User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 22:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > kazaan partisipation level
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
KaZaan partisipation level
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
jmarkku
Newbie

1 tuotearvio
_
12. marraskuuta 2004 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinkahan sais kepulikonsteilla saatua kazaassa partisipation levelin nostettua tonniin, vai pitääkö tässä vaan antaa tiedostoja ladattavaksi ja odotella. Nyt on level vasta 18. Aloitin touhun pari viikkoa sitten. Biisejäkin ois jaettavaksi muutama sata.
konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. marraskuuta 2004 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lataa kazaalite niin on täydet pojot. Mutta mielellään kannattee käyttää esim torrent ohjelmia kazaan sijasta. Tai jos olet viruksista kiinnostunut niin käytä kazaata.

AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
13. marraskuuta 2004 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kazaa on persiistä...vaihda Torrentiin tai DC:hen...eMulekin on parempi.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Moderator

5 tuotearviota
_
14. marraskuuta 2004 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajattelin vaan tässä puolustaa kazaata kun sitä nykyään potkitaan päähän aika kovasti! Mun mielestä kazaa on yksi parhaimmista p2p ohjelmista ja ne jotka saavat siitä viruksia niin he eivät vaan osaa käyttää sitä! Eli kannattaa hommata tuo kazaa lite k++...

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Moderator
_
14. marraskuuta 2004 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mun mielestä kazaa on yksi parhaimmista p2p ohjelmista, ne jotka saavat siitä viruksia niin he eivät vaan osaa käyttää sitä!
No huhhuh noitakin heittoja :P
Jos, Jouko?, ongelmia elämääsi etsit, kazaa on juuri sinua varten :)
..oikeesti, toi on kyllä ohjelma, jonka käyttöä ei voi mitenkään suositella eikä ohjelmaa puolustella edes väkisin. =)

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Moderator

5 tuotearviota
_
14. marraskuuta 2004 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No emmä sitä mihinkään elokuvien imemiseen suosittele :D vaan ihan semmoisten pienten juttujen imuttamiseen kuten musiikin! :D mutta itehän ne ohjelmat valitaan ;)

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. marraskuuta 2004 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse Kazaalite ohjelmana on mainio mutta siellä verkossa on vain niin paljon viruksia että saa olla varovainen ellei tiedä mitä on tekemässä. Esim uudelle tietokoneen käyttäjälle kazaa viruksineen on mukava juttu varsinkaan jos ei tiedä mikä on palomuuri tai virustorjunta.. näitäkin ihmisiä on paljon. Itse olen käyttänyt vuosia kazaaliteä mutta nyt on käyttö on harventunut huomattavasti koska on yksinkertaisesti paljon parempia ohjelmia olemassa. Esim torrent pohjaiset ohjelmat. Käytän toki kazaaliteä joskus vielä jos en löydä muilla ohjelmilla haluttua tiedostoa mutta siis viimeisenä vaihtoehtona vain.

Member

1 tuotearvio
_
24. marraskuuta 2004 @ 05:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä Dc:llä tai torrentilla löytää oikeastaan kaikkea mahdollista mitä ikinä voisi kuvitella tarvitsevansa. Täytyy vain tietää mistä etsiä...
Fidelaar
Senior Member
_
24. marraskuuta 2004 @ 06:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tuo KZZZZ on jo hieman ajastaan jälessä...
En mä ainakaan viitsi imutella yheksän 30 sekunnin näytepätkää ja josko kymmenes olis kokonainen biisi...
Kun on softia joilla löytää koko albumin kansikuvineen päivineen iisimmin.
MadMax1
Junior Member
_
24. marraskuuta 2004 @ 07:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei voi olla virus pitoisempaa kuin kazaa.Itse olon käyttänyt DC++:saa eikä ainuttakaa örkkiä ole tullut.
jmarkku
Newbie

1 tuotearvio
_
26. marraskuuta 2004 @ 12:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä tuosta kazaasta ole vielä mulle zaastaa tullu. Toistaiseksi.
On mulla se DC++:kin, en osaa vaan käyttää sitä vielä.
Mitä ne hubit on!?! Mä en tajua. Oon yrittäny hakee netistä tietoa, mutten oo löytäny.
Toistaiseksi kazaa on kyllä mun tarpeisiin vastannu kohtalaisesti, täytyypä koittaa sitä liteä välillä.
tatemus
Member

1 tuotearvio
_
26. marraskuuta 2004 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikös tuo kazaa ala olemaan jo kuoleva tapaus?
käsittääkseni sieltä on hävinnyt käyttäjiä jo paljon.
oma mielipiteeni on että siirry vaikka eMuleen tai torrenttiin.
jmarkku
Newbie

1 tuotearvio
_
26. marraskuuta 2004 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun olen ladannut kazaalla musiikkia ja kun kuuntelen "my shared folderista" ladattuja biisejä
niin aina jonkun Roxetten biisin alkaessa tulee tällänen ikkuna:

MITÄ HELVETTIÄ!!

Ja kun lataan käyttöoikeutta niin tulee tällänen ikkuna vaikka en ole kuunnellu biisiä kertaakaan:

Kuinka tuon voi välttää. Vähän kyrpii. Saatanan Microsoft ja käyttöoikeudet.

En oo jaksanut vielä tavata niitä englanninkielisiä fuck-q sivuja.

Löytyiskö apuja/tietämystä.

Tässä oon opiskellu pikkuhiljaa DC++:ssaa. Taidan vaihtaa siihen kunhan opin systeemit.
jmarkku
Newbie

1 tuotearvio
_
26. marraskuuta 2004 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun olen ladannut kazaalla musiikkia ja kun kuuntelen "my shared folderista" ladattuja biisejä
niin aina jonkun Roxetten biisin alkaessa tulee tällänen ikkuna:

Tiedoston toistaminen edellyttää käyttöoikeutta
Tiedosto, jota yrität toistaa, on kopioitu CD-äänilevyltä.
Tiedosto suojattiin CD-levyltä kopioimisen aikana. Tämän vuoksi tiedostoa ei voi toistaa rajattomasti kaikissa tietokoneissa.
Jos haluat toistaa tiedoston tässä tietokoneessa, sinun on ladattava käyttöoikeus (tätä kutsutaan käyttöoikeuden siirtämiseksi). Käyttöoikeus toimii kuin sähköinen avain, jonka avulla voit "avata" tiedoston suojauksen ja toistaa sen.
Voit ladata tiedoston käyttöoikeuden valitsemalla Lataa käyttöoikeus.

Huomautuksia:
Microsoft seuraa sisällön käyttöoikeuden siirtojen määrää. Microsoft ei kerää siirtämistä varten yhteystietoja (esimerkiksi nimeä, osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta). Lisätietoja Microsoftille lähetettävistä tiedoista on tietosuojatiedoissa.
Lisätietoja suojatuista tiedostoista ja käyttöoikeuden siirtämisestä on Windows Media Playerin usein kysyttyjen kysymysten sivulla (FAQ-sivulla).

MITÄ HELVETTIÄ!!

Ja kun lataan käyttöoikeutta niin tulee tällänen ikkuna vaikka en ole kuunnellu biisiä kertaakaan:

Käyttöoikeutta ei voi ladata. Käyttöoikeus on ladattu jo kymmenen kertaa.
Lisätietoja suojatuista tiedostoista ja käyttöoikeuden siirtämisestä on Windows Media Playerin usein kysyttyjen kysymysten sivulla (FAQ-sivulla).

Kuinka tuon voi välttää. Vähän kyrpii. Saatanan Microsoft ja käyttöoikeudet.

En oo jaksanut vielä tavata niitä englanninkielisiä fuck-q sivuja.

Löytyiskö apuja/tietämystä.

Tässä oon opiskellu pikkuhiljaa DC++:ssaa. Taidan vaihtaa siihen kunhan opin systeemit.
Moderator

5 tuotearviota
_
26. marraskuuta 2004 @ 19:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No semmoista se on.. ei aina pidä luottaa siihen mitä lataa!

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

jmarkku
Newbie

1 tuotearvio
_
26. marraskuuta 2004 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vai niin... ..niinkai se on kun ilmasta musaa lataa, mahtaako ne muutkaan p2p-ohjelmat olla sen kummempia kun "kaukaa" katsoo.
Kai se ois varminta ostaa vaan kaupasta sen muutama sata cd:tä niin sais krediititkin mukana.
Mut kun ei viitti nähä vaivaa, näinhän ne parhaat biisit tulee kätevästi, eikä oo rahaakaan, kaikki ylimääräset uppoo tähän tietsikkaan ja bisseen.
Moderator

1 tuotearvio
_
26. marraskuuta 2004 @ 21:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joku ripannut cd:n mediaplayerillä mysharedfolderiin ja sitonut ne biisit siihen tietylle mediaplayerille. Kun millä tahansa muulla koneella niitä yrittää soitella.. eipä toimi. Noita löytyy lähinnä vain kazaasta ja 1gb dc++- hubeilta.
jmarkku
Newbie

1 tuotearvio
_
26. marraskuuta 2004 @ 22:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh, ...aina sitä oppii uutta, vaikken tajua paljoakaan "lettas":in kirjoittamasta. Voi hellan lettas sentään. Tässä opiskellaan.

Onko jollakin käyttökokemuksia Skype-ohjelmasta?
Ilmaisia puheluita ...kele!
Onhan noita ohjelmia ollu jo maailman sivu, mut onko ne nyt lyömässä varsinaisesti läpi? ja kuinka hyvin ne toimiì?
Tässä pari linkkiä juttuun:

Lataus:
http://kotisivu.mtv3.fi/aaltonenjyri/popohje.html

Lehtiartikkeli:
http://www.tekniikkatalous.fi/doc.ot?f_id=608757

Käyttökokemuksia:
http://users.utu.fi/~juhehe/jutut/skype.txt
tatemus
Member

1 tuotearvio
_
27. marraskuuta 2004 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toi skype on minusta erittäin hyvä ohjelma,toimii kuin junan vessa.
jmarkku
Newbie

1 tuotearvio
_
27. marraskuuta 2004 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pääsis vaan koittaan sitä skypeä kun ei oo kellään kaverilla samaa ohjelmaa. Täytyy vissiin mainostella ja tyrkyttää.
Kyllä se kazaa on tosiaan ihan persiistä nyt kun oon oppinu käyttään dc++:ssaa.
Sieltä kun saa niin paljon kätevämmin isompiakin tiedostoja.
Käyttöönotto vaatii vaan vähän opiskelua vaikka käyttis on suomeksikin.
Kyllä kai kazaakin on koht. kätevä yksittäisten biisien hakemiseen
joppis
Member
_
27. marraskuuta 2004 @ 13:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
On mulla se DC++:kin, en osaa vaan käyttää sitä vielä.
Mitä ne hubit on!?! Mä en tajua. Oon yrittäny hakee netistä tietoa, mutten oo löytäny.
Eli hubit ovat "servereitä" joilla pyörii porukkaa. Voi lukea lisää http://www.finx.org/fi-faq.php

Myös "hae viestejä" toiminto toimii, joten käytä sitä.
Mansonite
Junior Member
_
21. joulukuuta 2004 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mul on ollu Kazaa Lite K++ jo vuoden ja ei oo tullu yhtään mitään viruksen virusta tai mitää muutakaa häikkää ja biisejä ladannu melkest tuhat, mitään vikaa ei oo biiseissä ollu, DC++:n latasin nyt, koska leffoja pitäs vähän imutella tuolta.. Mut Kazaa Lite K++ on yks parhaista musiikin imuttamis ohjelmista, tosin Kazaan kokoversio on yks iso virus..
Member
_
21. joulukuuta 2004 @ 10:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh.. iha miten vain. Mutta, jos et halua huonoa omatuntoa nii älä suosittele sitä kellekkään!
Newbie
_
21. joulukuuta 2004 @ 10:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos nyt viel tosta kazaa lite k++ mainitsis sen et ei sekään oo täysin spy vapaa, senkin mukana tulee yks kazaa urkkia mut sitä ei vaan kaikki spy ohjelmat löydä.... Giantin Antispyware huomas sen... Mut nytpä giantti huononee kun microsofti meni ostaa sen ...

Eikä kazaa / litea kannata oikeesti käyttää, on niitä parempiakin ohjelmia !!!
Mainos
_
__

_
Mansonite
Junior Member
_
21. joulukuuta 2004 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hohhoi, Kazaa Lite K++ on samanlainen ohjelma kuin DC++, siinäkin ladataan musaa ym. muiden käyttäjien tietokoneilta, viruksiahan voi saada jos esim. lataa ohjelman joltakin sieltä, ja itsekkin voi päättä mitä jakaa muille, mutta mun jutut loppu tähän!

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > kazaan partisipation level

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy