Nierle ja rahojen palautus
|
|
natrium
Inactive
|
17. marraskuuta 2004 @ 08:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kellään ollut mahdollisten palautusten kanssa ongelmia? Menin jotenkin ryssimään Eu-maksun ja maksoin sitten tuplana 160?:n tilauksen.:) No, olen soitellut noin 4tuntia Nierlelle, mutta eihän sieltä kukaan vastaa.
Pommitin meililläkin kahteen eri osoitteeseen, no reply:)
Tais tulla kalliit levyt tälläkertaa. Muutenhan Nierle toimii kuin junan vessa. Saa nähdä miten rahojen käy.
|
ipzu
Suspended due to non-functional email address
|
17. marraskuuta 2004 @ 09:07 |
Linkki tähän viestiin
|
jos et saa yhteyttä millään, ota kylmästi yhteyttä vaikkapa kuluttajanasiamieheen, tai vaikka poliisille, josta sinut kyll ohjataan oikealle osastolle...NoH...ainakin, jos tykkät puhelinjonottamisesta ;)
äLä vittuiLe muLLe...
-saunan takan on vielä tilaa.....
|
natrium
Inactive
|
17. marraskuuta 2004 @ 13:15 |
Linkki tähän viestiin
|
No joopa ja joo... Omaa aasiuttani menin maksamaan 2 kertaa. Nierleltä sitten tuli kuin tulikin vastaus meilitse. Palaavat kuulemma asiaan kun suorituKSET on tilillä. En kumminkaan suosittele "ottamaan" yhteyttä puhelimitse. Itse aloitin puhelin pommituksen tänään 08:30 ja lopetin about 15:50. Luonnollisesti kukaan ei vastannut. Anyway, mun kohdalla Nierle on ollut loistava... Toivotaan kumminkin että rahat palautuu, ettei tarvitse lähteä Saksaan.
|
Moderator
|
17. marraskuuta 2004 @ 14:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Ainakin omalla kohdalla rahat palautuneet tilille ku tuli ostettua sekundakamaa ja vaadin rahat takaisin. Ota huomioon, että rahojen siirtelyyn saattaa mennä parikin viikkoa kun edestakasin ovat menossa =)
|
natrium
Inactive
|
24. marraskuuta 2004 @ 17:27 |
Linkki tähän viestiin
|
SAKSALAISEEN voi luottaa kuin Kekkoseen:)
Eli samana päivänä kun kertoivat että maksu on saapunut ja tavarat lähtökuopissa, ilmoittivat samaan hengenvetoon, että olet muuten maksanut tuplana, mihin haluat rahat... Tosin levyjä ei ole vielä näkynyt. Kai DHL:n setä ne sieltä kohta roudaa.
|
mr_gimmel
|
26. marraskuuta 2004 @ 10:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Eihän eu-maksua edes pysty maksamaan samalla summalla saman päivän aikana kahteen kertaan? Ainakin osuuspankeilla on tällainen ilmoitus sivuillaan...
|
Siliva
Newbie
|
30. marraskuuta 2004 @ 11:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten pystyy vaihtamaan/palauttamaan tavaraa kun tuli tilattua vääriä koteloita?? tarvitsisin apua nopeaan!!!!!!
|
mr_gimmel
|
30. marraskuuta 2004 @ 12:41 |
Linkki tähän viestiin
|
No se kai riippuu aivan siitä missä vaiheessa tilausta olet. Jos et ole vielä maksanut niin tilaat vaan uudestaan etkä maksa ensimmäistä. Jos olet juuri maksanut niin varmaan kannattaa lähettää mailia ja kysyä miten toimia. Toisaalta jos tavarat ovat jo tulleet niin homma menee kai astetta vaikeammaksi...
|
Siliva
Newbie
|
30. marraskuuta 2004 @ 13:23 |
Linkki tähän viestiin
|
tavarat ovat tulleet! en tiedä maili osoitetta??!!
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
30. marraskuuta 2004 @ 13:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos kotelot on jo saapuneet ja ei huvita palautella takaisin, niin melko varmasti saat ne myytyä samaan hintaan eteenpäin vaikka huutonetissä. Jostain syystä myös koteloiden hinnat on monta kertaa kalliimpia Suomessa kuin Saksassa.
Sen sijaan tyhjiä levyjä ei kannata huutonetissa yrittää myydä, siitä ei seuraa kuin ikävyyksiä...
|
Siliva
Newbie
|
30. marraskuuta 2004 @ 15:14 |
Linkki tähän viestiin
|
vaan kaveri tilasi minidisc - levyjä joilla ei ole minulle käyttöä. löytyykö nierleltä suomen kielisiä puhelin keskuksia ym ym. kertokaa!! kertokaa myös jos olette kiinnostuneita minidisc-levyistä. Vaan kannattaa yrittää aina palauttaa.
|
Mainos
|
|
|
Siliva
Newbie
|
30. marraskuuta 2004 @ 15:15 |
Linkki tähän viestiin
|
siis minidisc-koteloita