User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 18:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ongelmia cd ja dwd-r aseman kanssa!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia cd ja dwd-r aseman kanssa!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MaNNe-
Newbie
_
8. marraskuuta 2004 @ 09:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiskos joku auttaa mua kun on vähän ongelmia cd-aseman ja polttavan dvd aseman kanssa elikäs dvd aseman on slavena ja cd sitte masterina toimi ennen iha hyvin mut sittenyhtäkkiä ne lakkas toimimasta biossissa lukee et not detected vaikka ne toimii hyvin siis aukee ja sulkeutuu kun kokeilee... oon laittanu biosista siihen niitten tunnistus juttuun että auto mut ei auta mitään ja ottanu asemien virtajohdot pois ja laittanu takas mut ei auta mitään... oon ajureitaki kokeillu asentaa mut ei se tunnista niitä ja ohjuspaneelista oon kokeillu add hardware toimintoa viittiskös joku auttaa ????

jee!
Pein
Senior Member
_
8. marraskuuta 2004 @ 09:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko asemien data-kaapelit kiinni kunnolla asemissa ja emolevyllä?
MaNNe-
Newbie
_
8. marraskuuta 2004 @ 09:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
asemilla on emolevyltä en oo vielä kattonut täytyy kattoa mut uskoakseni on koska niihin ei oo koskettu sen jälkee ku on asemat laitettu kiinni ja ennen toimi mainiosti ..

jee!
MaNNe-
Newbie
_
8. marraskuuta 2004 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on ne emossa kunnolla kiinni ja otin noi johdot päiväksi pois sen takia tullut se vika?

jee!
Staff Member

32 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2004 @ 10:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koita toisella johdolla ja/tai toisessa IDE paikassa
Mainos
_
__

_
MaNNe-
Newbie
_
8. marraskuuta 2004 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toisella johdolla oon jo kokeillu mut sitte niist ide paikoista en tiedä miten se homma käytännössä sujuu

jee!
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ongelmia cd ja dwd-r aseman kanssa!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy