User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 19:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > mista loytyy luxor- t4 tarjous tai vastaava?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mista loytyy luxor- T4 tarjous tai vastaava?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Thammer
Junior Member
_
22. marraskuuta 2004 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tanne linkkeja mista loytyy "paivan" halvimmat laittet, tuo luxor t4 kiinnosta mutta ei ole tarjous enaan voimassa luxori´lla. Conax- pitais olla..
Kiitos!!!!!

hilut,filut,pilut
2fst4u
Junior Member
_
23. marraskuuta 2004 @ 03:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisit ollut hiukan nopeampi ;)

Eipä taida löytyä tuota Luxoritia muualta kuin tuolta webistä, ainakaan vielä.

Jos menet tuonne luxoritin sivuille ja teet tilauksen, niin kyllä näyttäisi vielä olevan mahdollista ostaa tuohon 99? hintaan, vaikka tekstissä muuta sanotaankin.
U2TAI
Newbie
_
26. marraskuuta 2004 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi. Kokeilin hankkia toisen Luxoritin ja sainkin sen suht.nopeesti(T4). Se tarjous näyttää olevan ohi, eli hinta näkyy nousseen 129 ?:hen ja uhkaavat nostaa joulun jälkeen vielä 149:iin, mikä näyttäisi olevan ovh. Nyt pitäisi ostaa C4:nen stadiin, mutta kyllä senkin hinta on näköjään noussut sen saman verran.
Toisaalta ei haittaa. Mä ostan ainakin sen C4:n heti, ennen kuin se on noussut taas. Kai se pysähtyy sitten 149:ään, kuten niiden kotisivuilla lupaillaan. Jos joku ei ole löytänyt niistä tarpeeksi infoa, niin lukekaa www.luxorit.fi, sieltä löytyy sivukaupalla tietoa ja mulla kun tuli just toinen T4, niin olettaisin, että C4 olisi yhtä hyvä. Eihän sitä voi vielä vannoa, mutta noi T4:set on ollut ainakin hintansa arvoisia.

0202
Temeri--
Junior Member
_
26. marraskuuta 2004 @ 22:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No laitetaan tänneki sitten tuo juttu. Että noita Luxorit:n bokseja saa Halpa-hallin myymälöistä. Näyttää meinaan tuolla Luxorit:n sivuilla olevan jälleenmyyjät kohdassa tuo Halpa-Halli. Että nyt niitä ei tarvitse tilata vaan ne saa suoraan kaupasta :D
Mainos
_
__
 
_
U2TAI
Newbie
_
27. marraskuuta 2004 @ 04:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samat jutut molemmissa ketjuissa, mutta mitä se haittaa. Se Halpa-Halli-ketjussa (oliko se nyt 32 eri
liikettä) on hemmetin hyvä juttu ja mulla on semmonen tutina, että kun ne laittoi tuotteen liikkeisiin, niin niitä tulee jatkossa löytymään monesta muustakin kaupasta. Mun käsittääkseni se ei ole mitenkään vaikea artikkeli myydä ketjuille, mutta aika näyttää.
Tosin kun mulla asuu kaveri paikkakunnalla, jossa on HH:n myymälä ja se halusi kanssa Luxoriti, niin HH:ssa oli kuorma just vasta tulossa, eli sitä kai saa sitten ensi viikolla.

0202
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > mista loytyy luxor- t4 tarjous tai vastaava?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy