User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 6.8.2025 / 22:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > f-secure ja dc++
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
F-Secure ja DC++
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MadMax1
Junior Member
_
24. marraskuuta 2004 @ 02:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asennin viikon loppuna F-Secure 2004 virus ohjelman,tämän jälkeen imutus nopeus on tippunut MAX 10kb/s kun se aikaisemmin oli 50kb/s-1Mb/s välillä.Upload pelaa kuten ennenkin.Olen kokeillu ottaa palomuurin kokonaan pois käytöstä.Mikä mättää?DC++ versio on 0.401
spetsnaz
Newbie
_
29. joulukuuta 2004 @ 04:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama ongelma. mulla on siis kans toi f-secure, ja dc++ lataa tosi hitaasti. mistä johtuu?
Member
_
29. joulukuuta 2004 @ 05:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siitä ku f-secure on niin paska ettei pysty valvomaan nopeempaa liikennettä =)ja jos on vaikka 10 siirtoa yhtäaikasesti niin se sekoaa täysin lol...
sen takia kai moni internet palveluntarjoojaki kauppaa asiakkailleen kyseistä softaa.pitää kaistat kurissa.
Erpling
Junior Member
_
30. joulukuuta 2004 @ 13:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itelläkin on f-secure ja dc++ imut tulee tosi hitaasti. Bitcometilla imut tulee 100-200 kt/s. Eli kyl f-secure pystyy valvomaan nopeampaa liikennettä. Vai käyttääkö Bitcomet automaattisesti jotain palomuurin porttia? Voiko dc++:lla avata jonkun palomuurin portin?
Member
_
30. joulukuuta 2004 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vitsihän toi oli mitä kirjotin...nortonin kannattaja ku oon =)
vaaris
Suspended permanently
_
30. joulukuuta 2004 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko XP:n palomuuri päällä -> kahta muuria ei saa pitää päällä -> tulee suurella todennäköisyydellä ongelmia. Eikös tossa 2004:ssa ole palomuuri samassa?

Itellä F-Secure pelittää hyvin DC++ kanssa. Mulla on 10Mbit linja ja helposti pääsen ~1.25MB upload/download -nopeuksiin. Mulla 10 slotia auki ja kokoajan kauhee kuhina päällä!

Eli: F-Securessa ei ole mitään vikaa, vaan vika löytyy näppäimistön ja penkin välistä. Jos ei tiedä oikein, että mitä tuli tehtyä ja monta muuria on päällä jne, niin eihän sille sitte mitään voi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. joulukuuta 2004 @ 14:42

Erpling
Junior Member
_
30. joulukuuta 2004 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis XP:llä on oma palomuuri? Miten sen saa suljettua?
Jopperi
Junior Member

1 tuotearvio
_
30. joulukuuta 2004 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
XP:ssä käynnistä/kaikkiohjelmat/apuohjelmat/järjestelmätyökalut/tietoturvakeskus
600rpm
Junior Member
_
30. joulukuuta 2004 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En huomannu että Windowsin palomuurin poisto olis vaikuttanu mitään. Luulen tosin että itelläni vika piilee tossa HomePNA-laitteessa. Jos joku osaa kertoa että miten siitä saa jotain portteja auki niin olen erittäin kiitollinen. Valmistajan sivuilta en viisastunut yhtään. Tosin olen totaalinen newbie kaikessa mikä liittyy tietokoneisiin...
Larwex
Newbie
_
30. joulukuuta 2004 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos on Norton ni se syrjäyttää automaattisesti windowsin oman palomuurin..

Larwex
Newbie
_
30. joulukuuta 2004 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos on Norton ni se syrjäyttää automaattisesti windowsin oman palomuurin..

vaaris
Suspended permanently
_
30. joulukuuta 2004 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos haluaa, että XP SP2 lopettaa sen security center -vittuilun, niin sen saapi pois päältä näin:

Start/Run/services.msc/Security Center ja Startup Type = disabled

Ja sit vielä -> Status = Stopped

-Hauskaa uuttavuotta kaikille!! :D
morbir
Senior Member
_
10. tammikuuta 2005 @ 07:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä mä sinuna vaihtaisin nortoniin. kuullu juttua kans siitä et f-secure on aivan järjettömän raskas. mut ei senkää pitäs nettiin vaikuttaa..Pidä yks palomuuri. kerio on hyvä. Toi on kyl uus juttu et dc ja f-secure vittuilee toisillee :)
Erpling
Junior Member
_
12. tammikuuta 2005 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikrobitti testasi softa palomuurit. Norton listattiin periaatteessa ykköseksi, mutta myös f-secure ja panda saivat 4 tähteä. Eli paha sanoa mikä on paras. Ehkä Palomuuri valitaan tunteella, niin kuin autokin. :)
Senior Member

5 tuotearviota
_
12. tammikuuta 2005 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
kuullu juttua kans siitä et f-secure on aivan järjettömän raskas.
Mulla kone nopeentui kun poistin nortonin ja laitoin f-securen (ja huomattavasti,joka klikkiä ei valvo joku symantecin osa)
Että se siitä raskaudesta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2005 @ 12:23

Mainos
_
__

_
morbir
Senior Member
_
12. tammikuuta 2005 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuo nyt johtuu ihan koneestaki, ei voi sanoo että kaikilla toimiii sama skanneri samalla tavalla. mulla sattuu norton toimimaan mahtavasti,muista en tiedä
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > f-secure ja dc++

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy