PS2:n pelit netistä
|
|
Mr.Jay
Newbie
|
11. marraskuuta 2004 @ 13:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuulin tossa että netistä löytyisi myös PAL-pelejä jotka toimisivat ilman MOD-piiriä.
Ihan näin hypoteettisesti ajateltuna mitenhän moinen onnistuisi...
Mistä sen erottaa et onko PAL-peli...
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
11. marraskuuta 2004 @ 15:34 |
Linkki tähän viestiin
|
TÄH.....
kertokaas hyvät ihmiset mullekki semmoinen pal peli netistä joka toimii ilman mod piiriä.
kyllä vaatii vähintään jonku buuttaus levyn ja slidecard hässäkän
suoraan poltettuna tavan pleikassa ei VARMAAN toimi
tietysti netistä voi tilata alkuperäisiä pal pelejä mutta nyt sain sen käsityksen että kyseessä ois imurointi
|
Mr.Jay
Newbie
|
11. marraskuuta 2004 @ 15:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Noh ,mitäs on nää buuttaus cd ja slidecard hässäkkä ja mistäs niitä löytää?
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
11. marraskuuta 2004 @ 15:58 |
Linkki tähän viestiin
|
en tiä noista muuta ku sen mitä oon täältä lukenut. olen mod-piirien vankkumaton kannattaja. nuo slidecard hommat ei kuuleman mukaan aina toimi kovin hyvin mutta kun selailee noita vanhoja viestejä niin niistä löytyy tietoa ihan lähiajoilta.
|
Mr.Jay
Newbie
|
11. marraskuuta 2004 @ 18:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Minä olen kuullut että MOD-piirit ois vaikeita laittaa eikä oikein toiminta varmoja ja et toimii jonkun aikaa ja sit tilttaa koko laite...
Onko mitään perää?
Ei oikein houkuttele moinen.
Jos sit on se MOD-piiri niin toimisiko sitten imutetut pelit ilman mitään ylimääräisiä kuvioita/laitteita?
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
12. marraskuuta 2004 @ 01:24 |
Linkki tähän viestiin
|
kylläpä olet kovasti väärin kuullu asioita. Mod-piiri on työläs laittaa , ei vaikea. kaikki kopiot (myös netistä) käynnistyy suoraan ilman kikkailuja. Jos asennutat piirin ammattilaisella saat asennukseen takuun. Mulla ollut itse asennettu piiri v3 mallin koneessa 3 vuotta että on toiminu tilttaamatta sen jonkin aikaa. v9 version kans on ollu lukupään tilttausongelmia mutta ammattilainen hoitaa senki että kone ei hajoa. Ehdottomasti ainoa oikea vaihtoehto on mod-piiri
|
Fidelaar
Senior Member
|
12. marraskuuta 2004 @ 01:47 |
Linkki tähän viestiin
|
mod-piiriä suosittelen minäkin. Ja ellei omista kunnon juotosasemaa ja omaa kokemusta juotostöistä, suosittelen myös ammattiasentajaa. Niin välttyy monelta harmilta ja kuten aiemmin mainittiin, he antavat työlleen takuun.
Vaihdalevylennossarikolaitteesisysteemit on sieltä jostain...
|
miki
Suspended due to non-functional email address
|
12. marraskuuta 2004 @ 09:23 |
Linkki tähän viestiin
|
En suosittele tota slide häsäkkää mulla oli tuo vähän aikaa.Ei toiminut mitkään DVD-ripatut pelit eikä EA-Sportin pelit.Ainoastaan toimi DVD full pelit.Tarkoitiko download laserin tilttauksella tuota romeo moodia jotta V9 pleikka kestäisi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. marraskuuta 2004 @ 09:26
|
Member
|
12. marraskuuta 2004 @ 10:20 |
Linkki tähän viestiin
|
ehdottomasti mod-piiri on paras. itelläni ei kyl oo ku ei oikee asentajii löydy ja ei jaksais ite alkaa laittaa jos viel mokaa ja ku taitaa olla mun pleikkari aika vanha nii en tiiä ees mikä versio ku missää ei lue varmaa joku v1 tai v2. pleikka 1:ssä on mod-piiri eikä ollut valittamista.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. marraskuuta 2004 @ 10:21
|
ozmok
Member
1 tuotearvio
|
12. marraskuuta 2004 @ 10:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Suosittelisin kaikille jotka eivät omiin taitoihinsa luota mod-piirin asennuksessa menevät hevnet.com sivustolle. Siellä maksaa 110e ASENNETTUNA Gameloader 2 -modpiiri, joka on laadukkaimmasta päästä. Tosiaan piiri maksaa 60e yksinään, joten sikahintainen ei mielestäni asennus ole kun ajatellaan että koneeseen pitää tehdä reilu parikymmentä juotosta, jotka saa kokematon tehtyä helposti väärin. :)
Slidecard hässäkästä olen kuullut sen verran että toimii heeeikosti. :D
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
12. marraskuuta 2004 @ 11:21 |
Linkki tähän viestiin
|
MIKI en tarkoita mitään erikseen kun en ole alkanut v9 versioita tinaamaan juuri tuon laser homman vuoksi. Vaikka ei ole tullut vastaankaan kuin yksi. Soitin vain yhdelle ammatilaiselle joka sanoi että v9 modaus ei ole enää ongelma. Ajattelin soitella uudestaan kaverille ja kysellä tarkemmin miten v9 käsitellään. täältäkin sitä kysyin mutta eipä ollut tietoa kellään. Yhdellä tutulla paloi v9 heikon laserin vuoksi ja siihen vaihdettiin joku osa mutta en ole kysynyt oliko se lukupää vaiko joku edullisempi osa. Nyt sillä kuitenkin pleikka on modattuna ja toimii
|
Member
|
13. marraskuuta 2004 @ 13:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo kyllä toi Matrix Infinity on ylivoimaisesti paras mod-piiri sillä aukee kaikki suoraan ja kaikki kopiot tomii DVD+ levyillä! Ja miinus levyillä!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2004 @ 13:17
|
Senior Member
|
13. marraskuuta 2004 @ 14:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Tietääkseni mikään ladattu (eli siis piraatti) PS2 peli EI toimi ilman MOD-piiriä tai tätä ns. Slidecard hässäkkää. PS2, kun tunnistaa ei tehdas levyt. Eli oli piraatti peli mikä tahansa, se tarvitsee AINA jonkin jolla kiertää tunnistuksen.
