User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 09:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > imurointi nopeuksia?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Imurointi nopeuksia?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Natz
Newbie
_
20. marraskuuta 2002 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin nyt edonkey sentää imuroi,
mutta nopudet ei ole kaksisia eli
kysyisin minkälaisiin nopeuksiin
olette päässeet/minkälaisiin nopeuksiin
on mahdollista päästä?, kun yhteys on
Sonera adsl 256.
Iselläni imurointi nopeus on vain
10-15kb/S voiko nopeutta jollain lailla
saada lisättyä, jos voi miten?
whiteboy
Junior Member
_
20. marraskuuta 2002 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kun mulla oli baana adsl 256 niin otti kyllä ihan niin paljon kun siitä lähtee. Eli jotain 24-28. Mutta lue täällä näitä thredejä ja hae sieltä hyvät säädöt siihen edonkeyhen. Itse käytän kylläkin emulea.

PS.kannattaa yrittää sit hakeutua semmoselle servulle missä eniten käyttäjiä! Mitä enemmän lähteitä sitä suurempi nopeus...yleensä.

Natz
Newbie
_
20. marraskuuta 2002 @ 20:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon yrittäny kokeilla vaihdella servuja, mutta
yleensä pääsee vaan semmosiin missä on noin 1000-2000 käyttäjää näihin missä on 10000-25000 käyttäjää en ole päässyt..
Edonkey asetukset on muuten max download speed 0,max upload speed 10, line speed down 0, max connections 5000, proxy type:none, port:22
miltä nää vaikuttaa?.
ZargoX
Suspended due to non-functional email address
_
21. marraskuuta 2002 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyviltähän noi asetukset vaikuttaa, ainakin jos tota portti 22:sta ei ole tukittu. Mulla on muuten saman ISP:n yhteys ja vielä yhtä nopea, eli toi 256kb/s, ja siirtonopeudet on samaa luokkaa, tosin joskus saatta olla 28kt/s mutta yleensä 10-20kt/s. Riippuu aika paljon mitä tiedostoa lataa, jos kyseessä on joku sharereactorin suosittu julkaisu, on nopeudet hyvin usein lähellä maksimia, harvinaisimmilla filuilla nopeudet ovat luonnollisesti pienemmät. Ja kyllä noilta 1000-2000 käyttäjän servuilta ihan hyvin löytyy sourceja, ainakin jos on imuttamassa jotain suosittua filua.
lollo
Junior Member
_
21. marraskuuta 2002 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Isdn 128 ja vauhti on 15 k/Sec, niille jätti servoille saa naputtaa joskus kauan mutta sitkeys palkitaan.
Aina välillä tulee se lowid juttu mutta ei se haittaa.. kun pääsee servolle niin se on taas miljardiluokkaa. Asetukset on max download speed 20,max upload speed 10, line speed down 0, max connections 3000 ja käyttis XP Pro (sp1) lisäks Norton internet security 2003
texmex
_
22. marraskuuta 2002 @ 02:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on jippiin 1.0 Mbps yhteys ja edonkey ei ime kunnolla olen kokeillut erillaisia arvoja ...mitkähän olisi ne oikeat.
ZargoX
_
22. marraskuuta 2002 @ 09:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
texmex: vaihda eMuleen, on mielestäni parempi kuin edonkey.
asetuksiin laitat emulessa lataus: 120 kt/s
lähetys: niin paljon kuin haluat, riippuu upload kaistastasi.
yhteyksiä enintään: muutama tuhat, vaikka 5000, mulla on 2000 ja soneran 256kbs adsl.
enimmäismäismäärä lähteitä per tiedosto: vaikka puolet siitä paljonko sulla on maksimi yhteyksien määrä.
saato tulla vähän sekavasti, toivottavasti ymmärrät =)
texmex
_
22. marraskuuta 2002 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei nopeudet paljon päätä huimaa näillä asetuksilla 0-3,missä vika
Pönö
Newbie
_
22. marraskuuta 2002 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Overnet on myös ihan kokeilemisen arvoinen ohjelma. Servu listojen päivitys on taaksejäänyttä elämää. Nopeudet ihan hyvät. Käyttäjiäkin tulee kokoajan lisää tällä hetkellä mulla on 98304 käyttäjää ja filuja 4780032, että eiköhön vaihdeta kaikki overnettiin niin saadaa tiedostot jakoon ja nopeudet kattoon.
Natz
Newbie
_
22. marraskuuta 2002 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nii mikähän nyt mättää hävis kaikki serverit
eikä uusia saa ei sitten millään onko tää vika
nyt muualla vai sekoileeks tää kone jälleen kerran. Mauriceen ei saa yhteyttä ensinkään!.
Mainos
_
__

_
Tko
_
22. marraskuuta 2002 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ollut nykyisin useasti ongelmia päivittää lista Mauricesta, koska ei saa yhteyttä sinne tai ilmoittaa että on ongelmia päivittää serveri lista. Minulla on Sonera adsl 256 ja imurointi nopeudet parhaimillaan noin 26 kiloa.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > imurointi nopeuksia?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy