User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 11:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ ja upload
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dc++ ja upload
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
TomBale
Newbie
_
20. marraskuuta 2002 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kysymys koskis upload kaistaa. Eli voiko sitä rajoittaa ? Tarkoitus olisi jakaa tavaraa ja antaa toisten ottaa mutta kun ongelma on seuraava. Kun alan uppimaan tavaraa oma download rate tipahtaa melkein nolliin. Eli ensin imuroin jotain vaikka 50 kb/s ja kun alan uppimaan downi tipahtaa 2 kb/s ja upin 48 kb/s ? Voiko tuota rajoitaa esim 50/50 suhteeseen ?
Poy
Senior Member
_
25. marraskuuta 2002 @ 07:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuittaus paketit ei pääse enää niin nopeesti menemään uploadiin. Kokeile säätää bufferia.
Aksu13666
Newbie
_
13. joulukuuta 2002 @ 22:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma...eli mitä bufferia säätää ja mihin suuntaan ja mistä
Member
_
19. joulukuuta 2002 @ 21:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koeilkaa panna ruxi kohtaan:settings/advanced/(use small send buffer)mulla autto toi jonku verran...
Aksu13666
Newbie
_
21. joulukuuta 2002 @ 00:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei paljon auta...

Eikö mistään xp:stä löydy vipua jolla voisi laittaa vastaus pakettien prioriteetin korkeammaksi kuin upstream virran...tai jotai kaistanleveyden säädintä jolla vois nopeutta rajata hieman että vastaus paketit pääsisi lähtemään.

Minulla ongelma ilmenee niin että jos imen ilman upstream tietovirtaa saan noin 115kt/s
mutta jos joku imee minulta esim 20kt/s nopeus tippu 30kt/s...

Tai olisko ohjelmaa jolla kaistaa voisi HIEMAN rajata. Ei siis lopettaa uploadasta kokonaan vaan rajata sen verran että vastaus paketit pääsevät lähtemään.

Joku GURU voisi antaa nyt kunnon vastauksen...Kukaan ei vielä ole pystynyt auttamaan...edes yliopiston omasta atk newsgroupista ei ole löytynyt vastausta.
Rude
Inactive
_
27. joulukuuta 2002 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikös nopeuden rajoittimet ole nimen omaan kiellettyjä dc++:ssa olkaa reiluja eli jos itse haluatte saada niin antakaa myös toisille. Mitä siitäkin tulis jos kaikki ruuvais upit minimiin, sitäpaitsi luulisi että jos operaattori lupaa esim. 512/512 niin nopeus olisi molempiin suntiin parhaimmillaan vähän reilu 50 kt, jos olen ihan väärässä niin korjatkaa ihmeessä
C0bRa
Suspended due to non-functional email address
_
1. tammikuuta 2003 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mulla ole ikuna noin kauheasti vaikuttanut,voi olla tarjoajasta kiinni sitten.Kokeiltuja on 256k/512k,1Mb/384k sekä 8Mb/1Mb.

Tosin jos buuttaa servukoneen niin kyllähän nuo nopeudet resetin aikana ylöspäin kohoavat ja laskevat taas kun uppi alkaa.

Onko näissä ADSL:ssä mahdollista ottaa tuota kuittausta pois käytöstä? Peliserveriä silmällä pitäen?
MithriL
Newbie
_
1. tammikuuta 2003 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yks vaihtoehto on hackattu dc++ clientti, jossa
on upload cappi. Tosin joiltain hubeilta voi lentää ulos ja tulla bänni jos käyttää upload rajoituksen omaavaa clienttiä.

Pistäkää mailia mirtul@mbnet.fi
niin kerron mistä saatte näitä patchättuja clienttejä, jos kiinnostaa.
make200
Member
_
2. tammikuuta 2003 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käsittääkseni tuo downloadin tipahtaminen on vaan kaapelimodeemien ongelma johon auttaa tuo use small send buffer asetus
patchattu client auttaa paremmin tohon ongelmaan mutta aina löytyy miitä pas***läjiä jotkä pitävät uploadin 1kt/s vaikka linja olis 1Mbit joten jos löydän hubista sellasen clientin niin kenkää tulee (ja sen löytämiseen on onneksi tehty työkalut :) joten ei ruikuteta jos käytetään)
Mainos
_
__

_
MithriL
Newbie
_
2. tammikuuta 2003 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli tää ongelma versio (0.181 with zonealarm)kanssa ja kyllä vi*utti kun ite et saanut kun joku ~2kB/s ja jengille uppasin
about 60-70kB/s ja sit ruxasin small buffer send
kohdan ja hyvinhän se toimi, kunnes about 10 leffaa ja pari gigaa OuterLimits sarjoja joita olin imutellu Olivat korruptuneita. no aveille
vähän divfixää mut sa*tana kaikki oli pilalla.
Otin use small send bufferin pois ja hyvin toimi taas mut hitaasti. Sit käyttelin vähä aikaa patch clienttejä mut useat potkut perseeseen hubeilta saivat luopumaan sen käytöstä. Luulen että korruptioituneet lataukset johtuivat Zonealarmista. No nyt on
tiny personal firewall ja versio 0.21 ja ihan hyvin toimii kaikki.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ ja upload

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy