User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 20:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nec 2500 - mitä dvd-r-levyjä nierlestä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NEC 2500 - mitä DVD-R-levyjä Nierlestä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MuffDiver
Member
_
8. marraskuuta 2004 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilaus lähdössä, mitkä kiekot sopisivat ton NEC:n kanssa ja olisivat muutenkin yhteistyökykyisiä kotisoittimien kanssa?
Olen noita "media" testejä lukenut viisastumatta juuri lainkaan (Princo ilmeisesti sucks?).
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
8. marraskuuta 2004 @ 08:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolla yksi missä testattu DVD-R levyjä.
http://www.mpegit.net/modules.php?name=Reviews

Itse suosin Verbatim:n tuotteita,hyväksi ne havainnut.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
Ley
Member

1 tuotearvio
_
8. marraskuuta 2004 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostanut jo pariin otteeseen Ritekin G04 4xspeed A-grade levyjä (DVD-R). Polttanut pari sataa leffaa ja parikymmentä data levyä (eli ihan backup musaa ja video jne jne) eikä vielä yhtään huonoa/viallista levyä ole tullut vastaan. Eli niitä suosittelen mä.
Moderator
_
8. marraskuuta 2004 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Tukess
Newbie
_
8. marraskuuta 2004 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä löysit että Princot sucks ?

Mulla on NEC ND2510 ja Nierlestä tilatut Princon 4x levyt toiminu kahessa eri kotisoittimessa ja xboxilla ja ps2:sella. Toimi siinä missä Verbatimitkin.
ktorni
Member

1 tuotearvio
_
8. marraskuuta 2004 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mulla on NEC ND2510 ja Nierlestä tilatut Princon 4x levyt toiminu kahessa eri kotisoittimessa ja xboxilla ja ps2:sella. Toimi siinä missä Verbatimitkin.
Princot ovat roskaa, esim. ne Verbatimit (ainakin MCC ja TY) ovat aivan eri luokan levyjä (vähän kuin vertaisi Ladaa ja Bemaria). Sulla on vaan käynyt hyvä flaksi, ja olet saanut "toimivan" erän. Kuinka kauan niissä sitten data säilyy luettavana, onkin jo toinen asia...

Linkin takaa löytyy kokemuksia Princoista.
http://www.videohelp.com/dvdmedia.php?selectmedia=202#comments
Senior Member

5 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2004 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MuffDiver
Member
_
8. marraskuuta 2004 @ 12:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitosta vaan kaikille! Kyllä nyt kelpaa:-)
Sunstarien häviäminen on tosiaan harmi: halpoja kiekkoja ja aina toimeneet!
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2004 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Naurettavaa kun joku väittää että princot ovat roskaa. Kaikki princon levyt eivät ole hyviä mutta sitten on olemassa näitä todellisia hinta / laatu suhde kuninkaita. Levyt sika halpoja ja hyvää jälkeä tulee. Kaverilla on poltettuna princoja useita satoja kappaleita ja jos niiden tason testaa esim. nero cd / dvd speedillä niin mallikelpoiset käyrät tulee. Ja vertailu että princot ladoja ja verbatimit bemareita osuu sinällään oikeaan sillä ladan ostaessa on tuo hinta /laatu suhde vähän eriluokkaa kuin bemareilla eikä maksa "merkkilisää". En väitä että verbatimit olisi huonoja levyjä mutta ylihintaisia ne ovat. Itse en maksaisi levystä kehta kertaa enempää siksi että siinä lukee verbatim. Samantasoisia levyjä kun saa paljon halvemmallakin. Mitenkäs sitä mainostettiinkaan....???? Se vaan on niin tyhmää maksaa liikaa!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. marraskuuta 2004 @ 12:59

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
9. marraskuuta 2004 @ 06:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mitenkäs sitä mainostettiinkaan....???? Se vaan on niin tyhmää maksaa liikaa!
Ehkä se vain on niin,että toisilla on varaa maksaa !

- God Hates Us All -
ktorni
Member

1 tuotearvio
_
9. marraskuuta 2004 @ 08:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa... Etenkin DVD-medioiden kanssa riski saada roskaa on erittäin suuri suhteessa mitättömän pieneen hintahyötyyn halvimpien levyjen kanssa (kuten Princot, Budgetit, Prodyet, Bulkpaqit ja Commodoret). Näitä ketjuja kun lukee, johtuu suurin osa ongelmista juurikin noista halpa-aihioista, jotka eivät sitten toimikaan. Kai samaiset ihmiset ostavat ruokansa vanhentuneiden halpakorista, josko löytyisi vahingossa tuoretta.
Senior Member

5 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2004 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä se oli tiivistettynä!
JaspaJami
Senior Member
_
9. marraskuuta 2004 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen poltellut paljon Princoa, prodye, traxdataa, bulkpaqia. Kaikki toimineet hyvin. Yksi media on tullut vastaan mikä ei ole Xbox:ssani toiminut ja se on ollut Verbatim.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2004 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis tyhmää väittää tiettyjä merkkejä huonoiksi. Siis esim. noissa princoissa on huonoja aihioita mutta pakkoko niitä on ostaa. Katselee testejä ja ostaa niiden perusteella hyviä aihioita. Minulla on tuossa muutama kappale budgetin princoja 1-4x malleja keltainen ja vetävät yhtä mallikkaan käyrän laatulevyjen kanssa (ritek G04 tai G05). Elikkä missä se riski. Noita levyjä kavereilla satoja poltettuina ilman ongelmia. Ja köyhällä ei varaa ole ostaa halpaa ja ei juurikaan hyötyä jos ostaa halvempia levyjä. Otetaanpa esimerkki. Ostan nierlestä halpalevyjä eli DVD-R 4,7 GB (G) The One - Leaddata 4x Spindle 25-pakkaus joka maksaa 6,99. Noita levyjä on poltettuna kavereilla yli 1000 kappaletta ja yhtäkään viallista ei ole tullut. 100 kappaleelle tulisi hintaa peräti 28 euroa. Ostappa sitten sama määrä verbatimeja ja väitä minulle ettet säästänyt mitään. Saisiko köyhä tuossakin tapaukksessa enemmän vastinetta rahalle jos sijoittaisi enemmän levyihin? Ja verbatim on muutenkin yliarvostettu merkki. Esimerkiksi pioneeri rankkaa TDK:n ja Sony:n levyt laadukkaammiksi! Itse olen vieläkin sitä mieltä että tyhmä maksaa liikaa...
Senior Member

5 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2004 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Leaddata onkin tosi hyvä niinkuin edellä mainitsen princoista saa hyviä lasinalusia.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2004 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Esim. tuollaiset princot hyviä kuin DVD-R 4,7 GB (G) Princo yellow 4x Spindle 100 -pakkaus. Löytyy nierlestä ja veti samantasoiset käyrät siis ritek G05 levyjen kanssa. Joten miksi ihmiset yleisesti väittävät princoja huonoiksi. Yhtä hyvin voisin sanoa että ykskään mersu ei kulje 1000 km ilman koneenvaihtoa. Onhan se nähty räikkösen autostakin.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
9. marraskuuta 2004 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jartar:Ketä ihan oikeesti kiinnostaa sun avautimises,mikä maksaa mitäkin ja mitä diibadaabaa olet poltellut minkäkin verran.MuffDiverhan kysyi mitkä olisi sopivia hänen asemaansa,eli kysyi ehdotuksia,ei avautumisia.Jokaisella on suosikkinsa,toiset maksaa vähemmän ja toiset enemmän.Itse en muita omaan NEC-asemaan laita kuin Verbatim-aihioita,ne toimii kaikissa mun laitteissa niin miksi vaihtaisin ne johonkin muuhun aihioon.Jokainen ostaa sitä mihin on varaa.

- God Hates Us All -
Senior Member

5 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2004 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sen takia en ostakaan mersuja.

JaspaJami
Senior Member
_
10. marraskuuta 2004 @ 02:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse taas en necciin laita Verbatimia kun ei se xbox:ssa lähtenyt toimimaan. Ritek, princo, prodye yms palaa niin hyvin että tulee jatkossakin löytämään tiensä mun neciin.
Quote:
Jokainen ostaa sitä mihin on varaa.
Tai minkä katsoo paremmaksi. Itse pidän noita kaikkia mainitsemiani parempana aihiona kuin Verbatimia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. marraskuuta 2004 @ 02:59

jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
11. marraskuuta 2004 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Turskalle: Sanoin tuossa oman mielipiteeni ja sanoinhan myös että verbatimit ovat hyviä aihioita. En mielestäni hirveästi avautunut vaan perustelin perusteettomia väitteitä noiden halpalevyjen laadusta (esim. princo) ja halusin osoittaa miksi esim. verbatimeja ei ole mielestäni järkeä ostaa ja herättämään ihmisiä unesta. Hirveän moni ihminen kun on "mainostuksen" uhri ja ostaa kuviteltua parasta laatua. Eivätkä suostu edes ajattelemaan tai testaamaan että voisiko jotkut halvat olla yhtä hyviä tai parempia. Ja yhdyn tuohon jaspajamin kommenttiin. Tai minkä katsoo paremmaksi. Minulla olisi varmasti varaa ostaa verbatimeja, samaten jokaisella kaverilla. Kumma kyllä kaikki jättää ne hyllylle pölyttymään.
mr_gimmel
Suspended due to non-functional email address
_
11. marraskuuta 2004 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itte tilasin ANV ritekkiä ja arita ricohia ja hyvin on toiminu.
Mainos
_
__

_
JaspaJami
Senior Member
_
12. marraskuuta 2004 @ 02:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ANV ritekkiä tilasin itsekkin lisää kun aikaisemmet toimi hyvin. Polttimena Nec ND-2510
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nec 2500 - mitä dvd-r-levyjä nierlestä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy