DVDSANTA??
|
|
T.T
Newbie
|
8. marraskuuta 2004 @ 02:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten saadaan DVDSantalla tekstit AVI-leffaan (vaikkakin ne olisi kiinteät)kun se muutetaan DVD:ksi kertokaa ihmeessä!
Yritin nimetä tekstitiedoston samaksi kuin elokuva,mutta ei toiminut tälläkään! Joku on kyseisessä kyllä onnistunut dvdsantalla,mutta miten???
|
niilpoika
Newbie
|
8. marraskuuta 2004 @ 14:54 |
Linkki tähän viestiin
|
tämän asian minäkin haluaisin tietää!!
|
jarzza
Suspended due to non-functional email address
|
8. marraskuuta 2004 @ 15:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Asenna VobSub
|
T.M.O.E.
Member
|
9. marraskuuta 2004 @ 10:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Saman haluaisin minäkin tietää.
|
daxor
Newbie
|
27. marraskuuta 2004 @ 17:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin kertokaa mullaki dvdSanta ja saan muutettua avit dvd:ksi mutta subeja en sinne osaa laittaa. Onko edes mahdollista tällä ohjelmalla?
Neuvokaa alottelijaa ;D
|
jarzza
|
28. marraskuuta 2004 @ 06:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Niinkuin ylempänä sanoin,asenna ohjelma nimeltään VobSub (löytyy myös täältä) ja nimeä Sub:i samannimiseksi kuin AVI, ja samaan kansioon, käännösvaiheessa Santa lisää tekstin kiinteästi leffaan.
|
T.M.O.E.
Member
|
28. marraskuuta 2004 @ 10:30 |
Linkki tähän viestiin
|
VobSub asennettu ja tekstit saman nimisiä ja samassa kansiossa mutta ei tuu tekstit dvdSantalla. Sama juttu Power Producer Goldissa, prewievissä vobsub kyllä näyttää tekstit ihan oikein mutta itse projektiin se ei niitä näytä.
|
daxor
Newbie
|
29. marraskuuta 2004 @ 15:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos vain paljon neuvoista mulla toimii nytten VobSub asennettuna ja dvdSantalla tekstit tulee kiinteesti leffaan.
Pystyykö VobSubilla tekstien paikkaa mistä muuttamaan, olen lukenut ohjeita muttei niistä oikein saa selvää. Kertokaa jos tiiätte. Fontin koon osaan muuttaa kummiskin.
|
T.M.O.E.
Member
|
30. marraskuuta 2004 @ 05:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Pitääkös noi muuten olla .srt muodossa nuo tekstit ? Jos mun ongelma johtuukin et on .sub tekstit ?
|
Jopperi
Junior Member
1 tuotearvio
|
1. joulukuuta 2004 @ 05:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Tartteeko tällä VobSub ohjelmalla käsitellä näitä tekstitiedostoja vai riittääkö pelkkä ohjelman asentaminen koneelle ja tekstit samannimisiksi,kui itse avi.Onko asennettava samaan paikkaan dvdSantan kanssa Voiko tekstit olla subbeja vaiko srt muotoisia.Todella tietämätön.
|
jarzza
|
1. joulukuuta 2004 @ 10:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Hae täältä keskustelualueelta,hakusanaksi vobsub,löytyy tarinaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. joulukuuta 2004 @ 10:35
|
daxor
Newbie
|
1. joulukuuta 2004 @ 13:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Tekstit olen nyt saanut toimimaan VobSubilla, kiitos vain neuvoista!!!
Sellainen ongelma, kun poltan 2cd avin, tekstit tulevat oikein. Tietokoneella kuuluu ja tekstit oikein, mutta polttavalla DVD-laitteella (Pioneer) tekstit tulevat oikein mutta cd2 ei kuuluu ääniä!!?
Poltto onnistui oikein ja tietokoneella kuului. Sama toistuu kaikilla 2cd aveilla.
Onko ongelma laitteessa vai voiko dvdSantalla tätä ongelmaa jotenkin korjata, kertokaa ihmeessä
|
jarzza
|
1. joulukuuta 2004 @ 15:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen yhdistänyt AVIn (VirtualDub) ja tekstin (TimeAdjuster) ennen konvertointia eikä ongelmia ole ilmennyt.
|
daxor
Newbie
|
3. joulukuuta 2004 @ 04:51 |
Linkki tähän viestiin
|
No nyt toimiii, yhdistitn avit Virtual Dubilla. Semmoinen "ongelma" että kun muutin laajakuvaformaatissa olevan elokuvan, kuvan ala- ja yläpuolella olevat laidat ovat lähinnä kuvaa mustia ja kauempana harmaat. Miten saisin ne harmaat mustiksi?
Toinen ongelma että kun muutin 2cd AVIN 1cd:ksi, miten muutan 1cd ja 2cd tekstit 1cd AVILLE sopiviksi?
Käytän ohjelmaa Time Adjuster, mutta jos joku tietää voisi omin sanoin kertoa, sillä olen kyllä lukenut ohjeita, mutta ei oikein onnistu.
Eli neuvokaa pls ;D
|
daxor
Newbie
|
3. joulukuuta 2004 @ 04:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja jos tiedätte vielä, miten kuvasuhdetta voi Virtual Dubilla 2 AVIN yhdeksi aviksi muunntettaessa vaihtaa.
Mulla tulee aina sen elokuvan alkuperäinen kuvasuhde, mutta miten sitä voi muuttaa, vai onko siinä edes järkeä? :D
Neuvokaa pls ;D
|
daxor
Newbie
|
3. joulukuuta 2004 @ 09:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo elikkä siis VIrtualDubilla oikeaa hiiren näppäintä painamalla voi kuvasuhdetta muuttaa ja harmaat reunatkin jäävät pois.
Ongelmana on että kun muutan kuvasuhdetta ja yhdistän 2 AVI:a nii esim. bsplayerilla katsottaessa kuvasuhde ei ole se miksi sen muutin Virtual Dubilla, vaan alkuperäinen, tuleeko dvdSantalla poltettaessa se kuvasuhteeksi se minkä muutin Virtual Dubilla vai alkuperäinen?
Toinen ongelma että kun yhdistän 2cd:n subit yhdeksi Time Adjusterilla, saan tekstit yhteen mutta kun katson leffaa (2cd:n AVI muutettu 1 cd:ksi) näillä subeilla vain entisen 1cd subit näkyvät ja cd2 subit eivät, vaikka ne ovat samassa sub. tiedostossa.
Laidalla näkyvät framet ovat n.8000 cd1 lopussa ja 2 cd alussa ne alkavatkin alusta. Eli miten ne saisi silleen että framet cd1 lopussua oltua 8000, jatkuisivat siitä eteenpäin cd2???
PS. kun puhun cd1 ja cd2 tarkoitan että entisten cd1 ja cd2 siis tekstit ovat yhdessä sub. tiedostossa
Neuvokaa pls ;D
|
daxor
Newbie
|
3. joulukuuta 2004 @ 10:33 |
Linkki tähän viestiin
|
NO olinpa nubu luin nerfetti ohjeen ja osaan yhdistää avit!!!!!
Kiitos kaikille kaikista neuvoista!!!
Vastatkaa vain tähän yhteen kysymykseen jonka esitin jo aikaisemmin.
Kun muutan kuvasuhdetta Virtual Dubilla ja yhdistän 2 AVI:a nii esim. bsplayerilla katsottaessa kuvasuhde ei ole se miksi sen muutin Virtual Dubilla, vaan alkuperäinen, tuleeko dvdSantalla poltettaessa se kuvasuhteeksi se minkä muutin Virtual Dubilla vai alkuperäinen?
|
daxor
Newbie
|
3. joulukuuta 2004 @ 10:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Korjaus äskeiseen osaan yhdistää SUBIT!!!
Kiitos kaikille neuvoista.
Vastatkaa vain tähän yhteen kysymykseen jonka esitin jo aikaisemmin.
Kun muutan kuvasuhdetta Virtual Dubilla ja yhdistän 2 AVI:a nii esim. bsplayerilla katsottaessa kuvasuhde ei ole se miksi sen muutin Virtual Dubilla, vaan alkuperäinen, tuleeko dvdSantalla poltettaessa se kuvasuhteeksi se minkä muutin Virtual Dubilla vai alkuperäinen?
|
daxor
Newbie
|
3. joulukuuta 2004 @ 14:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Testasin ja onnistuu!!!! JIHUU!!
KIITOS PALJON KAIKILLE NEUVOISTA ;D
|
daxor
Newbie
|
4. joulukuuta 2004 @ 06:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Yksi kysymys vielä
Miten dvd-r:än voi jättää "auki", jotta siihen voi myöhemmin lisätä/poistaa tavaraa?????
|
Jopperi
Junior Member
1 tuotearvio
|
5. joulukuuta 2004 @ 19:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkä dvdSantalla tekstit aviin.Asenna VobSub.Mene käynnistä/kaikki ohjelmat/vobsub/direcvobsub configure/paths/browse siihen polku missä sulla on elokuva ja sub(huom.saman-niminen kuin elokuva)Add ja käytä nyt voit sulkea vobsubin.Klikkaa dvdSanta auki klikkaa videofiles/lisää tiedosto/sama polku kuin laitoit vobsubbiin/avaa/laita videostandardi PAL/mene lisäasetuksiin ja jos olet tekemässä 4,7G DVD+R/RW niin valitse ja hyväksy.Katso vielä mihin hakemistoon menee ripattava wobit ym.Oletuksena on C:\TempDVD\VIDEO_TS\.Klikkaa luo DVD ja homma lähtee käyntiin.Lopussa kysyy haluatko polttaa levylle jos vastaat myöntävästi niin sata hoitaa homman loppuun saakka.Huom voit polttaa levyn myös nerolla jolla itse hoidan homman.Tässä tämä lyhykäisyydessään.
|
T.M.O.E.
Member
|
8. joulukuuta 2004 @ 06:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos, Jopperi. Nyt toimii tekstitys Santalla. Piti käydä manuaalisesti laittaan niiten subien polku tonne Vobsubiin ni alko toimiin. Kiitos.
|
Mainos
|
|
|
Jopperi
Junior Member
1 tuotearvio
|
9. joulukuuta 2004 @ 06:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kelleen tullu santalla tälläistä sovellusvirhettä,kuin poikkeus unknown software exception(0xc0000094)sovelluksessa paikassa 0x0f04d928.Tulee kun rupeatluomaan avista DVD:tä.
|