User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 23:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ongelmia gta:n ja lotr:n kanssa..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ongelmia gta:n ja lotr:n kanssa..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kl9644
Newbie
_
19. marraskuuta 2004 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
..eli olen nyt ladannut pari kertaa sekä gta san andreaksen että lotr new agen ja poltossa ei ongelmia.
Käynnistettäessä gta (4 kertaa poltettu nyt) käynnistyy mut kuva nykii pahasti ja hyytyy kokonaan ennen varsinaisen pelin alkua...?
Sama Lotr:n kanssa. Käynnistyy mut tökkii tosi pahasti, kuva ja ääni ei synkkaa ja ohjaimet ei toimi kunnolla ja peli latautuu tosi hitaasti ja hyytyy taas.
Muut uudetkin kopiot toimii hyvin.. paitsi cdr pelit.
Laserin lukupäässä ilmeisesti vikaa?! Voisko ongelmat noiden kahden pelin kanssa johtua laserista??
..vai muusta? Olisko liikkeellä epäkurantteja imageja?
romero
Senior Member
_
19. marraskuuta 2004 @ 19:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko tämä olla liityksissä siihen että ainakin Matrix Infinityllä on ollut vaikeuksia muutamien uudempien pelien kanssa, ongelma on korjattu uusimmassa päivityksessä mutta sivuilla ei mainittu mistä tuo on johtunut.
kl9644
Newbie
_
20. marraskuuta 2004 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei tässä tapauksessa, koska konsolini on vanha v4 uskoakseni ja siinä muutaman vuoden jo ollut Messiah-piiri...
Olisko muita ehdotuksia kellään?
Fidelaar
Senior Member
_
20. marraskuuta 2004 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jospa kokeilisit ostaa kaupasta alkuperäisen ja testata sillä???
Kapula
Junior Member
_
20. marraskuuta 2004 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mahdollistahan on sekin, että tiedostot ovat korruptoituneet. Kannattaa kokeilla ladata uusiksi. Nykyään mulla tuppaa korruptoitumaan kaikki mitä imutan... Tosin eipä tuu paljon pelattua.
miki
Suspended due to non-functional email address
_
20. marraskuuta 2004 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mene ja tiedä missä vika.Olen ladannut saman pelin ja toimii,piirinä gameloader 12 pleikka V9.Olen huomannut kyllä pakettien viallisuuden ladattaessa määrätyillä softilla.Kannattaa kokeilla toista lataus softaa missä on pakettien korjaus ja arvionti tiedoston toimivuudesta.
eyeTiger
Member
_
21. marraskuuta 2004 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni ollut kanssa vastaavia ongelmia, mutta kuulin konstin tuohon nykimis ongelmaan...

Polta pelit ainostaan DVD Decrypterillä - ohjelma polttaa kaikki image muodot ja nykimiset lakkaa siihen paikkaan, oli sitten uusi tai vanha kone tai miten kulunut laaseri.

eyeTiger
Member
_
28. marraskuuta 2004 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viellä tuosta DVD Decrypteristä.

Tänään huomasin koitettuani PS2:sen peliä DVD-RW:levyltä vanhassa v5 mallissani niin peli toimi!!!

Olen aikaisemminkin koittanut polttaa RW:lle peliä, mutta yksikään ei ole toiminut ennen.

Tuntuu aika pätevältä poltto-ohjelmalta ja viellä ilmainen ohjelma.
eyeTiger
Member
_
28. marraskuuta 2004 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pieni lisäys viellä:

Sain v5 mallissani toimimaan jopa CD-RW:lle polttamani pelit. Eiköhän ne sitten toimi ihan kaikkissa malleissa kun vaan polttaa DVD Decrypterillä?
Mainos
_
__

_
kl9644
Newbie
_
29. marraskuuta 2004 @ 13:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okey boys..
Kiitti vinkeistä. Olen polttanut DVD Decrypterillä, Nerolla ja Alcohol 120%:lla.
Viime aikoina on tullut imutettua aika monta korruptoitunutta peliä, joten tarvinnee kokeilla ohjelmaa, joka stekkaa paremmin mitä lataan.

Itse en ole saanut omassa v3 pleikassa toimimaan vielä dvd-rw.tä lainkaan.. en plussaa en miinusta mut rohkaisevaa kuulla että joku muu on, joten en taida luovuttaa vielä.. kokeillaan Decryptorin kaa sit kans!

huom. sain ladattua viimein toimivan version gta:sta :)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ongelmia gta:n ja lotr:n kanssa..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy