended due to non-functional email address
_
7. marraskuuta 2004 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse hankkimassa uuteen koneesee (rahan puute) INTEL 330 CELERON 2.667 533FSB 256KB BOXED prosessorin. Haluasin tietää onko tämä prosessori edes hyvä peleihin. ja voiko tälläiseen emolevyyn liittää myöhemmin pentium4 prosessorin MSI 865PE NEO2-V S478 PRESCOTT LAN SATA 6CH

Staff Member

32 tuotearviota
_
7. marraskuuta 2004 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä nuo uudet Celeronit ihan hyviä ovat hinta/laatu suhteessa, uusimissa kun on SSE3 tuki ja isompi välimuisti ja väylätaajuus kun noissa vanhemmissa Celeroineissa.
Tuohon MSI 865PE emolevyyn käy kaikki 478 kantaiset suorittimet.
Senior Member
_
7. marraskuuta 2004 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nuo celeronit tuppaavat olemaan yleensä raakasti ylihintaisia, vaikka en kyllä aivan uusimmista prescott ytimellä varustetuista osaa sanoa. Tiukalla budjetilla kannattaa sijottaa AMD:n prosessoriin, usein nimittäin saa samalla rahalla parempaa suorituskykyä. Mutta tietenkin jos emo on jo niin vaihtoehdot on kyllä silloin vähissä.
team68
_
7. marraskuuta 2004 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no tiedäkkö onko tuossa minun näyttämässä prossussa SS3 tuki (tietämätön kun olen)
Staff Member

32 tuotearviota
_
7. marraskuuta 2004 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.directron.com/celerond330.html
"Streaming SIMD Extensions 3 (SSE3) instructions"
team68
_
8. marraskuuta 2004 @ 03:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No itse olen ottamassa tuon ylimpänä olevan prossun mutta emolevyssa on tärkeää että siihen saa pentium4 prosessorin jatkossa
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2004 @ 05:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä siihen saa P4 prossut.. itselläni toisessa koneessa sama emo ja prossuna 2.6Ghz@3.0Ghz P4.

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
jarkkojr
Junior Member
_
28. marraskuuta 2004 @ 08:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jostain luin, että 1,8ghz duron vetää vertoja 2,6ghz celeronille ja duronilla hintaa vaivaiset 49e(jimmspc-storesta)

amd duron 1,8Ghz
384mt ddr400
winXP PRO + sp2
Fidelaar
Senior Member
_
28. marraskuuta 2004 @ 08:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu, kyl mulla parempia kokemuksia duronista ku celeroneista...
ja itse maksoin ljh computersista 1,8ghz duronista 42? taannoin, toimiva ratkasu kakkoskoneeseen
jorkkeli
Senior Member
_
29. marraskuuta 2004 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko tuo 1.8ghz duron kui hyvä pelikäytössä?
ja onko kui paljon parempi suorituskyvyltään kuin amd athlon 1.0ghz prossu?
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
30. marraskuuta 2004 @ 07:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.digit-life.com/articles2/lowend-cpus-aug2k4/
tuossa vielä jotain testejä noista "halppis" suorittimista.
Kyllä tuo Duron 1.8 GHz on ainakin 50% tehokkaampi kuin amd athlon 1.0ghz.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > celeronin mielipiteitä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy