DVD Shrinkin kanssa ongelmia?
|
|
Member
3 tuotearviota
|
18. marraskuuta 2004 @ 13:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Ongelmana on DVD:n tekeminen shrinkillä. Työ onnistuu, jos olen "DVD Decrypter" ripannut DVD:n kovalle kaikki DVD tiedot, mutta mikäli olen käyttänyt edellämainitun ohjelman omaa ehdotusta niin DVD shrink ei löydä fileä vaikka käytän valikkoa "open file".
Onko kyseiset kovalle ripatut tiedot menetetyt....? Tietenkin voisin tehdä niistä DivX tms. Mutta siis DVD teko ei siis shrinkillä onnistu.
Olisi pitänyt tietenkin ripata kaikki DVD:n tiedot kovalle.
ps. kuuluuko asia edes tänne....lol
|
Member
1 tuotearvio
|
19. marraskuuta 2004 @ 03:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse en tuolla DVDshrinkillä ole juuri pelaillut, mutta voisin suositella ainakin kokeilla DVD2ONEa. Mulla toiminut tosi hyvin.
Ja rippaukseen smart ripperi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. marraskuuta 2004 @ 03:19
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
19. marraskuuta 2004 @ 12:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Rippasitko levyn imagena vai IFO muodossa?
|
Member
3 tuotearviota
|
22. marraskuuta 2004 @ 10:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Näyttäisi olevan 1 kpl ifo(VTS_01_0.IFO) ja loput 6kpl vob(VTS_01_1) muodossa.
Shrink ei siis löydä tiedostoja vaikka avaan valikolla "open file"
Ilmeisesti olisi siis pitänyt ripata kaikki DVD:stä sinne kovalle - tein niin kuin "DVD Decrypter" default asetus ehdotti.
Sen ekan DVD polttokokeilun jälkeen siis olen ripannut kaikki DVD:stä ulos ja silloin Shrinkillä ei ole mitään ongelmaa kaikki toimii hienosti ja kuva-jälki on loistavaa.
Mutta ilmeisesti noi vaillinaisesti ripatut ifot/vobit jäävät sitten tuhottavaksi(delete).
DivX en jaksa alkaa polttamaan, koska shrinkin jälki on niin hyvää ja saa kattoo isolla TV:llä.
Shrinkistä vielä toteaisin, että omat DVD ovat pakkautuneet suhteessa n. 65-75% yleensä alle 70 siis pakkaus kai on silloin n 30% suhteessa?
Missään ei ole mainintaa, että vaikuttaako asetus backup/maximum sharpness mitään. Itse kokeilin muutamaan levyyn ja en huomannut mitää suurta eroa, mutta onkohan siitä haittaa....?
Mikäli, jollakin on Shrinkin käyttöön käytännön neuvoja-vinkkejä ottaisin niitä mielellenä vastaan...
|
Senior Member
|
22. marraskuuta 2004 @ 11:05 |
Linkki tähän viestiin
|
"Mutta ilmeisesti noi vaillinaisesti ripatut ifot/vobit jäävät sitten tuhottavaksi(delete). "
älä tuhoa noita jotka olet ifo-modella ripannut, saat niistä tehtyä dvd2one softalla, vaikka shrink ei niitä kelpuuta... (dvd2one tosin maksullinen)
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
22. marraskuuta 2004 @ 11:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Itse en tuolla DVDshrinkillä ole juuri pelaillut, mutta voisin suositella ainakin kokeilla DVD2ONEa. Mulla toiminut tosi hyvin.
Ja rippaukseen smart ripperi.
DVD2One on maksullinen, olen tosin itsekin "ostanut" sen.
Käytä AnyDVD:tä tai ilmaista DVD43:a onen kanssa niin hoituu rippauskin onella.15-25min ja pääset jo polttaan varmuuskopiosi.
|
henkkar
Suspended due to non-functional email address
|
22. marraskuuta 2004 @ 19:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Rippasit vaan itse elokuvan. Eli shrinkistä valitset vain re-author ja haet polun minne elokuvan kopsasit ja sit vaan shrinkkaan.
|
Mainos
|
|
|
Member
3 tuotearviota
|
23. marraskuuta 2004 @ 13:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Aivan oikein siis pelkän movien kai ilman valikkoja.
No ehdin jo kokeilla tota DVD2one(trial) sillä saa helposti koottua noista eri fileistä tosin trial versiossa on 30min tallenus rajoitus.
Mutta kokeilin juuri mainitsemaasi hommaa no sehän toimii niinkin - ei siis tartte ostaa DVD2one tai alkaa rippaa uudestaan levyjä. Thx neuvosta/neuvoista.
|