User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 05:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bittorrentin absoluuttinen lakko
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Bittorrentin absoluuttinen lakko
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
spokk
Newbie
_
18. marraskuuta 2004 @ 09:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Torrentit lakkasivat eräänä ikävänä päivänä toimimasta, eikä mikään tunnu auttavan. Olen yrittänyt eri aikoihin ja eri torrentteja eri paikoista, ja aina sama homma. Olen myös koittanut kolmea eri clienttiä eikä sekään auta. Palomuuria olen yrittänyt puhkoa vaikka vähän noviisi olenkin. Kaikki muut p2p ohjelmat kuitenkin toimivat moitteetta, mutta bt:tä käytin eniten ennen outoa toiminnan loppumista.

Vaihdoin jokin aika sitten sauniksen 8/1 letkuun, mutta en muista menikö bt jumiin vaihdoksen jälkeen vai oliko se jo aikaisemmin. Mitä nyt netistä vieraskielisiltä foorumeilta olen lukenut, joillain muillakin tuntuu olevan sama ongelma. Kaikkialla kuitenkin kaikki ovat toitottaneet palomuurin puhkomisesta ja muusta, vaikka threadin aloittaneet kivenkovaan väittivät että heillä ei edes ollut palomuuria.

Minulla on siis f-securen oma palomuuri ja adsl modeemin oma. Aikaisemman olen sammuttanut kokonaan ja modeemin oman puhkonut mielestäni oikeaoppisesti. Käyttiksenä on yllättäen windows ja bt clienteistä olen koittanut ABC:tä, Bittornadoa ja jotain kolmatta.

Onko kukaan kuullut vastaavasta, tai mahdollisesti ehkä jopa kokenut samaa?
tatemus
Member

1 tuotearvio
_
19. marraskuuta 2004 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ainoa mikä heti tuli mieleen oli porttiasetukset.
muutamissa paikoissa ovat portit 6881-6889 lukittuja.
tietysti asiaa auttaa jos annat tarkempia tietoja ongelmista.
mutta kummalta tuntuu että yllättäen tuo tapahtui.
mitään asennuksia ei ole tehty?
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bittorrentin absoluuttinen lakko

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy