User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 15:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > iso onkelma dvd-levyn poltossa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
iso onkelma dvd-levyn poltossa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nieminen9
Newbie
_
19. marraskuuta 2004 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli niin...ongelmana on että en saa poltettua dvdeitä ollenkaan, se vaan valittaa että polttoprosessori epäonnistui nopeudella 4x...normaalit cdt pelaa hyvin, niissä ei ole ollut mitään ongelmaa...oon koittanu erityyppisiä levyjäkin...kone ja asema on 2kk vanha ja koitin ekaa kertaa polttaa dvdtä vast nyt ja ei toiminu(eli kone on ihan uus paitsi oon kerran alustanu kovon)

nää tiedot oon saanu asemasta
HP DVD WRITED & CD-WRITER
_nec dvd+rw nd-2100ad
firmware version: 1.26

nii ja sit ku yritän laitehallinnasta ja aseman ominaisuuksista ja sieltä dvd-alue laittaa aluetta niin tulee teksti et ALUEASETUKSIA EI VOI PÄIVITTÄÄ,VARMISTA ETTÄ ASEMA SISÄLTÄÄ ALUEEN TIETOVÄLINEET.
en sit tiiä et onko tolla niin välii tai auttaaks se asiaan...

mut siin on mun iso onkelma.

Zombie2
Suspended permanently
_
23. marraskuuta 2004 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onks se siis HP vai NEC?
Jos NEC
http://club.cdfreaks.com/forumdisplay.php?f=86
JaspaJami
Senior Member
_
24. marraskuuta 2004 @ 06:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
_nec dvd+rw nd-2100ad
Kait käytät + formaattisia levyjä?
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > iso onkelma dvd-levyn poltossa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy