F-Secure ja DC++
|
|
MadMax1
Junior Member
|
24. marraskuuta 2004 @ 02:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Asennin viikon loppuna F-Secure 2004 virus ohjelman,tämän jälkeen imutus nopeus on tippunut MAX 10kb/s kun se aikaisemmin oli 50kb/s-1Mb/s välillä.Upload pelaa kuten ennenkin.Olen kokeillu ottaa palomuurin kokonaan pois käytöstä.Mikä mättää?DC++ versio on 0.401
|
spetsnaz
Newbie
|
29. joulukuuta 2004 @ 04:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on sama ongelma. mulla on siis kans toi f-secure, ja dc++ lataa tosi hitaasti. mistä johtuu?
|
Member
|
29. joulukuuta 2004 @ 05:55 |
Linkki tähän viestiin
|
siitä ku f-secure on niin paska ettei pysty valvomaan nopeempaa liikennettä =)ja jos on vaikka 10 siirtoa yhtäaikasesti niin se sekoaa täysin lol...
sen takia kai moni internet palveluntarjoojaki kauppaa asiakkailleen kyseistä softaa.pitää kaistat kurissa.
|
Erpling
Junior Member
|
30. joulukuuta 2004 @ 13:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Itelläkin on f-secure ja dc++ imut tulee tosi hitaasti. Bitcometilla imut tulee 100-200 kt/s. Eli kyl f-secure pystyy valvomaan nopeampaa liikennettä. Vai käyttääkö Bitcomet automaattisesti jotain palomuurin porttia? Voiko dc++:lla avata jonkun palomuurin portin?
|
Member
|
30. joulukuuta 2004 @ 13:44 |
Linkki tähän viestiin
|
vitsihän toi oli mitä kirjotin...nortonin kannattaja ku oon =)
|
vaaris
Suspended permanently
|
30. joulukuuta 2004 @ 14:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko XP:n palomuuri päällä -> kahta muuria ei saa pitää päällä -> tulee suurella todennäköisyydellä ongelmia. Eikös tossa 2004:ssa ole palomuuri samassa?
Itellä F-Secure pelittää hyvin DC++ kanssa. Mulla on 10Mbit linja ja helposti pääsen ~1.25MB upload/download -nopeuksiin. Mulla 10 slotia auki ja kokoajan kauhee kuhina päällä!
Eli: F-Securessa ei ole mitään vikaa, vaan vika löytyy näppäimistön ja penkin välistä. Jos ei tiedä oikein, että mitä tuli tehtyä ja monta muuria on päällä jne, niin eihän sille sitte mitään voi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. joulukuuta 2004 @ 14:42
|
Erpling
Junior Member
|
30. joulukuuta 2004 @ 15:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis XP:llä on oma palomuuri? Miten sen saa suljettua?
|
Jopperi
Junior Member
1 tuotearvio
|
30. joulukuuta 2004 @ 15:28 |
Linkki tähän viestiin
|
XP:ssä käynnistä/kaikkiohjelmat/apuohjelmat/järjestelmätyökalut/tietoturvakeskus
|
600rpm
Junior Member
|
30. joulukuuta 2004 @ 16:32 |
Linkki tähän viestiin
|
En huomannu että Windowsin palomuurin poisto olis vaikuttanu mitään. Luulen tosin että itelläni vika piilee tossa HomePNA-laitteessa. Jos joku osaa kertoa että miten siitä saa jotain portteja auki niin olen erittäin kiitollinen. Valmistajan sivuilta en viisastunut yhtään. Tosin olen totaalinen newbie kaikessa mikä liittyy tietokoneisiin...
|
Larwex
Newbie
|
30. joulukuuta 2004 @ 18:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos on Norton ni se syrjäyttää automaattisesti windowsin oman palomuurin..
|
Larwex
Newbie
|
30. joulukuuta 2004 @ 18:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos on Norton ni se syrjäyttää automaattisesti windowsin oman palomuurin..
|
vaaris
Suspended permanently
|
30. joulukuuta 2004 @ 19:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos haluaa, että XP SP2 lopettaa sen security center -vittuilun, niin sen saapi pois päältä näin:
Start/Run/services.msc/Security Center ja Startup Type = disabled
Ja sit vielä -> Status = Stopped
-Hauskaa uuttavuotta kaikille!! :D
|
morbir
Senior Member
|
10. tammikuuta 2005 @ 07:53 |
Linkki tähän viestiin
|
kyllä mä sinuna vaihtaisin nortoniin. kuullu juttua kans siitä et f-secure on aivan järjettömän raskas. mut ei senkää pitäs nettiin vaikuttaa..Pidä yks palomuuri. kerio on hyvä. Toi on kyl uus juttu et dc ja f-secure vittuilee toisillee :)
|
Erpling
Junior Member
|
12. tammikuuta 2005 @ 11:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikrobitti testasi softa palomuurit. Norton listattiin periaatteessa ykköseksi, mutta myös f-secure ja panda saivat 4 tähteä. Eli paha sanoa mikä on paras. Ehkä Palomuuri valitaan tunteella, niin kuin autokin. :)
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
12. tammikuuta 2005 @ 12:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: kuullu juttua kans siitä et f-secure on aivan järjettömän raskas.
Mulla kone nopeentui kun poistin nortonin ja laitoin f-securen (ja huomattavasti,joka klikkiä ei valvo joku symantecin osa)
Että se siitä raskaudesta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2005 @ 12:23
|
Mainos
|
  |
|
morbir
Senior Member
|
12. tammikuuta 2005 @ 15:58 |
Linkki tähän viestiin
|
tuo nyt johtuu ihan koneestaki, ei voi sanoo että kaikilla toimiii sama skanneri samalla tavalla. mulla sattuu norton toimimaan mahtavasti,muista en tiedä
|