Täällä kun on noita mielipiteitä MOD-piireistä ynm. niin minä taas olen tuon Slidecardin kannalla. Itse olen käyttänyt Slide-Tool & SwapMagic2 "hässäkkää" KAIKKI tähän astisista peleistä on toiminut moitteettomasit mm. GTA SanAndreas ja NHL2004. Ainoa miinus tuolle "hässäkälle" on, että se vaatii kärsivällisen opettelun. Mutta se palkitaan kyllä.
:.Phantomenium.:
|
Steba
|
19. joulukuuta 2004 @ 17:27 |
Linkki tähän viestiin
|
juuh ite odottelen just tota Swap-Magic 2 + Slidecard tsydemiä jonka kaveriki tilas ja sano et sil ainaki toimii kaikki mitä kokeilee.
|
KarathC
|
20. joulukuuta 2004 @ 07:38 |
Linkki tähän viestiin
|
olen minäkin mod-piirin kannalla, paljon helpompaa ja parempaa ja luotettavampaa kuin nuo slidecardit sun muut wannabe modit.
itellä Matrix Infinity piiri ja kaikki pelit mitä tähän asti oon kokeillu on lähteny suoraan pelittämään.
ei tarvitse kikkailla mitään muuta kuin että levy sisään ja voila.
|
zapnic
Member
|
21. joulukuuta 2004 @ 11:46 |
Linkki tähän viestiin
|
tota tuli mieleen että p2nfo jengi väsää
SMAP Patcher V1.1 eli se patchaa ps2 pelejen dnas libin
ja pitäisi sen jälkeen toimia online pelit hdloaderilla ja muilla?
http://www.ps2nfo.com/
gowabunga!!!!!
|
NeCer
|
9. tammikuuta 2005 @ 03:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis toimiiko noilla netis kaikki piraattipelit? Modpiireiltäkin?!
Siis pitääkö polttaa tolla patchatyllä Nfo tiedostolla ni toimii?! vai miten?
|
Senior Member
11 tuotearviota
|
9. tammikuuta 2005 @ 17:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Piraattipelit ei toimi modbiirillä netissä. Edes aidot pelit ei toimi netissä jos PS2:ssa on modbiiri. Mutta joissain modbiireissä on kytkin josta sen saa pois päältä kun haluaa pelata netissä.
Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
|
make200
Member
|
9. tammikuuta 2005 @ 18:14 |
Linkki tähän viestiin
|
ozmok kirjotti: Suosittelisin kaikille jotka eivät omiin taitoihinsa luota mod-piirin asennuksessa menevät hevnet.com sivustolle
itse välttäisin tuota putiikkia
antavat takuun kyllä juu mutta eivät tinaa johtoja vaan LIIMAAVAT ne ja 2 konetta oon avannut ja yllätys johtoja irronnu heti takuun jälkeen.toinen asia gameloader2 piiri on myyty mutta koneissa oli gameloader1 piirit
että sellasta
|
Mainos
|
  |
|
HaHakkeri
Newbie
|
11. tammikuuta 2005 @ 17:11 |
Linkki tähän viestiin
|
"Piraattipelit ei toimi modbiirillä netissä. Edes aidot pelit ei toimi netissä jos PS2:ssa on modbiiri. Mutta joissain modbiireissä on kytkin josta sen saa pois päältä kun haluaa pelata netissä."
Toi ei pidä paikkaansa.tein just eilen patchatun Ratcet&clank 3 :sen ohjeiden mukaan jotka löytyy http://www.ps2nfo.com/on-line.html Hyvin toimii!koneessa on magig v piiri ja versio on se surullisen kuuluisa v9 joista joillain on menny lukupäitä rikki.mulla toi on toiminu jo vuoden todella hyvin,ja on siinä maxtorin 80Gt kovalevy,sekin pelittää kivasti.
|